În fiecare zi trăim aproximativ 20,000 de momente, iar fiecare dintre acele momente durează câteva secunde. Adeseori uităm aceste momente trecătoare de bucurie, concentrându-ne pe evenimentele importante. În perioada următoare, PANDORA pune accentul pe aceste mici victorii zilnice şi pe modul în care ele ne influenţează viaţa.
PANDORA a sărbătorit lansarea Colecţiilor de Toamnă-Iarnă 2017 prin cel mai rafinat eveniment al verii, care a avut loc la Gargantua #KSLF, cu tema #DOseeTheWONDERFUL. Astfel, PANDORA continuă campania DO de la începutul anului, inspirându-le pe femei să nu uite să celebreze momentele de bucurie ale vieţii şi să descopere frumosul din ele însele şi din jurul lor.
Evenimentul exclusivist a fost construit pornind de la mesajul-cheie al campaniei – DO WONDERFUL: de la dress code-ul #WonderfulLook, până la decorul inspirat de colecţiile de bijuterii, de la cele două foto cornere spectaculoase şi muzica live interpretată de talentatul Eduard Nicolae până la cocktailurile tematice şi sushi bar-ul live spectaculos.
Noile bijuterii inspirate de formele şi tonurile anotimpurilor reci, exprimate printr-o contopire unică de nuanţe metalice şi modele geometrice., au fost admirate, probate şi fotografiate de cei peste 160 de invitaţi, prinre care şi vedetele Andreea Berecleanu, Anca Serea Sînă, Corina Caragea, Monica Roşu, Loredana Dinu, Monica Iagăr, Diana Bart, Crina Abrudan, Adina Halas, Cristina Cioran, Maria Andrei, Andreea Remeţan, Sasha Borona, Giulia Anghelescu, Ioana Papadopol, Tily Niculae, Oana Roman, Catinca Roman, Laurent Tourette, Alexia Ţalavutis, Andrei Leonte, Andrei Nourescu, Camelia Bălţoi, Simona Ţăranu, Oana Coşbuc, Mihaela Cozmolici, Teodora Antonescu, Alin Gălăţescu, Eli Roman, Emma Zeicescu, Andrei Niculae, Gianina Corondan, Laura Gruia, Dorin Chioţea, Doiniţa Oancea, Irina Mohora, Ioana Maria Moldovan, Simona Dragomir, Ramona Solomon, Mirela Vescan, Olivia Niţă, Camelia Căpitanu, Maria Simion, Adeline Cătinaş, Maria Andreea Vârlan.
„Evenimentele PANDORA sunt un reper în industria de fashion, iar brandul se bucură de o comunitate puternică şi extrem de dedicată formată din clienţi, celebrităţi şi persoane cheie din media online si offline. Iar pentru lansarea noii colecţii am gândit un eveniment premium, bine închegat, prin care să evidenţiem, încă o dată, într-o manieră wonderful, valorile PANDORA: aprecierea frumosului, împărtăşirea cu cei dragi a momentelor unice, responsabilitatea socială, grija şi atenţia acordate fiecărei bijuterii, de la prima schiţă, la materialele folosite şi, în final, la momentul în care e dăruită sau primită”, a spus Patricia Mihail, PR Director RAN Events Agency.
Expertiza Ran Events Communication în domeniul fashion se datorează proiectelor complexe pe care le-a dezvoltat în ultimii 5 ani pentru clienţii săi: STEFANEL, Max&Co, Boggi, Il PASSO, Tamaris, Ermanno Scervino şi PANDORA.
GALERIE FOTO.
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
Trimite un comentariu