AUDIENŢE. "Vezi Singur Acasă, ca să simţi că vine Crăciunul". Cam aşa a sunat promo-ul Pro TV. Iar românii s-au conformat. Clasicul film cu Macaulay Culkin, o producţie care are aproape 30 de ani, nu a lăsat nicio şansă celorlalte posturi: audienţele filmului au fost duble faţă de locul doi.
Câţi români s-au uitat?
Home Alone a fost aproape de cifrele din anii anteriori (şi a fost difuzat de Pro TV, anul acesta, a 12-a oară consecutiv, de când există măsurători de audienţă.
În minutele de vârf, audienţa filmului dat aseară s-a apropiat de trei milioane de români. Media a fost de peste două milioane.
Audienţe bune a scos şi Die Hard - Greu de ucis, filmul cu Bruce Willis dat imediat după Singur Acasă. Die Hard a fost unul dintre primele filme difuzate de Pro TV la lansarea din 1995 (dacă nu chiar primul).
Înainte de cifrele de aseară, câteva date din anii trecuţi:
Anul trecut, când a fost difuzat pe 10 decembrie, filmul cu Macaulay Culkin în rol principal, a fost urmărit de 2,5 milioane de persoane din întreaga ţară. La fel şi în urmă cu doi ani. În 2014 filmul a fost urmărit de 2,7 milioane de persoane, iar în 2013 cifrele au fost asemănătoare.
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele Singur Acasă - Home Alone, la difuzarea de sâmbătă, 9 decembrie 2017:
NAŢIONAL. Peste 2,2 milioane de români s-au uitat, în fiecare minut, la filmul Singur Acasă. Cifrele Pro TV cu filmul cu Macaulay Culkin şi Joe Pesci au fost de două ori mai mari decât locul al doilea, ocupat de Antena 1. Un sfert din românii care aveau aseară televizoarele descise se uitau la Singur Acasă.
URBAN. Aproape 1,1 milioane de telespectatori a avut Singur Acasă la oraşe. Şi aici, audienţa Pro TV a fost aproape dublă, în comparaţie cu Antena 1.
De notat, aseară, poziţia a treia la oraşe pentru postul România TV.
COMERCIAL. Pe publicul comercial, diferenţa dintre Pro TV, cu filmul Singur Acasă şi Antena 1 a fost şi mai mare. Filmul de pe Pro TV a avut de aproape trei orimai mulţi telespectatori între 18 şi 49 de ani decât Antena 1.
Cota de piaţă Singur Acasă pe comercial: 33%, ceea ce înseamnă că unul din trei tineri care avea televizorul deschis se uita la Home Alone.
Audienţa posturilor TV sâmbătă, 9 decembrie, pe intervalul filmului Singur Acasă - Home Alone (20.30-22.30), la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 2.212.000 | 12.4 | 25.8 |
2 | Antena 1 | 1.150.000 | 6.4 | 13.4 |
3 | Kanal D | 741.000 | 4.1 | 8.6 |
4 | Romania TV | 561.000 | 3.1 | 6.5 |
5 | Antena 3 | 305.000 | 1.7 | 3.6 |
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
Audienţa posturilor TV sâmbătă, 9 decembrie, pe intervalul filmului Singur Acasă - Home Alone (20.30-22.30), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.080.000 | 11.2 | 23.8 |
2 | Antena 1 | 627.000 | 6.5 | 13.8 |
3 | Romania TV | 340.000 | 3.5 | 7.5 |
4 | Kanal D | 235.000 | 2.4 | 5.2 |
5 | Antena 3 | 199.000 | 2.1 | 4.4 |
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
Audienţa posturilor TV sâmbătă, 9 decembrie, pe intervalul filmului Singur Acasă - Home Alone (20.30-22.30), pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 578.000 | 13 | 32.9 |
2 | Antena 1 | 213.000 | 4.8 | 12.1 |
3 | Kanal D | 81.000 | 1.8 | 4.6 |
4 | National TV | 62.000 | 1.4 | 3.6 |
5 | Prima TV | 53.000 | 1.2 | 3 |
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
ALT "CLASIC": Cifre bune pentru Greu de ucis, unul dintre primele filme date de Pro TV
Pro TV a difuzat după Singur Acasă fillmul Greu de ucis, primul din seria cu Bruce Willis. Die Hard a fost una dintre primele producţii date de Pro TV la lansarea staţiei, în decembrie 1995.
Ca şi Singur Acasă, a fost difuzat şi reluat de-a lungul anilor. Şi aseară, a scos cifre bune, de două ori mai mari decât locul al doilea.
În minutele de vârf, la Greu de ucis se uitau, aseară, 2,2 milioane de români.
Audienţa posturilor TV sâmbătă, 9 decembrie, pe intervalul filmului Greu de ucis - Die Hard (22.30-01.10), la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.117.000 | 6.2 | 23.2 |
2 | Antena 1 | 601.000 | 3.4 | 12.5 |
3 | Kanal D | 385.000 | 2.2 | 8 |
4 | Romania TV | 331.000 | 1.9 | 6.9 |
5 | Prima TV | 195.000 | 1.1 | 4.1 |
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
Audienţa posturilor TV sâmbătă, 9 decembrie, pe intervalul filmului Greu de ucis - Die Hard (22.30-01.10), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 572.000 | 5.9 | 21 |
2 | Antena 1 | 342.000 | 3.5 | 12.6 |
3 | Romania TV | 196.000 | 2 | 7.2 |
4 | Kanal D | 186.000 | 1.9 | 6.8 |
5 | Antena 3 | 116.000 | 1.2 | 4.3 |
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
Audienţa posturilor TV sâmbătă, 9 decembrie, pe intervalul filmului Greu de ucis - Die Hard (22.30-01.10), pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 346.000 | 7.8 | 30.5 |
2 | Antena 1 | 155.000 | 3.5 | 13.7 |
3 | Kanal D | 81.000 | 1.8 | 7.1 |
4 | Prima TV | 49.000 | 1.1 | 4.3 |
5 | National TV | 48.000 | 1.1 | 4.3 |
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Paginademedia sa nu uitați sa faceți articol și cu reluarea.