AUDIENŢE. Meciul Real Madrid - Bayern Munchen (scor 4-2), difuzat de Pro TV, a fost cel mai urmărit program TV pe interval.
Publicitate
Partida a fost urmărită de aproape un milion şi jumătate de români în fiecare minut. Meciul difuzat în intervalul orar 21.45-00.15 i-a adus Pro TV prima poziţie pe toate targeturile.
Înainte de meci, Pro TV a dat filmul Jumper. Producţia a fost pe prima poziţie doar pe targetul comercial. La nivel naţional şi la oraşe, filmul de pe Pro TV a fost depăşit de Kanal D, cu serialul turcesc Dragoste infinită.
Audienţele posturilor TV marţi, 18 aprilie, pe intervalul meciului Real Madrid - Bayern Munchen (21.45-00.15):
NATIONAL
Persoane
Rtg%
Share%
1
Pro TV
1.458.000
8.1
20.8
2
Kanal D
1.288.000
7.2
18.4
3
Antena 1
1.074.000
6.0
15.3
4
Antena 3
417.000
2.3
6
5
Romania TV
257.000
1.4
3.7
URBAN
Persoane
Rtg%
Share%
1
Pro TV
803.000
8.2
20.6
2
Kanal D
685.000
7
17.6
3
Antena 1
658.000
6.8
16.9
4
Antena 3
278.000
2.9
7.1
5
Romania TV
149.000
1.5
3.8
COMERCIAL
Persoane
Rtg%
Share%
1
Pro TV
438.000
9.6
26.9
2
Antena 1
396.000
8.7
24.3
3
Kanal D
208.000
4.6
12.8
4
Acasa
36.000
0.8
2.2
5
Dolce Sport
34.000
0.7
2.1
Serialul Dragoste infinită, de pe Kanal D, ţine primul loc la nivelul întregii ţări şi la oraşe. Până să înceapă meciul, Pro TV a avut primul loc pe comercial, urmat de Antena 1, la mică distanţă (cu Chefi la cuţite pe cea mai mare parte a intervalului)
Audienţele posturilor TV marţi, 18 aprilie, pe intervalul filmului Jumper (20.00-21.35):
Comentarii