Atletico Textila, serial care a rulat pe Pro TV trei sezoane, nu se mai regăseşte în grila de programe Pro TV din toamnă.
Producţia era pe post joia (după Las Fierbinţi), apoi miercurea (tot după Las Fierbinţi).
Rezultatele de audienţe ale serialului au rămas, însă, modeste. Deşi era plasat după Las Fierbinţi şi pornea din audienţe foarte ridicate, ratingul pe Atletico textila scădea dramatic.
Dacă Las Fierbinţi domina audienţa şi era pe prima poziţie, detaşat, pe toate targeturile, Atletico Textila se ducea pe locurile 2-3 (pe naţional era depăşit şi de Kanal D şi pe Antena 1).
Serialul despre o echipă fictivă de fotbal avea primul loc pe publicul comercial 18-49 de ani, dar şi aici cifrele erau în media Pro TV pe acest segment sau chiar mai mici.
Câteva cifre:
25 martie 2016. Sezon 1
Las Fierbinţi:
National: 2,5 milioane de români (13,5 rating, 23,3 share) – loc 1
Urban: 1,2 milioane (12,5 rating, 22 share) – loc 1
Comercial: 725.000 (14,9 rating, 33,3 share)
Atletico Textila:
National: 1,6 milioane (8,8 rating, 16,8 share) – loc 3
Urban: 748.000 (7,5 rating, 14,3 share) – loc 3
Comercial: 484.000 (10 rating, 23,4 share) – loc 1
18 noiembrie 2016. Sezon 2
Las Fierbinţi:
National: 1,9 milioane de români (10,8 rating, 21,3 share) – loc 1
Urban: 1,01 milioane (10,4 rating, 20,6 share) – loc 1
Comercial: 503.000 (11,2 rating, 29,1 share)
Atletico Textila:
National: 1,3 milioane (7,1 rating, 15,3 share) – loc 3
Urban: 719.000 (7,4 rating, 15,6 share) – loc 3
Comercial: 417.000 (9,3 rating, 25,1 share) – loc 1
23 februarie 2017. Debut de sezon 3
Las Fierbinţi:
National: 2,1 milioane de români (11,7 rating, 22,5 share) – loc 1
Urban: 1,03 milioane (10,6 rating, 20,1 share) – loc 1
Comercial: 530.000 (11,7 rating, 28,6 share) – Loc 1
Atletico Textila:
National: 1,2 milioane (6,9 rating, 14,7 share) – loc 3
Urban: 645.000 (6,6 rating, 13,7 share) – loc 2
Comercial: 371.000 (8,2 rating, 21 share) – Loc 1
În grila de toamnă a Pro TV se regăsesc două seriale de comedie: Las Fierbinţi (marţi şi joi) şi Ai noştri (joia).
Ai noştri se află la al doilea sezon. La debutul din 2 martie, Ai noştri a fost pe primul loc la nivel naţional şi pe publicul comercial şi pe poziţia a doua la oraşe (unde a fost depăşit de Kanal D la oraşe:
Naţional: 1,2 milioane (6,6 rating, 16,9 share) – Loc 1
Urban: 620.000 (6,3 rating, 15,3 share) – Loc 2
Comercial: 420.000 (9,3 rating, 24,5 share) – Loc 1
Comentarii
Serialul era slab. De aia se chinuia cu audienta, dacă înțelegi știrea.