AUDIENŢE. Meciul de fotbal dintre Franţa şi Belgia (1 - 0), de la Campionatul Mondial de Fotbal din Rusia, a pus TVR 1 pe primul loc în topul audienţelor. Semifinala, care a trimis Belgia acasă, a fost lider de audienţă pe toate targeturile.
Dragoste şi ură, de pe Kanal D şi Poftiţi la nea Marin, de pe Antena 1, au fost producţiile care au completat podiumul.
În medie, peste două milioane de telespectatori, la nivel naţional, au urmărit în fiecare minut partida dintre Franţa şi Belgia. Astfel, partida care a trimis Franţa în finală a devenit cea mai urmărită de până acum din cadrul Cupei Mondiale din Rusia.
În seara în care s-a decis prima finalistă a turneului din Rusia, Pro TV nu a prins podiumul pe nicio categorie de public. Postul de televiziune a fost pe locul patru pentru toate categoriile de public.
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de marţi, 10 iulie pe intervalul meciului Franţa - Belgia:
NAŢIONAL. Primele trei televiziuni din top, la nivelul întregii ţări, au obţinut cifre de peste un milion de telespectatori, fiecare. TVR 1 a sărit de pragul de două milioane.
Kanal D s-a poziţionat pe doi cu producţia turcească Dragoste şi ură. În cifre, serialul a obţinut o medie de aproximativ 1.229.000 de telespectatori, în fiecare minut.
Antena 1 a completat podiumul, la o diferenţă mică faţă de Kanal D, cu emsiiunea Poftiţi la Nea Marin. Emisiunea produsă de Mona Segal a avut o medie de aproximativ 1,2 milioane de persoane.
Pro TV a avut pe intervalul meciului, la nivelul întregii ţări, o medie de aproximativ 727.000 de telespectatori în fiecare minut. Las Fierbinţi, jumătate de oră, şi O noapte la Muzeu: Secretul Faraonului, în întregime, au fost producţiile care s-au intersectat cu meciul de fotbal.
URBAN. Pe publicul de la oraşe, TVR 1 a fost singurul post de televiziune cu peste un milion de telespectatori. A avut o medie de aproximativ 1.300.000 de privitori în fiecare minut al meciului.
Kanal D şi Antena 1 au avut cifre apropiate pe targetul urban. Mai exact, Kanal D s-a clasat pe doi cu o medie de aproximativ 630.000 de privitori. Pe trei s-a poziţionat postul grupului Intact cu o medie de aproximativ 570.000 de telespectatori.
COMERCIAL. TVR 1 a fost lider şi pe tronsonul de public cu vârsta cuprinsă între 18-49. A avut o medie de aproximativ jumătate de milion de telespectatori.
Pe targetul comercial Antena 1 şi Kanal D au schimbat locurile. Antena 1 adunat aproximativ 311.000 de telespectatori, iar Kanal D a completat topul cu aproximativ 188.000 de privitori.
Audienţa posturilor TV, marţi, 10 iulie, pe intervalul meciului Franţa - Belgia (21:00 - 22:55), la nivel NAŢIONAL:
National | Nr. Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | TVR 1 | 2.164.000 | 12.1 | 25.8 |
2 | Kanal D | 1.229.000 | 6.9 | 14.7 |
3 | Antena 1 | 1.201.000 | 6.7 | 14.3 |
4 | Pro TV | 727.000 | 4.1 | 8.7 |
5 | Romania TV | 380.000 | 2.1 | 4.5 |
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV, marţi, 10 iulie, pe intervalul meciului Franţa - Belgia (21:00 - 22:55), la nivel URBAN:
URBAN | Nr. Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | TVR 1 | 1.317.000 | 13.7 | 29.8 |
2 | Kanal D | 629.000 | 6.5 | 14.2 |
3 | Antena 1 | 569.000 | 5.9 | 12.8 |
4 | Pro TV | 315.000 | 3.3 | 7.1 |
5 | Antena 3 | 237.000 | 2.5 | 5.4 |
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV, marţi, 10 iulie, pe intervalul meciului Franţa - Belgia (21:00 - 22:55), la nivel COMERCIAL:
COMERCIAL | Nr. Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | TVR 1 | 595.000 | 13.5 | 35.9 |
2 | Antena 1 | 311.000 | 7.1 | 18.8 |
3 | Kanal D | 188.000 | 4.3 | 11.4 |
4 | Pro TV | 183.000 | 4.1 | 11 |
5 | Prima TV | 32.000 | 0.7 | 1.9 |
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
Comentarii
Ar fi fost un pariu castigat de prot tv. Probabil ar fi avut cu 20% mai mare adienta.