Skip to main content

AUDIENŢE. Câţi români au văzut finala Românii au talent 2018. Pro TV, de câteva ori peste celelalte staţii

 
Emil Rengle, câştigătorul Românii au Talent 2018
Emil Rengle, câştigătorul Românii au Talent 2018

AUDIENŢE. Finala Românii au talent 2018 a dominat audienţele de 1 iunie. Unul din trei români care aveau televizoarele deschise se uita la finala câştigată de dansatorul Emil Rengle. Cifrele celei de-a opta finale au fost peste audienţele de anul trecut.

Publicitate

În seara de 1 iunie, cu finala Românii au talent, diferenţele dintre Pro TV şi celelalte staţii au fost notabile: la nivel naţional şi la oraşe, Pro TV a fost de trei ori peste Kanal D şi de patru ori peste Antena 1. Pe publicul comercial, diferenţa a fost şi mai mare.

Vârful de audienţă a sărit de 2,7 milioane de români în faţa televizoarelor.

Paginademedia.ro vă prezintă audienţa posturilor pe intervalul finalei Românii au talent 2018:

NAŢIONAL. Câţi români s-au uitat? Aproape 1,8 milioane de telespectatori erau în faţa televizoarelor la finala prezentată de Smiley şi de Pavel Bartoş. În termeni de cotă de piaţă, aproape 30%, adică unul din trei români care se uita la televizor era pe Pro TV. Audienţa este uşor peste cea de anul trecut (când erau 1,6 milioane, într-o finală dată pe 3 iunie, în plină vacanţă de Rusalii).

Ce este de notat anul acesta? Diferenţa faţă de următoarele locuri: cifre de trei ori mai mari decât Kanal D şi de patru ori peste Antena 1.

Anul acesta, media Kanal D pe interval a fost de aproape 600.000 de români. Anul trecut, postul turcesc se apropia de 1,1 milioane.

La Antena 1 însă cifrele de anul acesta sunt peste cele înregistrate anul trecut: 480.000 de români pe post acum, faţă de 420.000 în 2017.

Vârf naţional Românii au talent: 2.720.000 de telespectatori, la 22.39 (15,2 rating şi 36,5% cotă de piaţă)

URBAN. La oraşe, show-ul jurizat de Andra, Florin Călinescu, Mihaela Rădulescu şi Andi Moisescu a sărit de un milion de telespectatori în fiecare minut (anul trecut, nu atingea milionul). Cota de piaţă: uşor peste cea de la nivel naţional - 32%, dar mult peste locul următor, care nu a tins 10%.

Pro TV a fost la peste 700.000 de telespectatori în faţa Kanal D şi la 800.000 distanţă de Antena 1.

Şi la oraşe, este de notat audienţa Kanal D faţă de finala Românii au talent din 2017. Anul trecut, Kanal D era tot pe locul al doilea, dar la o diferenţă mult mai mică: avea 470.000 de telespectatori în urban, faţă de 320.000 acum.

Antena 1, în schimb, a avut audienţe uşor peste anul trecut: 270.000, faţă de 220.000 pe intervalul finalei din 2017.

COMERCIAL. Ce s-a întâmplat pe targetul tânăr? Din publicul finalei, 470.000 de telespectatori au fost din segmentul de vârstă 18-49 de ani (faţă de 420.000 anul trecut). Pe acest segment, diferenţa faţă de următoarele clasate a fost mai mare: de peste patru ori.

De notat două lucruri:

1. Un alt top faţă de 2017. Anul trecut, pe segmentul comercial, locul secund era al postului Kanal D. Anul acesta, Antena 1 a fost pe locul al doilea.

2. Cota de piaţă: peste 39% market share pentru finala Pro TV, faţă de 9,8 la Antnea 1 şi 8,8 la Kanal D.

Vârf comercial Românii au talent: 688.000 de telespectatori, la 22.51 (15,4 rating şi 47,3 cotă de piaţă).

Audienţa posturilor TV pe intervalul finalei Românii au talent (20.30-00.30), la nivel NAŢIONAL:

Finala din 2018 (1 iunie)

NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.782.000 10 29.1
2 Kanal D 590.000 3.3 9.6
3 Antena 1 480.000 2.7 7.8
4 Romania TV 322.000 1.8 5.3
5 Antena 3 294.000 1.6 4.8

Finala din 2017

NATIONAL Persoane Rtg% Share%
1 Pro TV 1.640.000 9.1 26.9
2 Kanal D 1.003.000 5.6 16.5
3 Antena 1 421.000 2.3 6.9
4 Romania TV 287.000 1.6 4.7
5 Prima TV 233.000 1.3 3.8

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV pe intervalul finalei Românii au talent (20.30-00.30), în mediul URBAN:

Finala din 2018

URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.061.000 11 31.9
2 Kanal D 317.000 3.3 9.5
3 Antena 1 268.000 2.8 8.1
4 Antena 3 196.000 2 5.9
5 Romania TV 123.000 1.3 3.7

Finala din 2017

URBAN Persoane Rtg% Share%
1 Pro TV 972.000 10 30.3
2 Kanal D 457.000 4.7 14.3
3 Antena 1 220.000 2.3 6.9
4 Romania TV 171.000 1.8 5.3
5 Antena 3 115.000 1.2 3.6

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV pe intervalul finalei Românii au talent (20.30-00.30), pe segmentul COMERCIAL:

Finala din 2018

COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 472.000 10.6 39.2
2 Antena 1 119.000 2.7 9.8
3 Kanal D 106.000 2.4 8.8
4 Prima TV 30.000 0.7 2.5
5 Pro Cinema 30.000 0.7 2.5

Finala din 2017

COMERCIAL Persoane Rtg% Share%
1 Pro TV 430.000 9.5 35.9
2 Kanal D 146.000 3.2 12.2
3 Antena 1 134.000 3 11.2
4 Prima TV 52.000 1.2 4.4
5 Antena Stars 33.000 0.7 2.7

Clasamentul concurenţilor în finala Românii au talent 2018, aici.


Audienţa finalei de anul trecut,câştigată de Lorelai Moşneguţu, aici


Audienţa finalei din 2016, câştigată de Laura Bretan, aici


Citeşte şi:

2018.Trei dansatori, pe podiumul Românii au talent. Marele câştigător: Emil Rengle, un fost colaborator al Pro TV

2017. Finala Românii au talent, câştigată de Laura Bretan. Ce audienţe a obţinut show-ul

2016. AUDIENŢE. Finala Românii au talent, câştigată de Laura Bretan. Ce audienţe a obţinut show-ul

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • an an
    pe Florin Calinescu daca il scot eu nu ma mai uit
  • F F
    Cred ca se va umbla la juriu sezonul următor. Este nevoie de ceva nou. Este însă clar ca indiferent ce vor face, audientele vor fi mai normale în sezoanele următoare.
  • marian marian
    Da mile am stat si am vazut un spectacol reusit , asa ceva antenuta nici in 2060 nu o sa aibe priveste si te minuneaza ,totul a fost la SUPERLATIV pro tv stie sa puna un spectacol chiar daca uneori sunt talente mai slabe ,chiar daca uni intelectuali ,se cred atotstiutori
  • mile mile
    kanal d nu a fost ajutat sa creasca de exatlon, a si scazut , serialele turcesti nu mai sunt ca inainte , asa scurta a fost , numai pana la 00.30, marean saracu a fost obligat sa se uite 4 ore la niste dansatori , dar in schimb nu ii plac emisiunile lungi, bine daca nu sunt la pro tv , ca aici merge oricum
  • Doru Doru
    Uite "mile". Ratingul pe comercial mai mare si ca "Chefi la cutite", si ca finala "iUmor", si ca finala "Exatlon"... Chiar si peste "Las Fierbinti".

Trimite un comentariu

sus