AUDIENŢE. Noul sezon Insula iubirii a debutat modest în ceea ce priveşte cifrele de audienţă. La nivelul întregii ţări românii au preferat comedia sau filmele de acţiune. Deşi a fost a doua opţiune a publicului tânăr, Antena 1 a fost doar pe locul trei în ceea ce priveşte celelalte două categorii de public.
Pro TV a fost lider de audienţe pe toate targeturile, cu o redifuzare a unui episod din Las Fierbinţi şi filmul de acţiune Faster: Iute ca glonţul. Totodată a fost şi singurul post de televiziune care a obţinut cifre de peste 1,2 milioane de telespectatori, la nivelul întregii ţări.
Kanal D a fost următoarea clasată în top, cu serialul turcesc Mireasa din Istanbul, pe intervalul orar în care a debutat Insula iubirii.
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de luni, 3 septembrie, pe intervalul Insula iubirii:
NAŢIONAL. Insula iubirii s-a clasat pe locul trei, la nivel naţional, cu o medie de aproximativ 770.000 de telespectatori, în fiecare minut. Reality show-ul Antenei 1 a fost depăşit de serialul turcesc de la Kanal D şi de producţiile difuzate de Pro TV pe interval: Las Fierbinţi şi Faster: Iute ca glonţul.
Mireasa din Istanbul, difuzat de postul Dogan, s-a clasat pe doi şi a scos o medie de 900.000 de telespectatori, în fiecare minut.
URBAN. Pe publicul de la oraşe cifrelele au fost mai apropiate între primele trei poziţii. Antena 1, cu Insula iubirii a rămas tot pe locul trei, cu o medie de aproape 400.000 de telespecatori. Pro TV a scos o medie de 600.000 de telespectatori, iar Kanal D a obţinut o medie de aproape 430.000 de telespectatori, în fiecare minut.
COMERCIAL. Insula iubirii câştigat publicul tânăr în faţa serialului de la Kanal D. Producţia postului Intact a scos o medie de aproximativ 218.000 de telespectatori, în fiecare minut.
Pro TV a condus topul şi pe publicul cu vârsta cuprinsă între 18 şi 49 de ani. A avut o cotă de piaţă cât Antena 1 şi Kanal D la un loc (24,2%).
Audienţa posturilor TV, luni, 3 septembrie, pe intervalul Insula iubirii (20:00 - 23:05), la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Nr. Persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.250.000 | 7.0 | 17.2 |
2 | Kanal D | 907.000 | 5.1 | 12.5 |
3 | Antena 1 | 769.000 | 4.3 | 10.6 |
4 | Romania TV | 346.000 | 1.9 | 4.8 |
5 | Antena 3 | 319.000 | 1.8 | 4.4 |
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV, luni, 3 septembrie, pe intervalul Insula iubirii (20:00 - 23:05), în mediul URBAN:
URBAN | Nr. Persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 603.000 | 6.3 | 15.6 |
2 | Kanal D | 423.000 | 4.4 | 10.9 |
3 | Antena 1 | 396.000 | 4.1 | 10.2 |
4 | Antena 3 | 199.000 | 2.1 | 5.2 |
5 | Romania TV | 194.000 | 2.0 | 5.0 |
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV, luni, 3 septembrie, pe intervalul Insula iubirii (20:00 - 23:05), pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL | Nr. Persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 350.000 | 7.9 | 24.2 |
2 | Antena 1 | 218.000 | 5.0 | 15.1 |
3 | Kanal D | 95.000 | 2.1 | 6.6 |
4 | Happy Channel | 64.000 | 1.4 | 4.4 |
5 | Digi 24 | 45.000 | 1.0 | 3.1 |
Comentarii
Mai bine explica tu de ce ai ras săptămână trecuta de Kanal, dar acum sunt în regula aceleași audiente la antena? Îți strâmbi coloana ca sa pupi bine antena chiar așa vizibil, de la o săptămână la alta? Prins în poziția asta, tot tu ai tupeu ? Hai fugi la bufet sau ce visezi tu ca trebuie sa bei apa după atata pupat chestiile astea.
Audiente astea sunt proaste. Puteți sa spuneți ca va creste sau altceva, dar negarea asta a unor cifre așa clare este penibila.
Doar comercialul conteaza. Nimeni nu se uita la alte cifre, nici macar orientativ: nici televiziunile comerciale, nici agentiile de publicitate, nici clientii lor. Target-ul national inseamna, in marea lui parte țărani batrâni. Target-ul urban cuprinde, de asemenea, public numeros din palierul pensionarilor. Printr/o anomalie greu de inteles, acestia sint invizibili pentru agentii/clienti/etc, dar asta e realitatea. Asa e la noi. Esti batran, poate doar Catena sa te vada cu ochi buni. Daca mai stai si la coada vacii, esti “la revedere” pentru toata lumea. Asa ca, revenind, nu va mai bucurati ca nu stiu ce emisiune a fost pe primul loc pe national sau urban. Pe cei din televiziuni si din agentii ii doare in *** de treaba asta. Asa ca, cine sta pe 1 sau 2, cateodata chiar si pe 3 pe comercial, mananca o paine alba. Trebuie sa n-ai pic de creier, cum probabil sunt cei 4-5 de pe aici, care se cearta non stop pe genul “ba al meu e mai ortoman” sa crezi ca vreo televiziune din lumea asta tine un program in grila daca e pe pierdere. Cel putin, nu pe termen lung. (Dupa sezonul 2, un program neperformant in zona finaciara zboara suta la suta din grila. Asta daca are noroc sa prinda sezonul 2, de mila sau pentru ca i se mai acorda o sansa). Asa ca toate “dezbaterile” astea ale voastre sunt atat de puerile, incat cei din tv rad de voi din toate pozitiile. Sau, cum fac majoritatea oamenilor angrenati in industria asta, va ignora total. Asa ca voi continuati sa va balacariti pe aici ca nu stiu ce program “al meu” a fost mai bun decat “al tau”, ca a tinut mai multi tarani batrani, cu ochii belitzi in televizor. Si-uite-sa o sa va treziti intr-o buna zi ca va ia Smurd-ul din fotolii, cu patura, si va ingroapa cu telecomenzile in maini. Traiti, ba, “analistilor”, viata adevarata! Ca altfel “va insoara mama” cu un “gospodar fara pereche” de nu va vedeti.