AUDIENŢE. Meci important miercuri seara. Un meci pe stadion - semifinala Croaţia - Anglia. Un altul în programe: partida s-a intersectat cu Liviu Dragnea, invitatul lui Mihai Gâdea la SInteza zilei.
Rezultatul:
Fotbalul a învins la scor politica. Mai ales în rândul tinerilor: pe segmentul comercial, meciul de pe TVR 1 a avut audienţe de aproape 30 de ori mai mari decât emisiunea cu Liviu Dragnea. Pe comercial, Antena 3 a fost depăşită şi de Comedy Central.
Dragnea "a punctat" ceva mai bine (în cifre absolute), la nivel naţional şi la oraşe (vorbim de câteva sute de mii de telespectatori), dar nu a prins primele patru locuri.
Clasamentul, pe intervalul meciului de fotbal Croaţia - Anglia (2-1), care s-a intersectat aproape integral cu Sinteza zilei cu Dragnea în platou.
TVR 1 s-a regăsit pe primul loc în topul audienţelor şi cu cea de-a doua semifinală din cadrul Campionatului Mondial de Fotbal din Rusia.
Pro TV şi Kanal D au fost următoarele în topul audienţelor, pe locul doi respectiv trei. Clasamentul a rămas neschimbat pentru toate categoriile de public.
Meciul disputat de reprezentativa Croaţiei împotriva naţionalei Angliei, încheiat 2 - 1, a adus televiziunii publice o medie de aproximativ 2.291.000 de telespectatori, la nivel naţional, în fiecare minut al partidei.
Pro TV s-a clasat pe locul următor, însă cu cifre la jumătate faţă de prima poziţie. Kanal D a înceheiat top trei cu cifre sub un milion de persoane.
Antena 3, cu o ediţie din emisiunea Sinteza Zilei în cadrul căreia a fost invitat Liviu Dragnea, nu s-a regăsit în top cinci televiziuni din topul audienţelor de aseară. Postul Intact s-a clasat pe locul şase, la nivel naţional, cu o medie de aproximativ 351.000 de telespectatori.
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de miercuri, 11 iulie, pe intervalul meciului Croaţia - Anglia:
NAŢIONAL. TVR 1 a depăşit şi cu cea de-a doua semifinală a Cupei Mondiale pragul de două milioane de telespectatori. Cifrele au fost chiar mai mari decât cele obţinute de partida Franţa - Belgia.
Pro TV s-a poziţionat pe locul doi cu cifre de peste un milion de telespectatori, la nivelul întregii ţari, în fiecare minut al partidei. A difuzat două producţii care s-au intersectat cu meciul de fotbal. Mai exact, Las Fierbinţi, jumătate de ora, şi filmul Sunt plecat în oraş, în întregime.
Kanal D a încheiat topul pe locul trei, cu serialul turcesc Meryem. Postul a obţinut o medie de aproximativ 800.000 de telespectatori, în fiecare minut al partidei.
Serialul turcesc al Antenei 1 a poziţionat postul de televiziune pe patru cu o medie de aproximativ 442.000 de telespectatori.
Locul şase pentru Antena 3, cu 350.000 de români pe post, după România TV (care avea cu 30.000 de telespectatori în faţa postului Intact).
URBAN. TVR 1 a dominat şi targetul urban. A obţinut o medie de aproximativ 1.300.000 de telespectatori. Pro TV s-a clasat pe locul doi, însă cu cifre de sub 500.000 de telespectatori.
Kanal D a avut cifre apropiate de Pro TV. A prins locul trei cu o medie de 423.000 de telespectatori în fiecare minut.
La oraşe, Antena 3 a fost pe poziţia a cincea, cu 240.000 de telespectatori media pe minut.
COMERCIAL. Pe tronsonul de public cu vârsta între 18 şi 49 de ani, TVR 1 a fost primul, cu o medie de peste 600.000 de privitori în fiecare minut. Pro TV a adunat 245.000 de telespectatori.
Kanal D şi Antena 1 s-au poziţionat la egalitate pe publicul comercial, ambele cu seriale turceşti pe interval. Au strâns o medie de aproximativ 115.000 de privitori, fiecare.
Ca de obicei pentru staţiile de ştiri, foarte puţini tineri pe post. Antena 3, cu Liviu Dragnea, a fost pe locurile 8-9, la egalitate cu Pro 2. În cifre: doar 20.000 de telespectatori între 18 şi 49 de ani pe Antena 3, faţă de 625.000 la semifinala de pe TVR 1.
Au avut cifre mai mari decât emisiunea cu Liviu Dragnea: Comedy Central, Pro Cinema şi Naţional TV.
Audienţa posturilor TV, miercuri, 11 iulie, pe intervalul meciului Croaţia - Anglia (21:00 - 23:40), la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Nr. Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | TVR 1 | 2.291.000 | 12.8 | 29.4 |
2 | Pro TV | 1.135.000 | 6.3 | 14.6 |
3 | Kanal D | 809.000 | 4.5 | 10.4 |
4 | Antena 1 | 442.000 | 2.5 | 5.7 |
5 | Romania TV | 380.000 | 2.1 | 4.9 |
6 | Antena 3 | 352.000 | 2 | 4.5 |
7 | National TV | 260.000 | 1.5 | 3.3 |
8 | Antena Stars | 180.000 | 1 | 2.3 |
9 | Prima TV | 123.000 | 0.7 | 1.6 |
10 | Pro 2 | 113.000 | 0.6 | 1.5 |
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV, miercuri, 11 iulie, pe intervalul meciului Croaţia - Anglia (21:00 - 23:40), la nivel URBAN:
URBAN | Nr. Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | TVR 1 | 1349.000 | 14 | 32.1 |
2 | Pro TV | 460.000 | 4.8 | 11 |
3 | Kanal D | 423.000 | 4.4 | 10.1 |
4 | Antena 1 | 251.000 | 2.6 | 6 |
5 | Antena 3 | 241.000 | 2.5 | 5.7 |
6 | Romania TV | 185.000 | 1.9 | 4.4 |
7 | National TV | 119.000 | 1.2 | 2.8 |
8 | Antena Stars | 98.000 | 1 | 2.3 |
9 | Realitatea TV | 73.000 | 0.8 | 1.7 |
10 | Pro 2 | 67.000 | 0.7 | 1.6 |
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV, miercuri, 11 iulie, pe intervalul meciului Croaţia - Anglia (21:00 - 23:40), la nivel COMERCIAL:
COMERCIAL | Nr. Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | TVR 1 | 625.000 | 14.1 | 39.6 |
2 | Pro TV | 245.000 | 5.5 | 15.5 |
3 | Kanal D | 115.000 | 2.6 | 7.3 |
4 | Antena 1 | 115.000 | 2.6 | 7.3 |
5 | National TV | 45.000 | 1 | 2.9 |
6 | Pro Cinema | 26.000 | 0.6 | 1.7 |
7 | Comedy Central | 25.000 | 0.6 | 1.6 |
8 | Pro 2 | 22.000 | 0.5 | 1.4 |
9 | Antena 3 | 22.000 | 0.5 | 1.4 |
10 | Realitatea TV | 20.000 | 0.5 | 1.3 |
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
Comentarii
Da, sper că vine și Paramount lângă Comedy Central.
"mile", mai intai sa te uiti in oglinda... Tu esti cel care lauda zilnic un anumit post, "Antena 1"... Ti-am explicat clar"
Uite aici dezastru, "mile". Nu marti cum visezi tu...
Marti pe comercial pe locul 4 "Pro TV" cu 4.1 rating. Miercuri pe locul 4 "Antena 1" cu 2.6 rating.
De ce nu comentezi de audientele de miercuri, dezastru pentru postul tau favorit ?
Marti pe comercial pe locul 4 "Pro TV" cu 4.1 rating. Miercuri pe locul 4 "Antena 1" cu 2.6 rating.