Skip to main content

AUDIENTE. Cati romani s-au uitat la Romanii au talent. Audiente mari, dar sub saptamana trecuta

 
AUDIENTE. Cati romani s-au uitat la Romanii au talent. Audiente mari, dar sub saptamana trecuta

AUDIENŢE. Vinerea este seara Pro TV, cu Romanii au talent la distanta in fata celorlalte posturi TV. Audientele raman ridicate dar, comparativ cu saptamana trecuta, cifrele sunt mai mici, pe toate targeturile.

Publicitate

Cea mai mare cota de piata este pe publicul comercial: aproape jumatate dintre telespectatorii intre 18 si 49 de ani care aveau televizoarele deschise se uitau la Pro TV.

De notat ca, pe intervalul Romanii au talent, niciun post de stiri nu a fost in top cinci pe segmentul comercial.

Cifrele:

NAŢIONAL. O medie de 2,8 milioane de telespectatori la nivel national pentru show-ul de pe Pro TV (saptamana trecuta erau 3,2 milioane). Kanal D pe locul doi, cu peste 1,2 milioane.

Un singur post de stiri in top cinci national: Romania TV.

Vârf naţional Românii au talent: 3.636.000 de telespectatori, la 22.13 (20,2 rating şi 41,9% cotă de piaţă)

URBAN. Peste un milion si jumatate de telespectatori in mediul urban pentru emisiunea prezentata de Smiley si de Pavel Bartos (saptamana trecuta erau peste 1,7 milioane).

Kanal D pe locul doi si la orase, cu 645.000 de telespectatori.

La orase, in top cinci apar Romania TV si Antena 3.

COMERCIAL. Cota de piata de aproape 50% pe targetul comercial pentru emisiunea jurizata de Florin Calinescu, Mihaela Radulescu, Andra si Andi Moisescu. In cifre absolute: aproape 800.000 de telespectatori, fata de aproape un milion saptamana trecuta.

Pe locul doi, Kanal D, cu o medie de 180.000 de telespectatori intre 18 si 49 de ani.

De notat ca niciun post de stiri nu apare in top cinci pe segmentul comercial. Intra insa DigiSport.

Vârf comercial: 1.015.000 de telespectatori, la 22.13 (22,4 rating şi 57,6 share).

Audienta posturilor TV vineri, 31 martie, pe intervalul emisiunii Românii au talent (20.30-23.30), la nivel NATIONAL:

NATIONAL Persoane Rtg% Share%
1 Pro TV 2.788.000 15.5 35
2 Kanal D 1.258.000 7 15.8
3 Antena 1 425.000 2.4 5.3
4 Romania TV 364.000 2 4.6
5 National TV 272.000 1.5 3.4

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV vineri, 31 martie, pe intervalul emisiunii Românii au talent (20.30-23.30), în mediul URBAN:

URBAN Persoane Rtg% Share%
1 Pro TV 1.553.000 15.9 37.3
2 Kanal D 645.000 6.6 15.5
3 Antena 1 199.000 2 4.8
4 Romania TV 170.000 1.7 4.1
5 Antena 3 144.000 1.5 3.5

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV vineri, 31 martie, pe intervalul emisiunii Românii au talent (20.30-23.30), pe publicul COMERCIAL:

COMERCIAL Persoane Rtg% Share%
1 Pro TV 787.000 17.4 48.4
2 Kanal D 177.000 3.9 10.9
3 Antena 1 123.000 2.7 7.5
4 DigiSport 1 30.000 0.7 1.8
5 National TV 29.000 0.7 1.8

VEZI audientele din 24 martie, AICI

VEZI audienţele din 17 martie AICI

VEZI audienţele din 10 martie, AICI

VEZI audienţele din 3 martie , AICI

VEZI audienţele din 24 februarie, AICI

VEZI ce audienţe a avut Românii au talent la debutul sezonului, AICI

VEZI cum a debutat Românii au talent anul trecut, dar şi în toate sezoanele de până acum, AICI

Citeşte şi:

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • F F
    @ mile : an de an se întâmplă la fel. Audientele scad pana la marea finala. An de an insiști sa ne spui asta, de parcă e o problema pentru cel mai urmărit show din România. Ai o problema. La fiecare articol trebuie sa ne spui ce rău o duce Protv ul și ce bine o duce antena. Intre timp Protv rămâne pe 1.

    Măcar păstrează ura asta ciudata pentru zilele de luni și marți. Ar mai avea sens.
  • mile mile
    geo, antena are aceeasi rating ca si saptamana trecuta , dar nu ne spui nimic de scaderea pro tv , faci pe prostu , e bine ca scade si ii ajuta si kanal d cu asta , chefii chiar daca s-au terminat preselectiile nu scade , cum te astepati tu , ce zici de voce , deja au ajuns la final , pe repede inainte , va fi peste iumor
  • geo geo
    Pro tv a scăzut ușor dar A 1 e jos de tot - ba chiar și A 1 e pe minus - mai ales pe comercial. Kanal D este singurul post TV care crește - e pe 2 pe toate cele 3 segmente - și a reușit să depășească A 1. Se pare că decizia de a trimite Furtuna pe Bosfor la ora 23,00 a fost bună deși a nemulțumit multă lume. Pe bună dreptate.
  • milae milae
    Interesante ar fi si audientele de pe perioada celor doua seriale turcesti maraton de la 20:00 la 02:00 de pe Kanal D .

Trimite un comentariu

sus