AUDIENŢE. A doua ediţie de Ninja Warrior a pus Pro TV pe prima poziţie în audienţe pe publicul comercial şi pe cel de la oraşe. La nivel naţional, postul TV a fost depăşit de Kanal D, care difuza Exatlon.
Cifrele Ninja Warrior sunt uşor sub ediţia de debut. De remarcat că, faţă de săptămâna trecută, Antena 1, cu Insula Iubirii, şi Kanal D, cu Exatlon, au crescut uşor pe publicul comercial.
Ca de obicei, Insula iubirii, reality-show-ul Antenei 1, a stat bine pe publicul comercial, unde a ocupat poziţia secundă.
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele Ninja Warrior, episodul doi (20.00-22.15):
NAŢIONAL. Pro TV a avut locul secund în audienţe, la nivel naţional, pe intervalul Ninja Warrior. Show-ul a fost urmărit, în medie de 1,1 milioane de persoane, media pe minut. Vârful de audienţă al show-ului a fost de 1,6 milioane de persoane.
La debut, Ninja a fost urmărit de 1,3 milioane de persoane.
Kanal D a fost liderul la nivel naţional, cu peste 1,2 milioane de privitori, media. Antena 1, cu Insula iubirii, a fost a treia, la distanţă de primele două posturi, cu o medie de aproape 700.000 de privitori.
URBAN. Ninja Warrior a pus Pro TV pe primul loc la oraşe, cu o medie de 580.000 de orăşeni, media pe minut. Show-ul Pro TV a avut, săptămâna trecută, o medie de 710.000 de privitori.
Kanal D, cu Exatlon pe interval, a fost pe locul secund, cu jumătate de milion de privitori, media. Antena 1 a fost a treia, în timp ce pe poziţia a patra este Digi Sport 1, care a avut aseară CFR Cluj - FCSB, din Liga I, partidă încheiată 1 - 1.
COMERCIAL. Pro TV a fost în fruntea audienţele şi pe publicul tânăr, având o medie de 325.000 de telespectatori, media serii. La debut, Ninja s-a apropiatd e 380.000 de persoane.
Topul de duminică seara a fost completat de Antena 1, cu o medie de 260.000 de persoane, şi de Kanal D, cu aproape 200.000 de telespectatori.
GALERIE FOTO. Ninja Warrior, ediţia a doua
Audienţa posturilor TV duminică, 16 septembrie, pe intervalul Ninja Warrior (20.00-22.15), la nivel NAŢIONAL
NATIONAL | Nr persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Kanal D | 1.232.000 | 6.9 | 15.0 |
2 | Pro TV | 1.149.000 | 6.4 | 14.0 |
3 | Antena 1 | 696.000 | 3.9 | 8.5 |
4 | Romania TV | 467.000 | 2.6 | 5.7 |
5 | Prima TV | 457.000 | 2.6 | 5.6 |
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
Audienţa posturilor TV duminică, 16 septembrie, pe intervalul Ninja Warrior (20.00-22.15), în mediul URBAN:
URBAN | Nr persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 583.000 | 6.1 | 13.4 |
2 | Kanal D | 504.000 | 5.2 | 11.6 |
3 | Antena 1 | 403.000 | 4.2 | 9.3 |
4 | DigiSport 1 | 284.000 | 3.0 | 6.5 |
5 | Antena 3 | 247.000 | 2.6 | 5.7 |
Audienţa posturilor TV joi, 16 septembrie, pe intervalul Ninja Warrior (20.00-22.15), pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL | Nr persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 326.000 | 7.4 | 19.0 |
2 | Antena 1 | 260.000 | 5.9 | 15.1 |
3 | Kanal D | 199.000 | 4.5 | 11.6 |
4 | DigiSport 1 | 126.000 | 2.9 | 7.3 |
5 | Prima TV | 76.000 | 1.7 | 4.4 |
Comentarii
https://www.paginademedia.ro/2018/09/audiente-ninja-warrior-prima-editie/comment-page-3?v=1/
"Mile", creste dar tot pe locul 2 pe comercial. Nu ?
"Razvan", cum nu are nici o legatura ? Eu zic de batalia directa intre emisiunile "sportive": "Exatlon", "Ninja Warrior" si "Ultimul Trib". "Ninja Warrior" pe comercial e cu mult peste celelalte doua emisiuni.
Audientele au fost ok aseara pentru toată televiziunile. La diferențe din astea cel puțin antena nu se face de ras. Dacă tot e pe 2, așa trebuie sa fie. În rest, ramane de văzut saprămână viitoare dacă meciul a fost de vina pentru mica scădere. Oricum a fost în continuare peste gospodar, visuri și tot de la concurenta.