Skip to main content

AUDIENŢE Finala Champions League, Juventus - Real. Un sfert din românii care au stat la TV s-au uitat la meci

 
Sursa foto: Hepta
Sursa foto: Hepta

AUDIENŢE. Meciul Juventus - Real, din finala Champions League, a ţinut românii în faţa televizoarelor. Un sfert din românii cu televizoarele deschise au urmărit finala celei mai importante competiţii intercluburi.

Publicitate

De menţionat însă că sâmbătă consumul TV a fost mai mic decât de obicei întrucât mulţi români au fost plecaţi în minivacanţa de 1 iunie/Rusalii.

Paginademedia prezintă audienţele de sâmbătă seara, pe intervalul finalei de Champions league, dintre Juventus şi Real Madrid, încheiată 1 la 4:

NAŢIONAL. Partida de fotbal a obţinut o medie de audienţă de aproape 1,8 milioane de privitori în fiecare minut de difuzare (10 rating). Pro TV, postul care a transmis partida, a obţinut o cotă de piaţă de 25,4%, ceea ce înseamnă că un sfert din românii cu televizoarele deschise la acel moment era pe Pro TV. Antena 1 a fost pe locul al doilea, cu finala Te cunosc de undeva. Postul a avut o medie de 1,1 milioane de privitori.

URBAN. La oraşe, finala Champions League a fost urmărită de peste 1,1 milioane de persoane, media pe minut. Antena 1 a fost a doua cu o medie de aproape 690.000 de persoane.

COMERCIAL. Cifre bune pentru Pro TV şi pe publicul comercial, al celor cu vârste între 18 şi 49 de ani. Peste 560.000 (12,5 rtg) a fost media postului cu finala Champions League.

Audienţa posturilor TV sâmbătă, 4 iunie, pe intervalul meciului dintre Juventus şi Real Madrid (21.50-23.40), la nivel NAŢIONAL:

NATIONAL Nr persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 1.794.000 10.0 25.4
2 Antena 1 1.128.000 6.3 16.0
3 Kanal D 458.000 2.5 6.5
4 National TV 388.000 2.2 5.5
5 Romania TV 321.000 1.8 4.5

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România. **Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV sâmbătă, 4 iunie, pe intervalul meciului dintre Juventus şi Real Madrid (21.50-23.40), în mediul URBAN:

URBAN Nr persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 1.149.000 11.8 30.9
2 Antena 1 687.000 7.1 18.5
3 Kanal D 188.000 1.9 5.1
4 Antena 3 185.000 1.9 5.0
5 Prima TV 134.000 1.4 3.6


*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş. **Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV sâmbătă, 4 iunie, pe intervalul meciului dintre Juventus şi Real Madrid (21.50-23.40), pe publicul COMERCIAL:

COMERCIAL Nr persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 566.000 12.5 39.7
2 Antena 1 278.000 6.1 19.5
3 Kanal D 65.000 1.4 4.5
4 Prima TV 59.000 1.3 4.1
5 National TV 29.000 0.6 2.1

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Mircea Mircea
    @Mihai - nu mi-a crescut dar nici nu am fost intrebat daca in numele meu vreau ca rds-ul sa plateasca 1.5 lei. Sa faca pachet suplimentar pentru productiile protv asa cum au facut cu digi film. Similar cu eurosport, discovery si orice alt program pentru care ei platesc pentru mine si eu nu ma uit. As accepta sa-mi scoata protv si eurosport si sa-mi introduca hbo in locul acestor pachete.
  • Mihai Florin (Expertul) Mihai Florin (Expertul)
    Cred ca e meciul de Champions League, fara echipa din Romania, cu cel mai mare share pe targetul comercial. @Mircea, Eurosport si Discovery au reclame si incaseaza bani de la cablisti, dar n-am observat sa faci scandal. Ti-a crescut abonamentul la cablu dupa ce ProTV a iesit din Must carry?
  • Mircea Mircea
    Reiteteram - Protv-ul a facut audienta din banii mei. Adica eu platind bani ca sa ii am in grila, si-au permis sa cumpere drepturi de difuzare uefa CL. Faptul ca protv a avut rating mare nu se datoreaza mintilor stralucite de la pro, ci se datoreaza banilor pe care ii bag eu in pro platind abonamentul de cablu. Prot v este un HBO obligatoriu. Mi-ar place daca si-ar scoate reclama de pe post daca tot isi iau bani de la mine.
  • Iulian Iulian
    Încă o dovadă că aceste măsurători sunt mincinoase :)) aseară toată România era pe Dolce sau ProTv !!! 1,1 milioane de tv pe ProTv ? Cu o medie de patru persoane pe familie faceți voi socoteala !!
  • alex2 alex2
    Ati observat ca de cand "Te cunosc" a devenit mult mai slaba si prezentatorii sunt imbracati doar in bataie de joc? Cred ca producatorii s-au gandit s-o stoarca pe aia mica a lu' Voiculescu de bani cat inca mai are si au angajat numai rude si amici.
    In urma cu 3-4-5 editii parea o reclama buna pentru orice artist sa participe, acum doar disperarea te duce in circul care a ajuns.
    Cel mai tare a fost cand au cantat toti din juriu, scria "live" , dar Andreea Balan facea playback, care si ala era cu Auto-Tune. A fost superb.
  • claudiuu claudiuu
    Sa nu uitam nici pe cei careau urmarit meciul la terase in puburi cred ca audienta a fost mai mare pentru Pro Tv
  • teodor teodor
    Și vorba lui, Geo Dolce nici măcar locul 5 măcar pe comercial.
  • Media de Pagină Media de Pagină
    Vai, ce vacanță lungă, între 1 mai și Rusalii...
  • Iuli Iuli
    Antena1 a anuntat ca Te cunosc de undeva incepe si in toamna.

    Oare ce e in capul sefilor? Te cunosc de undeva este o emisiune expirata si fara sa mai faca audienta de acum cateva sezoane.
  • Dolce Dolce
    Pai si Dolce Sport??? De ei de ce nu scrieti nimic????
  • geo geo
    Dolce Sport - care a dizut și el finala - nu apare pe nicăieri...în audiențe...

Trimite un comentariu

sus