Skip to main content

Mai puţin văzută în familie. Insula iubirii, show-ul cu ispite, a prins la publicul tânăr. Nu şi la cel naţional

 
Mai puţin văzută în familie. Insula iubirii, show-ul cu ispite, a prins la publicul tânăr. Nu şi la cel naţional

AUDIENŢE. Insula iubirii, emisiunea cu "ispite" de pe Antena 1, a prins la publicul tânăr. Show-ul a avut aseară primul loc pe publicul comercial.

Publicitate

La nivel naţional şi la oraşe însă, emisiunea în care ispitele încearcă să destrame cupluri a fost doar pe poziţia a treia.

NAŢIONAL. Emisiunea de pe Antena 1 a avut puţin sub 900.000 de telespectatori media la nivel naţional. A fost pe locul al treilea, după două posturi cu programe cu adresabilitate ceva mai largă decât emisiunea cu ispite: Kanal D, cu serial turcesc (peste un milion şi jumătate medie) şi Pro TV, cu film.

URBAN. Locul al treilea şi la oraşe pentru Temptation Island. Tot după Kanal D şi Pro TV.

COMERCIAL. Emisiunea a stat mai bine pe segmentul comercial 18-49 de ani: o medie de 356.000 de telespectatori pe acest target, cu doar 15.000 mai mulţi decât Pro TV.

Audienta posturilor TV luni, 15 mai, pe intervalul Insula iubirii (20.30-23.35), la nivel NATIONAL:

NATIONAL Persoane Rtg% Share%
1 Kanal D 1.559.000 8.7 21.8
2 Pro TV 1.028.000 5.7 14.4
3 Antena 1 895.000 5 12.5
4 Antena 3 373.000 2.1 5.2
5 Romania TV 274.000 1.5 3.8

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV luni, 15 mai, pe intervalul Insula iubirii (20.30-23.35), în mediul URBAN:

URBAN Persoane Rtg% Share%
1 Kanal D 834.000 8.6 21.1
2 Pro TV 628.000 6.5 15.9
3 Antena 1 528.000 5.4 13.4
4 Antena 3 276.000 2.8 7
5 Romania TV 157.000 1.6 4

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV luni, 15 mai, pe intervalul Insula iubirii (20.30-23.35), pe publicul COMERCIAL:

COMERCIAL Persoane Rtg% Share%
1 Antena 1 356.000 7.8 23.1
2 Pro TV 341.000 7.5 22.1
3 Kanal D 286.000 6.3 18.5
4 Prima TV 34.000 0.7 2.2
5 Antena 3 33.000 0.7 2.1

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • F F
    Antena 1 aproape a fost depășită de Kanal D pe comercial ieri pe toată ziua. Chiar nu înțeleg ce se întâmplă la antena? Nu au nimic pentru restul verii și prefera sa lungească aceasta emisiune cu o difuzare pe săptămână?
  • mile mile
    mareane , pro tv nu a avut vara ispitelor , asa ca taci cu mizeriile tale de filme in reluare , oamenii se uita pt ca alte tv nu au nimic in program , ce te agiti tu , trebuie sa se uite la pro tv la orice , ce castig ai tu de aperi pro tv atat de mult ,daca te uiti la un film a zecea oara , nu inseamna ca esti destept
  • sgiu sgiu
    Că tot vorbim de audiențe,uite ceva de pe a1.ro,de sâmbătă seara:
    Show-ul "Te cunosc de undeva!",a fost sâmbătă seara lider de audiență la orașe și în toată țara.
    Cea de-a treisprezecea gala a sezonului a adunat in fata micilor ecrane 1.523.000 de telespectatori la nivelul publicului din toata tara, in minutul de maxima audienta, de la 21.21.

    Asadar, la nivelul publicului din mediul urban, Antena 1 s-a situat pe primul loc si a obtinut sambata seara, pe perioada difuzarii emisiunii (19.58 - 23.24), o audienta medie de 5,7 puncte de rating si o cota de piata de 13,4%, in timp ce urmatorul clasat, Pro TV, inregistra 4,9 puncte de rating si o cota de piata de 11,6%.
    Clasamentul se pastreaza si la nivelul publicului din toata tara, unde Antena 1 ramane lider cu o audienta medie de 5,7 puncte de rating si o cota de piata de 13,3 %, urmata de Pro TV, cu 4,9 puncte de rating si o cota de piata de 11,3.
    Duminică seara-nu știu,nu găsesc nici pe site-ul antenei 1,nici pe site-ul pro tv.
    Aseară-la fel.nici antena1 nici pro tv cu audiențele pe site.
  • marian marian
    Pe perioada filmului pro a fost pe primul ,dupa au pierdut dar nu foarte mult cui ii convine bine cui nu iara bine . asta i realitatea , restul e cancan ,marti pro per total adica ieri au avut 23.4 iar antenuta 12,2 deci trageti concluzi cat despre publicul tanar poate sa fie si 34 49 sa se uite la ispitele lui mile pentru un fundulet
  • claudiuu claudiuu
    La ce jaf de film a difuzat Pro TV luni plus o emisiune de doua lele trei surcele Master Chef era normal ca Insula Iubirii sa fie pe primul loc pe publicul comercial 18-49 de ani
  • Mihai Mihai
    @Cristi - Dar postul penal Digi 24 (spune penal pentru ca este anchetat de DNA) cum se prezinta? A pierdut mult din cei care refuza sa se mai uite la post dupa ce este cercetat de DNA pentru fapte de coruptie? Sau sunt multi care nu isi pastreaza coloana vertebala si se uita in continuare la Digi 24?
    PS Publicitarii ce fac? Finanteaza in continuare postul corupt Digi 24?
  • Decebalus Rex Decebalus Rex
    normal ca *** face audienta, Pro Tv ar trebui sa "contraatace" cu niste filme porno, sa vezi acolo audiente "pe publicul tanar"
  • Cristi Cristi
    Din nou, Antena 3 are 33,000 de telespectatori pe comercial (toți cei cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani), dintre care, cel mai probabil, doar vreo 12,000 cu vârsta până-n 30 de ani. La trecerea pe segmentul național, Antena 3 câștigă UN PLUS DE 340,000 de telespectatori din mediile rurale și urbane - 50+ și ajunge la 373,000.

    Același lucru este valabil și cu România TV, care nu apare-n top 5 pe comercial, deci este clar că se află sub clasata de pe locul 5, Antena 3, cu mai puțin de 33,000 de telespectatori. După trecerea pe național, obține UN PLUS de aproximativ 244,000 de telespectatori din mediile rurale și urbane - 50 + și ajunge la 274,000.

    Cu siguranță, cea mai mare diferență se observă la Kanal D: de la 286,000 de telespectatori pe comercial, câștigă UN PLUS de 1,274,000 de telespectatori din mediile rurale și urbane - 50+ și ajunge la un total de 1,560,000 la nivel național.

    E mai mult decât evident cine sunt iubitorii de gargară ieftină (marca Antena 3 + România TV) și telenovele colorate (marca Kanal D + Național TV).
  • F F
    Da , mile. 0,3 mai mulți tineri sunt la antena în ziua de luni. Alte șase zile din săptămâna diferențele sunt în favoarea protv și nu doar cu 0,3. De fapt, sunt indicii clare ca Antena va ajunge pe 3 și marți, după miercuri vineri.
  • mile mile
    normal ca tinerii sunt la antena , pro tv a pierdut in ultimii ani mult
  • Mihai Florin (Expertul) Mihai Florin (Expertul)
    Audientele insula sunt bune, dar trebuie precizat ca a recuperat dupa ce s-a terminat filmul Pro! Pe intervalul filmului Echipa de soc, 20.30 - 22.50, ProTV a fost peste antena. Aseara, cred ca toti jucatorii din top trei, au fost multumiti cu audientele obtinute.
  • Johnno Johnno
    Publicul tanar, tinerul, isi clateste ochii la "ispite", asta-i motivul principal.
  • F F
    Diferență nesemnificativa pe comercial, dar mai bine decât ce face Antena în rest. De aia nu prea înțeleg de ce au alea sa o dea doar o data pe săptămână.
  • Mihai Florin (Expertul) Mihai Florin (Expertul)
    ProTV si antenuta 1 sunt foarte apropiate, dar impresionante sunt audientele Kanal D pe comercial! Sunt gata sa pariez! Serialul Dragoste Infinita, va trimite antenuta 1 pe locul trei, pe targetul comercial, de marti pana vineri.
  • alex2 alex2
    emisiunea asta e atat de falsa ca sunt sigur ca e o facatura. ar trebui sa aiba in afisat in colt mesajul respectiv, ca Ochii din umbra.

Trimite un comentariu

sus