S-au iubit până au devenit lideri pe comercial. Antena 1 a avut primul loc în audienţe, pe publicul cu vârste între 18 şi 49 de ani, cu reality show-ul Insula iubirii. La oraşe şi la nivel naţional, postul a fost pe trei, după Kanal D şi Pro TV.
Interesantă este proporţia de telespectatori tineri, în cazul emisiunii de pe Antena 1. Din 675.000, media de telespectatori la nivel naţional, aproape jumătate erau tineri cu vârste între 18 şi 49 de ani, de la oraşe. Pe de altă parte, în cazul Kanal D, la o medie de 1,3 milioane de persoane din întreaga ţară, 233.000 erau din publicul comercial, cel de care sunt interesate, în general, companiile care cumpără publicitate.
Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţele de luni seara, pe intervalul reality show-ului de pe Antena 1:
NAŢIONAL. Kanal D a dominat la nivel naţional, pe intervalul Insula iubirii, cu serialul turcesc Dragoste infinită şi prima oră din WowBiz. Postul turcesc a avut o medie de 1,3 milioane de privitori la nivelul întregii ţări. Pro TV a avut poziţia a doua, la distanţă, cu 820.000, media. Antena 1 a fost pe trei, cu o medie de 675.000 de telespectatori în fiecare minut de difuzare.
URBAN. Kanal D a avut şi oraşele în cele peste trei ore de Insula iubirii, cu o medie de 668.000 de telespectatori. Pro TV a fost al doilea, iar Antena 1 pe trei, la mică distanţă, cu o medie de 430.000 de telespectatori.
COMERCIAL. Antena 1 a condus pe publicul comercial, cu vârste între 18 şi 49 de ani. Postul a avut o medie de 300.000 de telespectatori cu vârste între 18 şi 49 de ani. Pro TV a fost pe doi cu o medie de aproape 270.000 de telespectatori.
Audienţa posturilor TV de luni, 12 iunie, pe intervalul Insula iubirii (20.30 - 23.45), la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Kanal D | 1.304.000 | 7.2 | 20.2 |
2 | Pro TV | 821.000 | 4.6 | 12.7 |
3 | Antena 1 | 675.000 | 3.8 | 10.5 |
4 | Antena 3 | 352.000 | 2 | 5.5 |
5 | Prima TV | 347.000 | 1.9 | 5.4 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
Audienţa posturilor TV de luni, 12 iunie, pe intervalul Insula iubirii (20.30 - 23.45), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Kanal D | 668.000 | 6.9 | 18.6 |
2 | Pro TV | 485.000 | 5 | 13.5 |
3 | Antena 1 | 431.000 | 4.4 | 12 |
4 | Antena 3 | 251.000 | 2.6 | 7 |
5 | Romania TV | 174.000 | 1.8 | 4.8 |
Audienţa posturilor TV de luni, 12 iunie, pe intervalul Insula iubirii (20.30 - 23.45), pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 302.000 | 6.7 | 21.2 |
2 | Pro TV | 268.000 | 5.9 | 18.8 |
3 | Kanal D | 233.000 | 5.1 | 16.3 |
4 | Prima TV | 72.000 | 1.6 | 5.1 |
5 | Digi 24 | 42.000 | 0.9 | 2.9 |
Comentarii
https://www.paginademedia.ro/2017/05/audiente-insula-iubirii-15-mai
Deci renunța la obsesiile astea legate de Antena. Știu ca doar o zi pe săptămână mai poți sa scoți capul din vizuina dar sa te iei așa degeaba de oameni doar ca sa te poți certa cu cineva in acea zi e prea mult. Încearcă ți norocul cu altcineva. Eu știu despre ce vorbesc.