Skip to main content

AUDIENTE. Insula iubirii 2017, ediţia finală. Câţi români s-a uitat. Jason Statham de pe Pro TV, peste show-ul de pe Antena 1

 
AUDIENTE. Insula iubirii 2017, ediţia finală. Câţi români s-a uitat. Jason Statham de pe Pro TV, peste show-ul de pe Antena 1

AUDIENŢE. Antena 1 a difuzat duminică, 13 august, ediţia finală a emisiunii Insula Iubirii - Temptation Island. Câţi români s-au uitat la show-ul prezentat de Radu Valcan?

Publicitate

Cu Insula Iubirii, Antena 1 a fost pe locul doi, după Pro TV, pe toate targeturile. Emisiunea de pe Antena 1 a fost difuzată în intervalul 20.00-23.15, slot pe care s-a intersectat cu o parte din Ştirile Pro TV, cu filmul de acţiune Blitz, cu Jason Statham şi cu o parte dintr-un alt film de pe Pro TV - Everly, cu Salma Hayek.

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele posturilor TV pe intervalul ediţiei finale Insula Iubirii, sezonul 2017:

NAŢIONAL. La nivelul întregii ţări, ediţia finală Insula Iubirii - Temptation Island a fost urmărită de 730.000 de români în fiecare minut. Antena 1 a fost pe locul al doilea, la 450.000 de telespectatori în urma Pro TV.

URBAN. O medie de 430.000 de telespectori pe minut pentru Insula Iubirii la oraşe. Şi pe targetul urban, Insula a fost tot pe poziţia a doua (după Pro TV, post cu o medie de 660.000 de telespectatori), dar la distanţă în faţa Kanal D.

COMERCIAL. Pe segmentul 18-49 de ani, audienţa Insula Iubirii a sărit de 300.000 de telespectatori pe minut. Locul doi, după Poro TV, dar la o distanţă mai mică decât pe celelalte targeturi.

Pe segmentul comercial, Pro TV a avut în faţa Antenei 1 aproape 60.000 de telespectatori. De notat că, în luna iulie, Insula Iubirii - Temptation Island a fost cea mai urmărită emisiune de divertisment pe publicul comercial.

Audienţa posturilor TV duminică, 13 august, pe intervalul ediţiei finale Insula iubirii (20.00 - 23.15), la nivel NAŢIONAL:

NATIONAL Persoane Rtg% Share%
1 Pro TV 1.182.000 6.6 17.8
2 Antena 1 727.000 4 11
3 Kanal D 654.000 3.6 9.9
4 Prima TV 422.000 2.3 6.4
5 Romania TV 416.000 2.3 6.3

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV duminică, 13 august, pe intervalul ediţiei finale Insula iubirii (20.00 - 23.15), în mediul URBAN:

URBAN Persoane Rtg% Share%
1 Pro TV 657.000 6.8 18.6
2 Antena 1 426.000 4.4 12
3 Kanal D 263.000 2.7 7.4
4 Romania TV 240.000 2.5 6.8
5 Antena 3 216.000 2.2 6.1

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV duminică, 13 august, pe intervalul ediţiei finale Insula iubirii (20.00 - 23.15), pe publicul COMERCIAL:

COMERCIAL Persoane Rtg% Share%
1 Pro TV 362.000 8 25.1
2 Antena 1 305.000 6.7 21.2
3 Kanal D 122.000 2.7 8.4
4 Prima TV 74.000 1.6 5.1
5 DigiSport 1 73.000 1.6 5.1
FORMAT. Şase cupluri au participat la Insula iubirii, unde au avut de-a face cu ispite, feminine sau masculine, pe o insulă din Thailanda. Din cele şase cupluri, cinci au plecat destrămate de pe insulă. Ulterior, patru dintre cupluri s-au împăcat, iar două nu (Aurel - Alexandru şi Diana - Ben).

GALERIE FOTO. Cuplurile participante la Insula iubirii 2017


Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • mile mile
    geo, de ce aigiti, asta spune si mircea , este un post cu plata
  • geo geo
    Mircea, poți face deosebirea între un post care nu este în lista must carry - cum este Pro TV ul și unul care nu este în ace listă - și aici vorbim de A 1? Dacă da, află că cele care nu figurează în lista de must carry pot cere cabliștilor câți bani vor pentru retransmisie...în schimb celelalte nu.
  • Mircea Mircea
    @geo - asta este - uni aleg sa fie furati (ma refer la privitorii PROTV). E ca si cum ai merge la cinematograf la "Inception", ai platit biletul, iti place filmul, dar din 25 in 25 de minute intrerup filmul sa bage publicitate. Cam asta face pro-ul, si privitorilor le place. Daca pana acuma lumea se plangea de TVR ca este un post tinut pe spatele Romanilor, acuma putem spune acelasi lucru despre protv :)
  • geo geo
    Ce discutii interesante...totusi, cel mai tare si mai scump program al verii de la A 1 - Insula iubirii - a luat bătaie chiar în finală de la un film oarecare difuzat de Pro TV. Vorba cuiva, poate finala trebuia transmisă lunea...
  • mile mile
    iuli, vorbesti aiurea , doar in romania pot face asa ceva smenarii, in moldova cer bani , mai transmit si liber , pt ca acolo nu merge cu smecherii, toate tv mari sunt gratuite , altfel zboara , rtl cere bani in germania ca e pe primul loc , asa ceva merge numai la romani , la nemti mai e si terestru gratuit rtl
  • Iuli Iuli
    @Mircea, ProTV are tot dreptul sa ceara bani.
    De ce ? Este liderul televiziunilor din Romania inca din 1995. Nu a fost an in care ProTV sa nu bata principalul competitor: Antena1, faptul ca Antena a mai fost pe 1 o luna sau 3-4 zile ale saptamanii, la final de an se trage linia si tot Pro este pe 1.

    Bineinteles, ambele au emisiuni bune si emisiuni urate.
  • F F
    @ Mircea : multe alte televiziuni iau bani de la cablisti. Sigur, nu cât Protv-ul, fiindca nu au audiente asemănătoare. Abonamentele nu au crescut când Protv s a hotărât sa ceara bani cablistilor, deci mai încearcă. Unii cablisti chiar au scos posturile Pro. Deci treaba este intre cablisti și Pro și va dura doar dacă audienta Pro se menține.
  • Mircea Mircea
    @marian - o fi o minciuna, nu?! https://www.google.ro/url?sa=t&source=web&rct=j&url=http://assets.protv.ro/assets/OFERTA_GENERALA_PRO_TV.pdf&ved=0ahUKEwiL_OaPoNnVAhWmIpoKHWFxAzsQFggaMAA&usg=AFQjCNFvbCjvSCm2VoAJmn4Sgk0vmfjdNg
  • mile mile
    mareane, mircea are drepatate , ce te agiti, pro tv este un post contra cost
  • marian marian
    Mai ,Mircea eu cred ca te-a batut soarele la cap pro si nici cablisti nu ia bani tai asa ca nu mai vorbi aiurea , nu iti convine spune sa scoata sau ramai cu antenuta
  • Mircea Mircea
    Ce e mai usor: sa creezi continut, sau sa cumperi filme (din banii privitorilor). Cam asta face protv-ul te taxeaza, cumpara filme(din banii tai), vand publicitate peste filmul cumparat de tine si dupa aceea se lauda ca au rating mare. Pana una alta antenele nu ma taxeaza ca ma uit la ei, pro-ul da. Oare de ce operatorii de cablu nu baga hbo ogligatoriu(asa cum e pro-ul). Cred GOT ar avea 20 de puncte de rating, ar rupe atat pro-ul cat si antenele.
  • Oana Oana
    Doamne multumesc ca vad Prima Tv inainte la A3 si Rtv, sper sa si schimbe si romanii preferintele Tv, atata politica nu e buna
  • Iuli Iuli
    A fost un film bun "Everly", pentru mine, evident.

    De ce oare Antena nu a ales sa puna finala in aceasta seara? Ieseau mai bine in audiente pe Comercial, oricum Aventura cu 4 stele e praf.
  • mile mile
    identic ca si sezonul trecut , s-a anuntat si sezonul 4 , oamenii vor sez pe tv

Trimite un comentariu

sus