AUDIENŢE. Meciul Juventus - Real, din finala Champions League, a ţinut românii în faţa televizoarelor. Un sfert din românii cu televizoarele deschise au urmărit finala celei mai importante competiţii intercluburi.
De menţionat însă că sâmbătă consumul TV a fost mai mic decât de obicei întrucât mulţi români au fost plecaţi în minivacanţa de 1 iunie/Rusalii.
Paginademedia prezintă audienţele de sâmbătă seara, pe intervalul finalei de Champions league, dintre Juventus şi Real Madrid, încheiată 1 la 4:
NAŢIONAL. Partida de fotbal a obţinut o medie de audienţă de aproape 1,8 milioane de privitori în fiecare minut de difuzare (10 rating). Pro TV, postul care a transmis partida, a obţinut o cotă de piaţă de 25,4%, ceea ce înseamnă că un sfert din românii cu televizoarele deschise la acel moment era pe Pro TV. Antena 1 a fost pe locul al doilea, cu finala Te cunosc de undeva. Postul a avut o medie de 1,1 milioane de privitori.
URBAN. La oraşe, finala Champions League a fost urmărită de peste 1,1 milioane de persoane, media pe minut. Antena 1 a fost a doua cu o medie de aproape 690.000 de persoane.
COMERCIAL. Cifre bune pentru Pro TV şi pe publicul comercial, al celor cu vârste între 18 şi 49 de ani. Peste 560.000 (12,5 rtg) a fost media postului cu finala Champions League.
Audienţa posturilor TV sâmbătă, 4 iunie, pe intervalul meciului dintre Juventus şi Real Madrid (21.50-23.40), la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Nr persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.794.000 | 10.0 | 25.4 |
2 | Antena 1 | 1.128.000 | 6.3 | 16.0 |
3 | Kanal D | 458.000 | 2.5 | 6.5 |
4 | National TV | 388.000 | 2.2 | 5.5 |
5 | Romania TV | 321.000 | 1.8 | 4.5 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România. **Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV sâmbătă, 4 iunie, pe intervalul meciului dintre Juventus şi Real Madrid (21.50-23.40), în mediul URBAN:
URBAN | Nr persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.149.000 | 11.8 | 30.9 |
2 | Antena 1 | 687.000 | 7.1 | 18.5 |
3 | Kanal D | 188.000 | 1.9 | 5.1 |
4 | Antena 3 | 185.000 | 1.9 | 5.0 |
5 | Prima TV | 134.000 | 1.4 | 3.6 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş. **Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV sâmbătă, 4 iunie, pe intervalul meciului dintre Juventus şi Real Madrid (21.50-23.40), pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL | Nr persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 566.000 | 12.5 | 39.7 |
2 | Antena 1 | 278.000 | 6.1 | 19.5 |
3 | Kanal D | 65.000 | 1.4 | 4.5 |
4 | Prima TV | 59.000 | 1.3 | 4.1 |
5 | National TV | 29.000 | 0.6 | 2.1 |
Comentarii
In urma cu 3-4-5 editii parea o reclama buna pentru orice artist sa participe, acum doar disperarea te duce in circul care a ajuns.
Cel mai tare a fost cand au cantat toti din juriu, scria "live" , dar Andreea Balan facea playback, care si ala era cu Auto-Tune. A fost superb.
Oare ce e in capul sefilor? Te cunosc de undeva este o emisiune expirata si fara sa mai faca audienta de acum cateva sezoane.