Skip to main content

AUDIENŢE. Vocea României - X Factor, confruntarea de vineri seara

 
Laurentiu Mihaiu si Alexandru Arnautu, în a treia ediţie de confruntări de la Vocea României
Laurentiu Mihaiu si Alexandru Arnautu, în a treia ediţie de confruntări de la Vocea României

AUDIENŢE. Pro TV a condus seara de vineri, cu Vocea României, la a treia rundă de confruntări. Postul a avut aproape 1,4 milioane de telespectatori, sub ediţia de săptămâna trecută. În acelaşi timp, pe Antena 1 erau puţin peste un milion de privitori.

Publicitate

De menţionat că, distanţa dintre Pro TV şi Antena 1, pe publicul comercial, s-a micşorat . Doar 50.000 de persoane diferenţă între cele două posturi, faţă de 65.000 săptămâna trecută şi 100.000 în urmă cu două săptămâni.

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele confruntării Vocea României - X Factor, de vineri, 3 noiembrie:

NAŢIONAL. Pro TV a obţinut, vineri seara, cu Vocea României o medie de aproape 1,4 milioane de privitori, în timp ce săptămâna trecută show-ul a avut 1,45 milioane de privitori. Şi, la fel că săptămâna trecută, distanţa dintre Pro TV şi Antena 1 a fost de aproximativ 300.000 de persoane.

URBAN. La oraşe, show-ul jurizat de Smiley, Loredana, Tudor Chirilă şi Adi Despot a avut, în medie 760.000 de telespectatori, media pe minut. În acelaşi timp, pe Antena 1 erau, în medie 570.000 de persoane.

COMERCIAL. Pro TV şi Antena 1 au fost la mică distanţă, pe publicul comercial, al persoanelor cu vârste între 18 şi 49 de ani, pe intervalul Vocea României. Pro a avut o medie de 360.000 de persoane, în timp ce Antena avea aproape 315.000.

Audienţa posturilor TV vineri, 3 noiembrie, pe intervalul Vocea României (20.30-23.30), la nivel NAŢIONAL

NATIONAL Nr persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 1.390.000 7.7 18.8
2 Antena 1 1.027.000 5.7 13.9
3 Kanal D 803.000 4.5 10.9
4 Romania TV 399.000 2.2 5.4
5 National TV 387.000 2.2 5.2

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV vineri, 3 noiembrie, pe intervalul Vocea României (20.30-23.30) în mediul URBAN:

URBAN Nr persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 759.000 7.8 18.7
2 Antena 1 568.000 5.8 14.0
3 Kanal D 448.000 4.6 11.0
4 Antena 3 213.000 2.2 5.3
5 Romania TV 195.000 2.0 4.8

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraşe.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV vineri, 3 noiembrie, pe intervalul Vocea României (20.30-23.30), pe publicul COMERCIAL:

COMERCIAL Nr persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 361.000 8.0 22.8
2 Antena 1 314.000 7.0 19.8
3 Kanal D 115.000 2.6 7.2
4 Prima TV 68.000 1.5 4.3
5 Romania TV 59.000 1.3 3.8

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

AUDIENŢELE de SĂPTĂMÂNA TRECUTĂ, aici

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • F F
    Mile, ești greu de cap. De unde le scoți pe astea? Vocea are în jur de 8 peste tot și chiar sta cel mai bine pe comercial. X Factor rămâne pe 2, unde este de ani. Acum te las sa te cerți cu alții.
  • mile mile
    vocea s-a confruntat si cu the wall, nu doar cu x factor , ca nu ati prezentat pe intervalul de intersectie , ci pe al vocii, daca nu luam dupa publicul batran sau rural pro tv si kanal d performeaza , dar la comercial e mare diferenta , oare de ce ei nu se uita la antena , puteati scrie si in titlu ca vocea scade
  • F F
    Ce matinali. La X Factor sunt tot la preselecții sau au trecut la următoarea etapa?

Trimite un comentariu

sus