Skip to main content

AUDIENŢE. TVR 1, primul în topul audienţelor. Semifinala care a trimis Belgia acasă, cel mai urmărit meci la acest Mondial, de până acum. Pro TV, locul patru pe toate targeturile

 
Sursă foto | FIFA.COM
Sursă foto | FIFA.COM

AUDIENŢE. Meciul de fotbal dintre Franţa şi Belgia (1 - 0), de la Campionatul Mondial de Fotbal din Rusia, a pus TVR 1 pe primul loc în topul audienţelor. Semifinala, care a trimis Belgia acasă, a fost lider de audienţă pe toate targeturile.

Publicitate

Dragoste şi ură, de pe Kanal D şi Poftiţi la nea Marin, de pe Antena 1, au fost producţiile care au completat podiumul.

În medie, peste două milioane de telespectatori, la nivel naţional, au urmărit în fiecare minut partida dintre Franţa şi Belgia. Astfel, partida care a trimis Franţa în finală a devenit cea mai urmărită de până acum din cadrul Cupei Mondiale din Rusia.

În seara în care s-a decis prima finalistă a turneului din Rusia, Pro TV nu a prins podiumul pe nicio categorie de public. Postul de televiziune a fost pe locul patru pentru toate categoriile de public.

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de marţi, 10 iulie pe intervalul meciului Franţa - Belgia:

NAŢIONAL. Primele trei televiziuni din top, la nivelul întregii ţări, au obţinut cifre de peste un milion de telespectatori, fiecare. TVR 1 a sărit de pragul de două milioane.

Kanal D s-a poziţionat pe doi cu producţia turcească Dragoste şi ură. În cifre, serialul a obţinut o medie de aproximativ 1.229.000 de telespectatori, în fiecare minut.

Antena 1 a completat podiumul, la o diferenţă mică faţă de Kanal D, cu emsiiunea Poftiţi la Nea Marin. Emisiunea produsă de Mona Segal a avut o medie de aproximativ 1,2 milioane de persoane.

Pro TV a avut pe intervalul meciului, la nivelul întregii ţări, o medie de aproximativ 727.000 de telespectatori în fiecare minut. Las Fierbinţi, jumătate de oră, şi O noapte la Muzeu: Secretul Faraonului, în întregime, au fost producţiile care s-au intersectat cu meciul de fotbal.

URBAN. Pe publicul de la oraşe, TVR 1 a fost singurul post de televiziune cu peste un milion de telespectatori. A avut o medie de aproximativ 1.300.000 de privitori în fiecare minut al meciului.

Kanal D şi Antena 1 au avut cifre apropiate pe targetul urban. Mai exact, Kanal D s-a clasat pe doi cu o medie de aproximativ 630.000 de privitori. Pe trei s-a poziţionat postul grupului Intact cu o medie de aproximativ 570.000 de telespectatori.

COMERCIAL. TVR 1 a fost lider şi pe tronsonul de public cu vârsta cuprinsă între 18-49. A avut o medie de aproximativ jumătate de milion de telespectatori.

Pe targetul comercial Antena 1 şi Kanal D au schimbat locurile. Antena 1 adunat aproximativ 311.000 de telespectatori, iar Kanal D a completat topul cu aproximativ 188.000 de privitori.

Audienţa posturilor TV, marţi, 10 iulie, pe intervalul meciului Franţa - Belgia (21:00 - 22:55), la nivel NAŢIONAL:

National Nr. Persoane Rtg% Share
1 TVR 1 2.164.000 12.1 25.8
2 Kanal D 1.229.000 6.9 14.7
3 Antena 1 1.201.000 6.7 14.3
4 Pro TV 727.000 4.1 8.7
5 Romania TV 380.000 2.1 4.5

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV, marţi, 10 iulie, pe intervalul meciului Franţa - Belgia (21:00 - 22:55), la nivel URBAN:

URBAN Nr. Persoane Rtg% Share
1 TVR 1 1.317.000 13.7 29.8
2 Kanal D 629.000 6.5 14.2
3 Antena 1 569.000 5.9 12.8
4 Pro TV 315.000 3.3 7.1
5 Antena 3 237.000 2.5 5.4

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV, marţi, 10 iulie, pe intervalul meciului Franţa - Belgia (21:00 - 22:55), la nivel COMERCIAL:

COMERCIAL Nr. Persoane Rtg% Share
1 TVR 1 595.000 13.5 35.9
2 Antena 1 311.000 7.1 18.8
3 Kanal D 188.000 4.3 11.4
4 Pro TV 183.000 4.1 11
5 Prima TV 32.000 0.7 1.9

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Mile Mile
    Vai marean de saracu marean, lauzi pro tv ca e pe 4 , lauda și antena , ce zici liviu varciu e vedeta in romania , nu pleaca fanii nici la marele meci, cine e e
  • marian marian
    F , a fost campionatul mondial , cu meciurile interne si cu echipele romanesti in europa nu prea mai merge ai vazut ca nici la pro nu prea mai mergea . iar echipa nationala se va vedea din toamna la pro in exclusivitate exact cum a avut tvr , de aceea a avut adienta , daca transmitea si telekom sau digi nu mai avea atata . mile nu este niciun dezastru pentru pro stai linistit ca aseara afost antenuta pe 4 . au bagat filme de doi lei pro ,
  • mile mile
    f, nu zici nimic de poftiti la nea marin , ca si ei sunt afectati de fotbal
  • F F
    TVR ar trebui sa caute sa mai cumpere niște fotbal.
  • Gigel Gigel
    Felicitări Antenei 1 ! Cifre foarte bune pe comercial :))) ! De asemenea , felicitări și TVR-ului !
  • mile mile
    dezastru la pro tv , nea marin rating mai mare decat duminica fara meci
  • m25 m25
    Foarte bune adientele TVR overall la mondiale.
    Ar fi fost un pariu castigat de prot tv. Probabil ar fi avut cu 20% mai mare adienta.

Trimite un comentariu

sus