AUDIENŢE. Peste două milioane de persoane în „tribunele” de acasă pentru meciul Israel - România, difuzat de Pro TV şi încheiat 1 - 2.
Paginademedia.ro vă prezintă cifrele Pro TV, pe intervalul meciului amical Israel - România:
NAŢIONAL. Pro TV a fost liderul serii cu partida de fotbal încheiată cu victoria naţionalei noastre.
Cifrele n-au fost însă departe de locul al doilea, ocupat de Kanal D cu emisiunea Exatlon, care a avut o medie de peste 1,9 milioane de privitori.
Antena 1 a fost mult în urma primelor două, cu o medie de 670.000 de privitori.
URBAN. Competiţia a fost strânsă între Pro TV şi Kanal D şi în mediul urban. Meciul României a avut puţin peste un milion de persoane. Pe Exatlon erau, în medie, aproape 920.000.
Antena 1, de pe locul al treilea, era şi ea în strânsă competiţie dar cu Antena 3.
COMERCIAL. Pe publicul comercial, meciul de pe Pro TV a obţinut aproape 600.000 de privitori, şi o cotă de piaţă de 30%.
Kanal D era pe poziţia a doua cu o medie de 410.000 de persoane şi o cotă de 21,1%. Antena 1 era pe locul al treilea cu 200.000 de privitori media.
Audienta posturilor TV sâmbătă, 24 martie, pe intervalul meciului Israel - România (20.00-21.50), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Nr persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 2.033.000 | 11.4 | 21.5 |
2 | Kanal D | 1.972.000 | 11.0 | 20.8 |
3 | Antena 1 | 674.000 | 3.8 | 7.1 |
4 | Antena 3 | 475.000 | 2.7 | 5.0 |
5 | National TV | 406.000 | 2.3 | 4.3 |
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV sâmbătă, 24 martie, pe intervalul meciului Israel - România (20.00-21.50), în mediul URBAN:
URBAN | Nr persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.074.000 | 11.1 | 21.7 |
2 | Kanal D | 918.000 | 9.5 | 18.6 |
3 | Antena 1 | 372.000 | 3.9 | 7.5 |
4 | Antena 3 | 304.000 | 3.1 | 6.1 |
5 | DigiSport 2 | 241.000 | 2.5 | 4.9 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV sâmbătă, 24 martie, pe intervalul meciului Israel - România (20.00-21.50), pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL | Nr persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 592.000 | 13.3 | 30.4 |
2 | Kanal D | 412.000 | 9.2 | 21.1 |
3 | Antena 1 | 202.000 | 4.5 | 10.4 |
4 | DigiSport 2 | 64.000 | 1.4 | 3.3 |
5 | AXN | 53.000 | 1.2 | 2.7 |
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
Comentarii