AUDIENŢE. Noul sezon Insula iubirii a debutat modest în ceea ce priveşte cifrele de audienţă. La nivelul întregii ţări românii au preferat comedia sau filmele de acţiune. Deşi a fost a doua opţiune a publicului tânăr, Antena 1 a fost doar pe locul trei în ceea ce priveşte celelalte două categorii de public.
Pro TV a fost lider de audienţe pe toate targeturile, cu o redifuzare a unui episod din Las Fierbinţi şi filmul de acţiune Faster: Iute ca glonţul. Totodată a fost şi singurul post de televiziune care a obţinut cifre de peste 1,2 milioane de telespectatori, la nivelul întregii ţări.
Kanal D a fost următoarea clasată în top, cu serialul turcesc Mireasa din Istanbul, pe intervalul orar în care a debutat Insula iubirii.
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de luni, 3 septembrie, pe intervalul Insula iubirii:
NAŢIONAL. Insula iubirii s-a clasat pe locul trei, la nivel naţional, cu o medie de aproximativ 770.000 de telespectatori, în fiecare minut. Reality show-ul Antenei 1 a fost depăşit de serialul turcesc de la Kanal D şi de producţiile difuzate de Pro TV pe interval: Las Fierbinţi şi Faster: Iute ca glonţul.
Mireasa din Istanbul, difuzat de postul Dogan, s-a clasat pe doi şi a scos o medie de 900.000 de telespectatori, în fiecare minut.
URBAN. Pe publicul de la oraşe cifrelele au fost mai apropiate între primele trei poziţii. Antena 1, cu Insula iubirii a rămas tot pe locul trei, cu o medie de aproape 400.000 de telespecatori. Pro TV a scos o medie de 600.000 de telespectatori, iar Kanal D a obţinut o medie de aproape 430.000 de telespectatori, în fiecare minut.
COMERCIAL. Insula iubirii câştigat publicul tânăr în faţa serialului de la Kanal D. Producţia postului Intact a scos o medie de aproximativ 218.000 de telespectatori, în fiecare minut.
Pro TV a condus topul şi pe publicul cu vârsta cuprinsă între 18 şi 49 de ani. A avut o cotă de piaţă cât Antena 1 şi Kanal D la un loc (24,2%).
Audienţa posturilor TV, luni, 3 septembrie, pe intervalul Insula iubirii (20:00 - 23:05), la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Nr. Persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.250.000 | 7.0 | 17.2 |
2 | Kanal D | 907.000 | 5.1 | 12.5 |
3 | Antena 1 | 769.000 | 4.3 | 10.6 |
4 | Romania TV | 346.000 | 1.9 | 4.8 |
5 | Antena 3 | 319.000 | 1.8 | 4.4 |
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV, luni, 3 septembrie, pe intervalul Insula iubirii (20:00 - 23:05), în mediul URBAN:
URBAN | Nr. Persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 603.000 | 6.3 | 15.6 |
2 | Kanal D | 423.000 | 4.4 | 10.9 |
3 | Antena 1 | 396.000 | 4.1 | 10.2 |
4 | Antena 3 | 199.000 | 2.1 | 5.2 |
5 | Romania TV | 194.000 | 2.0 | 5.0 |
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV, luni, 3 septembrie, pe intervalul Insula iubirii (20:00 - 23:05), pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL | Nr. Persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 350.000 | 7.9 | 24.2 |
2 | Antena 1 | 218.000 | 5.0 | 15.1 |
3 | Kanal D | 95.000 | 2.1 | 6.6 |
4 | Happy Channel | 64.000 | 1.4 | 4.4 |
5 | Digi 24 | 45.000 | 1.0 | 3.1 |
Comentarii
Te-ai schimbat ? Tu care acum cateva zile scriai pe aici ca emisiunea o sa bata concurenta, ca o sa fie lider detasat pe comercial...
Sa vedem ce face azi, daca o sa creasca sau o sa scada audienta.