AUDIENŢE. Cum a stat în audienţă Vocea României, la prima ediţie din 2017 şi cu un nou membru în juriu - Adi Despot?
Cifrele show-ului de pe Pro TV au fost de peste trei ori mai mari decât locul următor, ocupat de Antena 1. De altfel, Antena 1 (care anul trecut avea X-Factor la bătaie cu Vocea României) a avut ratinguri mult mai mici pe interval faţă de anul trecut (cam la jumătate).
În termeni de număr de telespectatori, audienţa Vocea României a fost peste debutul de anul trecut, dar nu cu mult. În materie de cotă de piaţă, pe segmentul comercial a fost cea mai bună din istoria show-ului: o medie de aproape 40%, ceea ce înseamnă că 40% dintre cei între 18 şi 49 de ani care aveau televizoarele deschise erau pe Pro TV.
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele medii ale primei ediţii Vocea României din sezonul 2017:
NAŢIONAL. La nivelul întregii ţări, Vocea României a fost urmărită de 1,7 milioane de români în fiecare minut. Show-ul jurizat de Tudor Chirilă, Loredana, Smiley şi Adi Despot a avut de trei ori mai mare decât Antena 1, care număra 550.000 de telespectatori.
La debutul de anul trecut, media Vocii a fost de 1,6 milioane de telespectatori. Antena 1, care avea atunci X-Factor, scotea o medie de peste un milion de români (dublu faţă de debutul de aseară).
URBAN. Aproape 1,1 milioane de telespectatori de la oraşe pentru Vocea României, faţă de 310.000 la Antena 1. Cota de piaţă: 30%, ceea ce înseamnă că aproape o treime dintre orăşenii care aveau televizoarele deschise erau pe talent show-ul de pe Pro TV.
Anul trecut, Vocea României debuta cu o audienţă de oraşe de 975.000 de telespectatori, iar Antena 1, cu X-Factor, număra jumătate de milion de telespectatori. Cota de piaţă a Pro TV anul trecut: 24%.
COMERCIAL. Peste jumătate de milion de telespectatori între 18 şi 49 de ani pentru Vocea României, mult peste locul următor, ocupat de Antena 1 (cu o medie de 140.000 de telespectatori pe acest target).
Audienţa Pro TV este cu 50.000 de telespectatori peste anul trecut (când Vocea avea 480.000, iar X-Factor - 260.000).
Diferenţa mare este în materie de cotă de piaţă: o medie de 38,6 share pentru Vocea României în 2017 (faţă de 32,9 anul trecut). Este cea mai mare cotă de piaţă a show-ului pe acest target, din istoria emisiunii.
Audienţa posturilor TV vineri, 8 septembrie, pe intervalul emisiunii Vocea României (20.30 - 23.20), la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.699.000 | 9.4 | 24.8 |
2 | Antena 1 | 557.000 | 3.1 | 8.1 |
3 | Kanal D | 494.000 | 2.7 | 7.2 |
4 | Antena Stars | 434.000 | 2.4 | 6.3 |
5 | Romania TV | 393.000 | 2.2 | 5.7 |
Audienţa posturilor TV vineri, 8 septembrie, pe intervalul emisiunii Vocea României (20.30 - 23.20), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.070.000 | 11 | 29.1 |
2 | Antena 1 | 310.000 | 3.2 | 8.4 |
3 | Kanal D | 249.000 | 2.6 | 6.8 |
4 | Antena Stars | 202.000 | 2.1 | 5.5 |
5 | Antena 3 | 189.000 | 1.9 | 5.1 |
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 532.000 | 11.7 | 38.6 |
2 | Antena 1 | 141.000 | 3.1 | 10.2 |
3 | Kanal D | 86.000 | 1.9 | 6.2 |
4 | Antena Stars | 41.000 | 0.9 | 3 |
5 | Prima TV | 41.000 | 0.9 | 3 |
Poti sa canti la alta masa!