Skip to main content

AUDIENŢE. Antena 1, lider de audienţă cu finala Asia Express, la oraşe şi pe publicul comercial. A fost şi peste Las Fierbinţi

 
AUDIENŢE. Antena 1, lider de audienţă cu finala Asia Express, la oraşe şi pe publicul comercial. A fost şi peste Las Fierbinţi

AUDIENŢE. Asia Express, emisiune produsă de Mona Segall la Antena 1, s-a încheiat din poziţie de lider, la oraşe şi pe publicul comercial, într-o seară în care a „alergat” alături de Exatlon, Las Fierbinţi şi meciul Juventus - Real Madrid. Show-ul a avut totodată cele mai bune audienţe de când a fost lansat.

Publicitate

Asia Express a fost peste Pro TV şi pe intervalul serialului Las Fierbinţi, pe publicul comercial şi la oraşe.

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele finalei Asia Express, câştigată de echipa Ana Baniciu şi Raluka:

NAŢIONAL. Antena 1 a fost pe trei la nivel naţional, pe intervalul Asia Express, la mică distanţă de Pro TV, aflat pe locul al doilea. Pro a avut aseară Las Fierbinţi urmat de meciul de Champions League, dintre Juventus şi Real Madrid.

Liderul serii a fost Kanal D, cu Exatlon, cu o medie de 1,6 milioane de persoane.

URBAN. Asia Express a fost lider la oraşe, Antenei 1 obţinând cifre mult peste media postului: peste 900.000 de telespectatori. Pro TV a avut locul secund, cu o medie de 800.000 de privitori, în timp ce Kanal D a fost a treia televiziune, având o medie de 750.000 de persoane.

COMERCIAL. Cifre bune pentru Antena 1 pe publicul celor cu vârste între 18 şi 49 de ani din mediul urban. Postul s-a apropiat de jumătate de milion de telespectatori, media, la distanţă de Pro TV, aflat pe locul secund, cu o medie de 385.000 de persoane.

GALERIE FOTO. Asia Express Finala

Audienţa posturilor TV marţi, 3 aprilie, pe intervalul finalei Asia Express (20.00-23.15), la nivel NAŢIONAL

NATIONAL Nr persoane Rtg% Shr%
1 Kanal D 1.637.000 9.2 18.9
2 Pro TV 1.580.000 8.8 18.3
3 Antena 1 1.562.000 8.7 18.1
4 Antena 3 380.000 2.1 4.4
5 Romania TV 343.000 1.9 4

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV marţi, 3 aprilie pe intervalul finalei Asia Express (20.00-23.15), în mediul URBAN

URBAN Nr persoane Rtg% Shr%
1 Antena 1 919.000 9.5 20.3
2 Pro TV 802.000 8.3 17.7
3 Kanal D 752.000 7.8 16.6
4 Antena 3 248.000 2.6 5.5
5 Romania TV 179.000 1.9 4

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV marţi, 3 aprilie pe intervalul finalei Asia Express (20.00-23.15), pe publicul COMERCIAL

COMERCIAL Nr persoane Rtg% Shr%
1 Antena 1 488.000 11 27.8
2 Pro TV 384.000 8.6 21.9
3 Kanal D 331.000 7.4 18.8
4 Pro Cinema 39.000 0.9 2.2
5 Prima TV 36.000 0.8 2.1

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Mile Mile
    Luni audiente pro 5 k 7 ant 10
  • D D
    ș fi sperat că Asia Express va genera un număr mai bun pentru un final. Nu înțeleg de ce toată lumea se înnebunește, deoarece A1 a obținut primul loc. Ce contează dacă s-au clasat pe primul loc dacă tot sezonul au fost neclintiți. Cred ca Asia Express ar trebui sa ramana pe grila de programare pentru A1, dar sa nu actionam ca aurul de rating. Programul nu a fost niciodată consistent în rating. De asemenea, a fost ciudat cum s-au facut bine cateva saptamani luni si altii marti. Nu a fost niciodată consistentă sau fiabilă. De asemenea, ar fi treia oară câteodată. Cu toate acestea, a fost unul dintre puținele programe pe A1 care au înscris peste 300 în publicul țintă 18-49. Cu toate acestea, să nu jucăm prostii ... cifrele pentru Asia Express au început să crească recent, pe măsură ce se apropia de final, acest lucru este valabil pentru majoritatea concursurilor de concurs care se încheie. O mulțime de oameni se laudă că Kanal D este în al treilea rând, dar cel puțin în al treilea ar fi numere solide. Același lucru nu se poate spune atunci când A1 este pe locul trei în ultimul timp. Să fim mai obiectivi atunci când vedem aceste ratinguri și dăm credit acolo unde este datorată. Având în vedere cât de discret a folosit Kanal D, el dă celorlalte rețele o anumită competiție.
  • Mile Mile
    Sigur iuli, să lungeasca ca exatlon și să scadă, iar lumea să se plictisească, oamenii trebuie să-si dorească un nou sezon , nu să se sature de primul
  • F F
    Mă bucur ca Exatlon este pe 3. Coincidenta sau nu, edițiile în care se intampla nereguli clare cad rapid în audienta.
  • Iuli Iuli
    Antena a gresit ca a incheiat Asia Express pentru o perioada (toamna sau 2019), mai bine filmau la Sezonul 2 de cand au vazut ca Asia creste pe Comercial, iar Chefii sa fi luat o pauza primavara aceasta, nu prea au sanse sa fie la distanta de concurenta.
  • Iuli Iuli
    Eu zic ca Chefii nu vor face aceleasi audiente ca si in sezoanele trecute, au pierdut mult public care a migrat la Kanal D, dar vom vedea!

    P.s.: Antena a anuntat ca produce Sezonul 2 Asia Express
  • Ciprian Ciprian
    Kanal De pe locul trei.
  • bing bing
    vai de antena 1 cu emisiunea lor si cu vedetele lor expirate
  • Marean/PersoanaFizica Marean/PersoanaFizica
    @marian, de Dragnea sau Ponta ce zici? da' de mersul pe luna? cum a fost? tu esti deja de multa vreme acolo. Soarele este mai puternic, nu? lasa urme pe vizibile, din cate se pare. Esti vanat rau.
    PS: sper sa nu fie o greseala in scrierea numele tau, "marean, pe PF" pare mai aproape de adevar
  • mile mile
    protevistii ne ziceau dupa esecul supravietuitorului ca romanii nu stiu sa aprecieze acest gen de program, ii criticau pe romani , dar acum postacii sunt invidiosi ca fac rating astfel de productii, nu s-au intrebat si daca pro tv nu a facut bine emisiunea sau asa sunt ei , doar urasc
  • marian marian
    Au iesit antenisti de la hibernare . , pana acum nu stiau pe unde sa se ascunda de rusine , iar emisiunea este o facatura ,
  • Marius Marius
    Ce bine! Acum macar e sigur ca vor mai face cateva sezoane
  • marian marian
    MINCIUNI GOGONATE PE INTERVALUL LAS FIERBINTI , PRO A FOST PE PRIMUL LOC SA LASE VRAJEALA ANTENUTA CA NU TINE . , COSTI LAS PRAJITI SUNTETI VOI CA V- AU SPALAT CREIERI
  • alex2 alex2
    "Asteptam reactia celorlante televiziuni"
    Pe postacii A1 nu-i angajeaza dupa studii.
  • geo geo
    Cei de la A 1 se lauda cu multe...cum ca aseara au fost lideri pe comercial si pe intervalul orar 19.00-23.00 ...desi intre orele 19.00 si 19.55 sunt Stirile Pro TV iar antenistii au cam uitat de cand Observatorul A 1 a batut Stirile Pro TV.
    De aceea ma cam indoiesc ca Asia Express a fost peste Las Fierbinti.
    Apropo, "minutul de maximă audiență" al celor de la A a fost la ora 21:37, atunci cand pe Pro TV se difuzau reclamele care au precedat meciul de CLeague.

Trimite un comentariu

sus