Paginademedia DATABASE. Sigla şi Lozinca, divizia de branding şi rebranding a Brandtailors adresată startup-urilor şi IMM-urilor, semnează identitatea societăţii de avocaţi Furtună şi Asociaţii, dezvoltând unul dintre cele mai proaspete branduri din domeniul juridic pentru societatea fondată la începutul acestui an.
Etapa de design a brandului a constat în dezvoltarea logo-ului, care exprimă sloganul de brand "Minds Together" prin matricea de puncte care converg.
Limbajul vizual ce arată mecanismul funcţional din spatele diferitelor forme transmite modul de lucru pe care îl adoptă Furtună şi Asociaţii în proiectele clienţilor - aprofundarea situaţiilor în cele mai mici detalii, ţinând cont, însă, de viziunea de ansamblu asupra proiectelor.
Etapa de implementare a proiectului a constat în declinarea noii identităţi vizuale pe livrabile din zona de papetărie, tipizate, website, social media şi alte materiale de comunicare a brandului.
Proiectul s-a desfăşurat pe durata a două luni şi a debutat cu o sesiune de debrief, în cadrul căreia specialiştii Sigla şi Lozinca au aflat detalii despre client, serviciile pe care le oferă şi aşteptările acestuia de la agenţie.
A urmat desfăşurarea unui atelier cu exerciţii creative de personificare a brandului, în urma cărora specialiştii Sigla şi Lozinca au aflat care sunt aşteptările echipei Furtună şi Asociaţii privind imaginea noului brand.
Anca Niculae, Partener Sigla şi Lozinca:
,,Principala provocare a proiectului a fost să respectăm standardele vizuale ale industriei şi să portretizăm în acelaşi timp o echipă foarte deschisă, dinamică şi progresistă.
Având în vedere clişeele vizuale prezente în industria de servicii juridice şi teama brandurilor de a ieşi din tipar, oportunitatea majoră pe care am fructificat-o a fost de diferenţiere în raport cu industria din care face parte. La începutul discuţiilor, deja aveau numele de brand Furtună şi Asociaţii şi sloganul Minds Together, de care am fost foarte încântaţi”
Societatea de avocaţi este reprezentată de Mihai Furtună (Managing Partner), Ioana Anghel (Senior Associate), Sergiu Vasilescu (Associate), Bianca Stoica (Associate) şi Andra Popa (Office Manager).
Acţionează în această formulă de cinci luni, membrii societăţii acoperind atât zona de litigii cât şi zona de consultanţă, fiind recunoscuţi ca lideri în aria de practică a dreptului aviaţiei şi specializaţi în administrarea litigiilor în domenii cu un pronunţat caracter tehnic: dreptul aviaţiei, dreptul mediului, IT&C, dreptul construcţiilor, dreptul sănătăţii.
Mihai Furtună, Managing Partner Furtună şi Asociaţii
,,Colaborarea cu Sigla şi Lozinca s-a desfăşurat perfect, au avut o abordare directă şi onestă, care ne-a ajutat foarte mult să luăm rapid decizia finală.
Au transpus perfect cultura companiei, iar identitatea vizuală rezultată exprimă nemaipomenit maniera în care ne facem profesia: punem minţile noastre în slujba clienţilor, aducem plus-valoare în mod activ şi empatic, dincolo de standardele corporatiste ale branşei în care activăm”
Echipa Sigla şi Lozinca
- Andreea Florea – Fondator Sigla şi Lozinca
- Anca Niculae – Partener Sigla şi Lozinca
- Valentin Averiţăi - Designer Sigla şi Lozinca
Echipa Furtună şi Asociaţii
- Mihai Furtună – Managing Partner Furtună şi Asociaţii
- Ioana Anghel – Senior Associate Furtună şi Asociaţii
- Sergiu Vasilescu – Associate Furtună şi Asociaţii
- Bianca Stoica – Associate Furtună şi Asociaţii
- Andra Popa – Office Manager Furtună şi Asociaţii
Despre Sigla şi Lozinca
Sigla şi Lozinca este divizia de branding şi rebranding a Brandtailors, adresată startupurilor şi IMM-urilor susţinute de o viziune antreprenorială solidă şi inspiraţională, care dezvoltă proiecte de design de brand simple, rapide şi utile, cu rezultate vizibile.
Principalele obiective ale companiei sunt contribuirea la dezvoltarea disciplinei de branding şi creionarea unei culturi vizuale armonioase în mediul comercial din România.
Despre Brandtailors
Brandtailors este compania de consultanţă şi design de brand care, în cei 10 ani de prezenţă pe piaţa din România, a lansat aproape 200 de proiecte de branding şi design, punându-şi amprenta asupra dezvoltării a peste 90 de brand-uri din 48 de industrii diferite.
Brandtailors este prima şi singura agenţie de branding din România care are echipe separate pentru brandurile corporate şi respectiv pentru brandurile de produs, ca efect al metodologiilor distincte de lucru dezvoltate şi utilizate pentru cele două tipuri de proiecte.
Colaborarea cu clienţi precum Arctic, Lactalis, Fabryo, Strauss Grup, Agricola, ŢiriacHoldings, Kandia, Petrom, Pepsico, Tetra Pak, Interstar, Scandia Food, Coca Cola HBC sau Braiconf ne-au dovedit ca ne putem mândri cu proiecte care au definit şi redefinit nu numai brandurile pe care am lucrat, dar şi întreaga categorie din care fac parte.
Ce este Paginademedia Database:
Pachetul Database este un instrument de promovare eficientă a seviciilor oferite de firme din comunicare, mass-media, publicitate, din zonele conexe, dar şi din alte câmpuri de activitate.
În secţiunea Database sunt prezentate detaliat serviciile companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament lunar. Este deschisă atât companiilor, cât şi free-lancerilor care doresc să îşi promoveze serviciile pe care le oferă.
Secţiunea Paginademedia Database este vizibilă în Home-Page, iar companiile prezente sunt afişate alternativ, la fiecare refresh al site-ului. Toate prezentările sunt listate în categoria Paginademedia Database.
Lista completă a companiilor din secţiunea Paginademedia Database, aici.
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
Trimite un comentariu