AUDIENŢE. Antena 1 a condus topul audienţelor, pe toate targeturile, cu producţia Fructul oprit. Episodul difuzat săptămâna aceasta a însemnat şi prima apariţie, în serial, a actriţei Maia Morgenstern.
Kanal D, cu Exatlon, şi Pro TV, cu Visuri la cheie, au fost următoarele posturi clasate, însă cu cifre apropiate de lider.
Fructul oprit a strâns o medie de aproximativ 1,1 milioane de telespectatori, în fiecare minut. Kanal D, cu Exatlon, s-a clasat pe poziţia secundă doar la nivel naţional. La oraşe şi pe publicul comercial, Pro TV a ocupat locul doi.
În minutul de aur, de la ora 22:14, aproximativ 1,4 milioane de oameni urmăreau serialul Fructul oprit, de pe Antena 1.
Pe intervalul Visuri la cheie, emisiunea difuzată de Pro TV, de la ora 20:30 până la ora 22:30, cifrele au fost apropiate de cele de pe intervalul Fructul oprit. Pe intervalul emisiunii de la Pro TV, postul Intact a fost primul în mediul urban şi pe publicul comercial, dar al doilea în toată ţara.
Antena 3 şi România TV ocupă locurile patru şi cinci, în toată ţara şi la oraşe. Pe publicul comercial remarcăm prezenţa în top cinci a posturilor Prima TV şi Realitatea TV.
Paginademedia.ro prezintă audienţele serii de marţi, pe intervalul Fructul Oprit:
NAŢIONAL. Antena 1 a avut cifre apropiate faţă de episodul difuzat săptămâna trecută, adică 1,1 milioane de telespectatori.
Exatlon, de pe Kanal D, a scos pe intervalul Fructul oprit o medie de aproximativ un milion de telespectatori, în fiecare minut. Ediţia a doua din Visuri la cheie, de pe Pro TV, a strâns tot o medie de aproximativ un milion de telespectatori.
Antena 1, Kanal D şi Pro TV au scos, la nivel naţional, o cotă de piaţă de 14,5%, 14,1% şi 13,8%.
URBAN. În mediul urban, Antena 1 şi-a păstrat poziţia. A obţinut o medie de aproximativ 560.000 de telespectatori, în fiecare minut.
Pro TV a trecut peste Kanal D, la oraşe, pe intervalul Fructul oprit. Postul de televiziune a strâns o medie de 480.000 de telespectatori, în fiecare minut.
Kanal D a obţinut o medie de 400.000 de privitori, în fiecare minut.
COMERCIAL. Pe publicul cu vârsta intre 18 şi 49 de ani, Antena 1 s-a desprins mai mult, diferenţa faţă de următoarele două psoturi fiind mai mare. Fructul oprit a fost urmărit de aproximativ 275.000 de telespectatori, în fiecare minut.
Producţia postului Intact a avut o cotă de piaţă de 20%, în timp ce Pro TV şi Kanal D au avut un share de 16,6% şi 11,1%.
Audienţa posturilor TV miercuri, 19 septembrie, pe intervalul Fructul oprit (20.00-22.55), la nivel NAŢIONAL
NATIONAL | Nr. Persoane | Rtg% | Shr% | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 1.097.000 | 6.1 | 14.5 |
2 | Kanal D | 1.067.000 | 6 | 14.1 |
3 | Pro TV | 1.044.000 | 5.8 | 13.8 |
4 | Antena 3 | 386.000 | 2.2 | 5.1 |
5 | Romania TV | 345.000 | 1.9 | 4.6 |
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
Audienţa posturilor TV miercuri, 19 septembrie, pe intervalul Fructul oprit (20.00-22.55), în mediul URBAN:
URBAN | Nr. Persoane | Rtg% | Shr% | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 563.000 | 5.9 | 14.5 |
2 | Pro TV | 478.000 | 5 | 12.3 |
3 | Kanal D | 401.000 | 4.2 | 10.3 |
4 | Antena 3 | 277.000 | 2.9 | 7.1 |
5 | Romania TV | 179.000 | 1.9 | 4.6 |
Audienţa posturilor TV miercuri, 19 septembrie, pe intervalul Fructul oprit (20.00-22.55), pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL | Nr. Persoane | Rtg% | Shr% | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 274.000 | 6.2 | 20 |
2 | Pro TV | 228.000 | 5.1 | 16.6 |
3 | Kanal D | 152.000 | 3.4 | 11.1 |
4 | Prima TV | 47.000 | 1.1 | 3.4 |
5 | Realitatea TV | 42.000 | 0.9 | 3 |
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
Comentarii
"Mile", suntem deja in toamna, dar vad ca "Pro TV" e lider. Sau la tine toamna incepe in noiembrie-decembrie. Sa te lauzi ca ai fost lider cu un serial (si doar 2 episoade din 4); nu prea vad "reject" aici.
"Razvan", sau "Mile"; doar cu un serial ? Celelalte emisiuni ce au facut ? Apropo, calmeaza-te. Faci riduri...
"si de ce erai agitat cu x factor , critica si pro tv acum, fotbalul nu e in top"
"Mile", dar tu de ce nu ai laudat "Pro TV" si ai criticat "Antena 1" ? Cand emisiunea a crescut fata de saptamana anterioara, iar "Antena 1" a scazut.
Vezi aici:
https://www.paginademedia.ro/2018/09/audiente-vocea-romaniei-14-septembrie
Si citeste toate comentariile cap coada (nu doar ce iti convin tie)... I-am raspuns lui "Expertul" in legatura cu emisiunea: ""Expertul", sigur o sa ajunga ca "Masterchef". Acolo s-au schimbat toti "chefii"; aici s-au schimbat prezentatorul si trei arhitecti..."
"Oamenii apreciază marii actori"
Vezi ca unii sunt si la "Triplusec". Nu te uiti ? Sau preferi "Antena 1" 24 de ore din 24...
"Mile", si cand "Pro TV" e lider si "Antena 1" creste cu 0,1 sau 0,2 sau 0,3 fata de saptamana anterioara zici ca e foarte bine. Dar cand "Antena 1" e lider si "Pro TV" scade, la fel, zici ca e foarte bine. Penibilule...
Si a zis bine "geo", aceste "scăderi pro" sunt si datorita meciurilor din "Champions League". Acum se joaca cate doua meciuri, incepand cu ora 20:00. Vezi ziua de marti. A scazut "Las Fierbinti", iar "DigiSport 1" a urcat pe locul 4 pe comercial.