Skip to main content

AUDIENŢE. Fără Fort Boyard, Pro TV a revenit pe prima poziţie. Nicio televiziune de ştiri în top cinci, în seara protestelor

 
AUDIENŢE. Fără Fort Boyard, Pro TV a revenit pe prima poziţie. Nicio televiziune de ştiri în top cinci, în seara protestelor

AUDIENŢE. Pro TV a reuşit să recupereze din audienţă după ce a scos Fort Boyard din grilă. Postul a decis să revină la filme după ce reţeta Fort Boyard a adus audienţe sub medie şi sub iUmor-ul Antenei 1.

Publicitate

Furios şi iute în viteza a 5-a a pus Pro TV pe prima poziţie în audienţe cu aproape 1,5 milioane de telespectatori, în medie, la nivel naţional.

Interesant este că în seara protestelor nicio televiziune de ştiri n-a mai intrat în top cinci audienţe pe niciunul dintre cele trei targeturi.

Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţele serii de duminică, pe intervalul filmului de pe Pro TV:

NAŢIONAL. Dacă în urmă cu o săptămână Pro TV făcea puţin peste un milion de telespectatori, la nivel naţional, aseară, cu filmul de acţiune, postul a redevenit lider de audienţă cu un plus de 400.000 de persoane.

Kanal D a fost a avut locul al doilea, cu a doua ediţie a emisiunii Roata norocului, şi o medie de 1,2 milioane de persoane.

În schimb, Antena 1 a obţinut audienţa pe care a avut-o Pro TV săptămâna trecută, puţin peste un milion de persoane, la nivel naţional.

Prima TV este nelipsită din top cinci duminica, având pe interval emisiunea Schimb de mame.

Meciul de Liga I dintre FCSB şi Concordia Chiajna a pus Digi Sport pe cinci, la nivelul întregii ţări.

URBAN. Pro TV a avut audienţe în media postului, la nivelul oraşelor: peste 880.000 de telespectatori în fiecare minut. Antena 1 a fost pe doi, tot în media postului.

Kanal D, aflat pe locul doi la nivel naţional, are doar o treime din public de la oraşe: 430.000 a fost media postului, la nivel urban.

COMERCIAL. Pro TV şi Antena 1 au avut cifre apropiate pe publicul comercial: 480.000, media Pro TV, respectiv 440.000, pe Antena 1. Digi Sport 1, cu meciul FCSB a fost a treia televizune pe publicul comercial.

Audienţa posturilor TV duminică, 5 noiembrie, pe intervalul Furios şi iute în viteza a 5-a (20.30-23.05), la nivel NAŢIONAL

NATIONAL Nr persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 1.475.000 8.2 16.9
2 Kanal D 1.202.000 6.7 13.8
3 Antena 1 1.078.000 6.0 12.4
4 Prima TV 621.000 3.5 7.1
5 DigiSport 1 483.000 2.7 5.5

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV duminică, 5 noiembrie, pe intervalul Furios şi iute în viteza a 5-a (20.30-23.05) în mediul URBAN:

URBAN Nr persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 881.000 9.0 18.3
2 Antena 1 636.000 6.5 13.2
3 Kanal D 434.000 4.5 9.0
4 DigiSport 1 336.000 3.5 7.0
5 Prima TV 290.000 3.0 6.0

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraşe.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV duminică, 5 noiembrie, pe intervalul Furios şi iute în viteza a 5-a (20.30-23.05), pe publicul COMERCIAL:

COMERCIAL Nr persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 481.000 10.7 24.7
2 Antena 1 436.000 9.7 22.4
3 DigiSport 1 162.000 3.6 8.3
4 Prima TV 145.000 3.2 7.4
5 Kanal D 119.000 2.7 6.1

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • stefan stefan
    Interesant e ca 40% din telespectatorii A1 sunt public comercial in timp ce la Pro TV publicul comercial reprezinta 33%.

Trimite un comentariu

sus