Skip to main content

AUDIENŢE. Românii au talent, la distanţă de Kanal D şi Antena 1. Cifrele, sub săptămâna trecută

 
AUDIENŢE. Românii au talent, la distanţă de Kanal D şi Antena 1. Cifrele, sub săptămâna trecută

AUDIENŢE. Seara a fost a Pro TV. Show-ul de talente aflat la ediţia a patra a avut peste 2,9 milioane de persoane la nivel naţional, iar postul a fost lider detaşat.

Publicitate

Cifrele au fost însă sub ediţia de săptămâna trecută când Pro TV a avut o medie de 3,5 milioane de telespectatori (cifrele, AICI).

Schimbarea de programare a Antenei 1, cu Ie, Românie de la 20.00, a menţinut postul pe poziţia trei în audienţe, pe toate targeturile.

Paginademedia.ro vă prezintă cifrele Românii au talent, ediţia a patra:

NAŢIONAL. Show-ul de pe Pro TV a obţinut la nivel naţiona cifre de aprope trei ori mai mari decât locul al doilea, ocupat de Kanal D.

Antena 1, cu noua schimbare de program - Ie, Românie de la 20.00 - a avut cifre apropiate de săptămâna trecută, când a avut Guess my age urmată de Ie, Românie.

Vârful naţional: 4,03 milioane de români, adică 22,5 rating şi 45% cotă de piaţă, la 21.50.

URBAN. În mediul urban, Pro TV a avut o medie de 1,5 milioane de telespectatori, de trei ori mai mulţi decât de Kanal D. Faţă de Antena 1, diferenţa a fost şi mai mare: de cinci ori.

COMERCIAL. Românii au talent a obţinut, pe publicul comercial, o medie de aproape 800.000 de privitori şi o cotă de piaţă ce se apropia de 50%. Şi aici, Kanal D a avut locul al doilea, în timp ce Antena 1 a fost a treia, cu cifre de aproape opt ori mai mici decât ale Pro.

Vârf comercial: 1.033.000 de telespectatori (23,3 rating şi 55,6 cotă de piaţă) la ora 21.15.

Audienta posturilor TV vineri, 9 martie, pe intervalul emisiunii Românii au talent (20.30-23.30), la nivel NATIONAL:

NATIONAL Nr persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 2.909.000 16.3 35.3
2 Kanal D 1.182.000 6.6 14.3
3 Antena 1 830.000 4.6 10.1
4 Antena 3 291.000 1.6 3.5
5 Romania TV 225.000 1.3 2.7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV vineri, 9 martie, pe intervalul emisiunii Românii au talent (20.30-23.30), în mediul URBAN:

URBAN Nr persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 1.583.000 16.4 36.4
2 Kanal D 566.000 5.9 13.0
3 Antena 1 296.000 3.1 6.8
4 Antena 3 170.000 1.8 3.9
5 DigiSport 1 157.000 1.6 3.6

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV vineri, 9 martie, pe intervalul emisiunii Românii au talent (20.30-23.30), pe publicul COMERCIAL:

COMERCIAL Nr persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 794.000 17.9 47.2
2 Kanal D 184.000 4.1 10.9
3 Antena 1 103.000 2.3 6.1
4 Prima TV 60.000 1.3 3.5
5 DigiSport 1 46.000 1.0 2.7

GALERIE FOTO. Românii au talent, 9 martie

Vezi audienţa debutului Românii au talent, aici

Citeşte şi: Cum au debutat toate cele opt sezoane ale show-ului. 2013 a fost cel mai bun an

Citeşte şi:

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • mile mile
    In acelasi timp pe Antena 1 era una in fundul gol care se tavalea in făina . Nici macar asa nu au facut audienta cu prostitutie copiata de la altii ....
    nu se mai uita nimeni la Antena noastra , domnul profesor poate cade in depresie ...

Trimite un comentariu

sus