AUDIENŢE. Insula iubirii, emisiunea cu "ispite" de pe Antena 1, a prins la publicul tânăr. Show-ul a avut aseară primul loc pe publicul comercial.
La nivel naţional şi la oraşe însă, emisiunea în care ispitele încearcă să destrame cupluri a fost doar pe poziţia a treia.
NAŢIONAL. Emisiunea de pe Antena 1 a avut puţin sub 900.000 de telespectatori media la nivel naţional. A fost pe locul al treilea, după două posturi cu programe cu adresabilitate ceva mai largă decât emisiunea cu ispite: Kanal D, cu serial turcesc (peste un milion şi jumătate medie) şi Pro TV, cu film.
URBAN. Locul al treilea şi la oraşe pentru Temptation Island. Tot după Kanal D şi Pro TV.
COMERCIAL. Emisiunea a stat mai bine pe segmentul comercial 18-49 de ani: o medie de 356.000 de telespectatori pe acest target, cu doar 15.000 mai mulţi decât Pro TV.
Audienta posturilor TV luni, 15 mai, pe intervalul Insula iubirii (20.30-23.35), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Kanal D | 1.559.000 | 8.7 | 21.8 |
2 | Pro TV | 1.028.000 | 5.7 | 14.4 |
3 | Antena 1 | 895.000 | 5 | 12.5 |
4 | Antena 3 | 373.000 | 2.1 | 5.2 |
5 | Romania TV | 274.000 | 1.5 | 3.8 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV luni, 15 mai, pe intervalul Insula iubirii (20.30-23.35), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Kanal D | 834.000 | 8.6 | 21.1 |
2 | Pro TV | 628.000 | 6.5 | 15.9 |
3 | Antena 1 | 528.000 | 5.4 | 13.4 |
4 | Antena 3 | 276.000 | 2.8 | 7 |
5 | Romania TV | 157.000 | 1.6 | 4 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV luni, 15 mai, pe intervalul Insula iubirii (20.30-23.35), pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 356.000 | 7.8 | 23.1 |
2 | Pro TV | 341.000 | 7.5 | 22.1 |
3 | Kanal D | 286.000 | 6.3 | 18.5 |
4 | Prima TV | 34.000 | 0.7 | 2.2 |
5 | Antena 3 | 33.000 | 0.7 | 2.1 |
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Comentarii
Show-ul "Te cunosc de undeva!",a fost sâmbătă seara lider de audiență la orașe și în toată țara.
Cea de-a treisprezecea gala a sezonului a adunat in fata micilor ecrane 1.523.000 de telespectatori la nivelul publicului din toata tara, in minutul de maxima audienta, de la 21.21.
Asadar, la nivelul publicului din mediul urban, Antena 1 s-a situat pe primul loc si a obtinut sambata seara, pe perioada difuzarii emisiunii (19.58 - 23.24), o audienta medie de 5,7 puncte de rating si o cota de piata de 13,4%, in timp ce urmatorul clasat, Pro TV, inregistra 4,9 puncte de rating si o cota de piata de 11,6%.
Clasamentul se pastreaza si la nivelul publicului din toata tara, unde Antena 1 ramane lider cu o audienta medie de 5,7 puncte de rating si o cota de piata de 13,3 %, urmata de Pro TV, cu 4,9 puncte de rating si o cota de piata de 11,3.
Duminică seara-nu știu,nu găsesc nici pe site-ul antenei 1,nici pe site-ul pro tv.
Aseară-la fel.nici antena1 nici pro tv cu audiențele pe site.
PS Publicitarii ce fac? Finanteaza in continuare postul corupt Digi 24?
Același lucru este valabil și cu România TV, care nu apare-n top 5 pe comercial, deci este clar că se află sub clasata de pe locul 5, Antena 3, cu mai puțin de 33,000 de telespectatori. După trecerea pe național, obține UN PLUS de aproximativ 244,000 de telespectatori din mediile rurale și urbane - 50 + și ajunge la 274,000.
Cu siguranță, cea mai mare diferență se observă la Kanal D: de la 286,000 de telespectatori pe comercial, câștigă UN PLUS de 1,274,000 de telespectatori din mediile rurale și urbane - 50+ și ajunge la un total de 1,560,000 la nivel național.
E mai mult decât evident cine sunt iubitorii de gargară ieftină (marca Antena 3 + România TV) și telenovele colorate (marca Kanal D + Național TV).