Skip to main content

AUDIENŢE. iUmor, lider pe publicul comercial. Exatlonul a condus la nivel naţional şi urban

 
AUDIENŢE. iUmor, lider pe publicul comercial. Exatlonul a condus la nivel naţional şi urban

AUDIENŢE. Seară aglomerată pe TV. iUmor-ul Antenei 1 a fost primul pe comercial, Exatlon a condus la nivel naţional şi urban, iar Pro TV cu filmul serii a fost al treilea.

Publicitate

Cele trei posturi de pe podiumul audienţelor au avut cifre importante. Mai bine de 60% din publicul comercial cu televizoarele deschise se împărţea pe primele trei canale: Antena 1, Pro TV şi Kanal D.

La oraşe, cota de piaţă a celor trei era de aproape 50%.

Paginademedia.ro prezintă audienţele obţinute de ediţia a doua iUmor, difuzată duminică seara:

NAŢIONAL. Kanal D, cu Exatlon pe interval, a dominat la nivelul întregii ţări, cu o medie de peste 2,1 milioane de persoane pe minut. Antena 1, care avea iUmor, a fost a doua televiziune, cu peste 1,5 milioane de persoane media.

Pro TV a avut poziţia a treia cu un film: Ultimul vânător de vrăjitoare, cu Vin Diesel.

URBAN. Exatlonul a condus şi în mediul urban, unde a atras o medie de 960.000 de persoane. Antena 1 era pe locul al doilea, cu 866.000 de privitori, media. Iar Pro TV a fost a treia televiziune.

COMERCIAL. Pe publicul comercial, cele trei televiziuni din top au avut cifre foarte apropiate. Antena 1 a fost pe prima poziţie, cu 475.000 de persoane, Pro TV a fost al doilea, cu 450.000, în timp ce Kanal D, deşi pe locul al treilea, a avut audienţe peste media postului: 430.000.

GALERIE FOTO. iUmor, ediţia din 4 martie
Audienţa posturilor TV duminică, 4 martie, pe intervalul emisiunii iUmor (20.00-22.30), la nivel NAŢIONAL
NATIONAL Nr persoane Rtg% Shr%
1 Kanal D 2.137.000 12 21.5
2 Antena 1 1.514.000 8.5 15.3
3 Pro TV 1.366.000 7.6 13.8
4 Romania TV 792.000 4.4 8
5 Prima TV 538.000 3 5.4
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV duminică, 4 martie, pe intervalul emisiunii iUmor (20.00-22.30), în mediul URBAN
URBAN Nr persoane Rtg% Shr%
1 Kanal D 963.000 10 18.3
2 Antena 1 866.000 9 16.4
3 Pro TV 706.000 7.3 13.4
4 Romania TV 392.000 4.1 7.4
5 Antena 3 282.000 2.9 5.4
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV duminică, 4 martie, pe intervalul emisiunii iUmor (20.00-22.30), pe publicul COMERCIAL
COMERCIAL Nr persoane Rtg% Shr%
1 Antena 1 475.000 10.7 21.8
2 Pro TV 452.000 10.1 20.7
3 Kanal D 432.000 9.7 19.8
4 Prima TV 96.000 2.2 4.4
5 Romania TV 46.000 1 2.1
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Ciprian Ciprian
    Să postați și celelalte audiențe. Exemplu: audiențe filme,emisiuni și seriale tv.Pe luna februarie 2018.Ultima lună de iarnă.

Trimite un comentariu

sus