AUDIENŢE. Nu contează cine dă meciul, cât timp joacă Steaua. O arată rezultatele de audienţă ale partidei Steaua - Craiova, difuzată de DigiSport şi de Dolce Sport.
Digi Sport (canal deţinut de RCS) a fost pe locul al doilea la oraşe şi pe segmentul comercial, imediat după Pro TV, cu meciul de fotbal. Şi Dolce Sport (post al Telekom) a stat mult mai bine în audienţe decât de obicei: a prins top zece.
Săptămâna trecută, un alt meci al Stelei a fost televizat: partida Steaua-Plzen, dată de Pro TV (o staţie cu o altă forţă decât DigiSport şi Dolce Sport), a avut o medie de peste două milioane de români pe minut. Datele, aici.
Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audienţele de duminică pe intervalul meciului Steaua - CSU Craiova (scor 1-1), difuzat de Digisport şi de Dolce Sport (21.00-23.00):
NAŢIONAL. Meciul Stelei a fost urmărit în fiecare minut de aproape 850.000 de români: 620.000 pe DigiSport şi 220.000 pe Dolce Sport. Canalul RCS a fost pe locul al treilea, după Pro TV (cu filmul Greu de pensionat, cu Bruce Willis) şi după Kanal D (cu Asta-i România pe interval).
DolceSport a fost cu meciul pe poziţia a opta la nivelul întregii ţări.
URBAN. La oraşe, partida de fotbal a fost văzută, în fiecare minut, de peste jumătate de milion de telespectatori. Cei mai mulţi - 470.000, au fost pe DigiSport, care a ocupat locul al doilea pe interval, după Pro TV.
Locul zece pentru DolceSport, cu 80.000 de orăşeni pe meci.
COMERCIAL. Din publicul partidei FCSB (Steaua) - CSU Craiova, 240.000 de telespectatori au fost din segmentul de vârstă 18-49 de ani. Peste 200.000 au fost la DigiSport, locul al doilea pe interval, după Pro TV.
Poziţia a şaptea pentru DolceSport cu 35.000 de telespectatori media pe segmentul comercial cu meciul de fotbal al Stelei.
Audienţa posturilor TV duminică, 30 iulie, pe intervalul meciului Steaua - CSU Craiova (21.00 - 23.00), la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.086.000 | 6 | 15.1 |
2 | Kanal D | 1.076.000 | 6 | 15 |
3 | DigiSport 1 | 617.000 | 3.4 | 8.6 |
4 | Prima TV | 506.000 | 2.8 | 7 |
5 | Antena 1 | 477.000 | 2.7 | 6.6 |
6 | Romania TV | 354.000 | 2 | 4.9 |
7 | Antena 3 | 348.000 | 1.9 | 4.8 |
8 | Dolce Sport | 213.000 | 1.2 | 3 |
9 | TVR 1 | 188.000 | 1 | 2.6 |
10 | Antena Stars | 142.000 | 0.8 | 2 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
Audienţa posturilor TV duminică, 30 iulie, pe intervalul meciului Steaua - CSU Craiova (21.00 - 23.00), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 682.000 | 7 | 17.5 |
2 | DigiSport 1 | 472.000 | 4.8 | 12.1 |
3 | Kanal D | 416.000 | 4.3 | 10.7 |
4 | Antena 1 | 277.000 | 2.8 | 7.1 |
5 | Prima TV | 249.000 | 2.6 | 6.4 |
6 | Antena 3 | 248.000 | 2.5 | 6.4 |
7 | Romania TV | 191.000 | 2 | 4.9 |
8 | TVR 1 | 103.000 | 1.1 | 2.6 |
9 | Realitatea TV | 80.000 | 0.8 | 2.1 |
10 | Dolce Sport | 79.000 | 0.8 | 2 |
Audienţa posturilor TV duminică, 30 iulie, pe intervalul meciului Steaua - CSU Craiova (21.00 - 23.00), pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 347.000 | 7.7 | 23 |
2 | DigiSport 1 | 204.000 | 4.5 | 13.5 |
3 | Antena 1 | 159.000 | 3.5 | 10.5 |
4 | Kanal D | 145.000 | 3.2 | 9.6 |
5 | Prima TV | 116.000 | 2.6 | 7.7 |
6 | Romania TV | 35.000 | 0.8 | 2.3 |
7 | Dolce Sport | 34.000 | 0.8 | 2.3 |
8 | Antena 3 | 32.000 | 0.7 | 2.1 |
9 | Boomerang | 29.000 | 0.6 | 1.9 |
10 | Comedy Central | 21.000 | 0.5 | 1.4 |
AUDIENŢE. Steaua - Plzen, un meci cu peste două milioane de români în tribunele de acasă
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Va rog frumos sa corectati