Skip to main content

AUDIENŢE. Antena 1, lider pe toate targeturile cu semifinala Chefi la cuţite. TVR 1 şi Kanal D, egale la nivel naţional. TVR 2, locul cinci pe comercial

 
AUDIENŢE. Antena 1, lider pe toate targeturile cu semifinala Chefi la cuţite. TVR 1 şi Kanal D, egale la nivel naţional. TVR 2, locul cinci pe comercial

AUDIENŢE. Antena 1 s-a clasat pe locul întâi în topul audienţelor cu semifinala emisunii Chefi la cuţite, difuzată luni, 25 iunie. Postul de televiziune a condus topul audienţelor pe toate categoriile de public.

Publicitate

Cooking show-ul jurizat de Cătălin Scărlătescu, Sorin Bontea şi Florin Dumitrescu a strâns în faţa televizoarelor o medie de peste 1,4 milioane de telespectatori la nivelul întregii ţări.

Pro TV s-a clasat pe locul doi, cu cifre de peste 1,1 milioane de telespectatori. Postul de televiziune şi-a menţinut poziţia pe toate targeturile, cu două producţii difuzate pe intervalul Chefi la cuţite: serialul Las Fierbinţi, de la 20:30 şi filmul de acţiune Numărul patru, de la 21:30.

TVR 1 şi Kanal D s-au poziţionat la egalitate în topul audienţelor de la nivel naţional, unde au avut aceeaşi medie, adică 799.000 de telespectatori în fiecare minut.

Televiziunea publică a difuzat de la ora 20:00 Telejurnalul, iar de la ora 21:00 a difuzat meciul Iran - Portugalia (încheiat 1 -1) din cadrul Campionatului Mondial de Fotbal 2018.

Kanal D a avut pe intervalul Chefi la cuţite de la ora 20:00 producţia turcească Dragoste şi ură.

Antena 3 a completat topul pe poziţia a cincea cu aproape 400.000 de telespectatori.

Paginademedia.ro vă prezintă audienţa posturilor, luni, 25 iunie, pe intervalul semifinalei Chefi la cuţite:

URBAN. Antena 1 a scos cifre bune şi la oraşe unde au avut o medie de aproximativ 800.000 de telespectatori în fiecare minut. Pro TV a avut cifre la jumătate faţă de locul întâi, cu o medie de 488.000 de urmăritori.

TVR 1 a prins podiumul pe publicul urban, cu aproape 450.000 de telespectatori. Kanal D s-a clasat imediat pe patru, la o diferenţă mică faţă de postul public.

COMERCIAL. Chefi la cuţite a scos o medie de 400.000 de telespecatori şi pe publicul cu vârsta cuprinsă între 18-49 de ani. Pe locul secund s-a clasat Pro TV, dar cu cifre la jumătate.

TVR 1 a încheiat pe trei şi pe publicul comercial. Meciul a fost urmărit de aproximativ 200.000 de telespectatori din segmentul tânăr. Kanal D a încheiat pe patru.

Topul a fost completat de TVR 2 cu 71.000 de telespectatori. Postul a difuzat, meciul Spania - Maroc, de la ora 21:00, încheiat 2 -2.

Audienţa posturilor TV luni, 25 iunie, pe intervalul Chefi la cuţite (20.00-23.20), la nivel NAŢIONAL

NATIONAL Persoane Rtg% Shr%
1 Antena 1 1.465.000 8.2 19.6
2 Pro TV 1.118.000 6.2 15
3 Kanal D 799.000 4.5 10.7
4 TVR 1 799.000 4.5 10.7
5 Antena 3 384.000 2.1 5.1

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV luni, 25 iunie, pe intervalul Chefi la cuţite (20.00-23.20), la nivel URBAN

URBAN Persoane Rtg% Shr%
1 Antena 1 823.000 8.6 20.8
2 Pro TV 488.000 5.1 12.3
3 TVR 1 442.000 4.6 11.2
4 Kanal D 400.000 4.2 10.1
5 Antena 3 280.000 2.9 7.1

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV luni, 25 iunie, pe intervalul Chefi la cuţite (20.00-23.20), pe publicul COMERCIAL

COMERCIAL Persoane Rtg% Shr%
1 Antena 1 407.000 9.2 26.9
2 Pro TV 265.000 6 17.5
3 TVR 1 194.000 4.4 12.8
4 Kanal D 123.000 2.8 8.2
5 TVR 2 71.000 1.6 4.7

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • mile mile
    doru, de ce nu lauzi tu antena pt succes
  • Doru Doru
    "antena in crestere fata de saptamana trecuta"
    Vezi ca si "Pro TV" a crescut fata de saptamana trecuta, de ce nu mentionezi ?
  • marian marian
    Mile te rog frumos nu mai manipula lumea nu are concurenta , daca juca Romania , stergea pe jos cu antenuta ta , si da mile si antenuta ta e de vina
  • geo geo
    Am eu impresia sau a fost un sezon scurt - cu destule episoade de selecție pentru formarea echipelor și puține episoade de ”bătălie” a echipelor.
  • iulian700 iulian700
    Nu cred că acea campanie"Anti FaekNews"va tine avand in vedere ca Antena 3 aproape 400.000 pe National
  • an an
    Chefii au schimbat reteta pt finala... Nu au mai dat pasaje plictisitoare din emisiune ... Bravo lor... Finalul previzibil... Nu cred ca a stat nimeni tensionat cu gandul la cel care castiga...
  • mile mile
    chefii audientelor performeaza si in plina vara , vezi iuli ca a fost bine sa se faca si in primavara, antena = pro tv +tvr la comercial, bine pe intervalul meciului tvr a stat mai bine , concurenta este ingenuncheata de chefi la cutite , antena in crestere fata de saptamana trecuta , vezi f ca nu afecteaza fotbalul

Trimite un comentariu

sus