PARTENERIAT. Cel mai important festival dedicat tehnologiei digitale şi Internetului din regiune aduce la Bucureşti, pe 15 & 16 iunie, speakeri şi companii majore din industrie si dedică o întreagă zi celor care visează doar campanii CPC, conversii sau reducerea ratei de abandon a cosului de cumpărături.
iCEE.fest va găzdui prezentări extinse din partea giganţilor Facebook şi Google dar şi din partea altor companii cu o rată de succes considerabilă când vine vorba despre comerţul online.
Focus Stage 2 este gazda sesiunile care au la bază eCommerce-ul iar un bilet pentru întreaga zi costă doar 75 euro.
Setlist-ul fiecărei sesiuni a fost publicat în Agenda festivalului dar, fie că vorbim despre Performance Marketing, Retail, Content Discovery sau Email Marketing iată câteva exemple de prezentări de pe scena ai carei moderator vor fi Raluca Radu (Answear) si Andrei Radu (GPEC):
· Workshop extins Facebook
o Karolina Janus, Client Solutions Manager CEE: După 6 ani la Google, Karolina lucrează acum alături de cele mai importante companii din zona CEE
o Igor Skokan, Measurement Lead: Este implicat în tot ceea ce înseamnă măsurare, analiză holistică şi punerea în aplicare a science marketing dar şi în introducerea noilor produse de research create prin identity data
o Catalina Ionescu, Client Partner eCommerce CEE: După 8 ani petrecuţi la Procter & Gamble, acum îşi concentrează atenţia pe dezvoltarea campaniilor omni-channel Shopper Marketing
o Antonia Caraveteanu, Measurement & Attribution Specialist: Lucrează de peste 5 ani la Google iar în noul rol colaborează cu advertiserii din Germania în probleme de Performance Advertising
o Ana Sipciu, Industry Manager Retail & Travel: Este în contact direct cu companii majore din zona de eCommerce şi Travel
@ Taboola
o Liderul platformelor de content discovery, Taboola, are clienţi de top atunci când vorbim despre inovaţie în publishing: Business Insider, USA Today, Chicago Tribune etc.
o Unul dintre jucătorii cheie în regiune pentru zona de fashion (peste 4 milioane de clienţi) va expune viziunea sa legată de viitorul retail-ului digital.
Punctul final al zilei de eCommerce de la iCEE.fest îl reprezintă un alt workshop de neratat, susţinut de Sarah Flannery (foto), Head of Display & Paid Social @ Forward3D - The Performance Agency of the Year @ The Drum Search Awards.
Alţi speakeri din zona de eCommerce la iCEE.fest 2017:
Unul dintre cele mai importante festivaluri de digital tech şi Internet din regiune, iCEE.fest a publicat Agendapentru ediţia 2017.
Nu vor lipsi giganţii internetului - Facebook şi Google - iar temelor deja consacrate, precum Realitatea Virtuală & Augmentată, AdTech, eCommerce, Startups sau e-Health li s-au alăturat anul acesta Smart Homes şi Fintech.
Ultimele bilete disponibile la iCEE.fest 2017 (Bucureşti, 15 şi 16 iunie) sunt puse în vânzare pe site-ul oficial.
Autor: Iulia Bunea
iulia.buneapaginademedia.ro
Comentarii