AUDIENŢE. Antena 1 a condus topul audienţelor, pe toate targeturile, cu producţia Fructul oprit. Episodul difuzat săptămâna aceasta a însemnat şi prima apariţie, în serial, a actriţei Maia Morgenstern.
Kanal D, cu Exatlon, şi Pro TV, cu Visuri la cheie, au fost următoarele posturi clasate, însă cu cifre apropiate de lider.
Fructul oprit a strâns o medie de aproximativ 1,1 milioane de telespectatori, în fiecare minut. Kanal D, cu Exatlon, s-a clasat pe poziţia secundă doar la nivel naţional. La oraşe şi pe publicul comercial, Pro TV a ocupat locul doi.
În minutul de aur, de la ora 22:14, aproximativ 1,4 milioane de oameni urmăreau serialul Fructul oprit, de pe Antena 1.
Pe intervalul Visuri la cheie, emisiunea difuzată de Pro TV, de la ora 20:30 până la ora 22:30, cifrele au fost apropiate de cele de pe intervalul Fructul oprit. Pe intervalul emisiunii de la Pro TV, postul Intact a fost primul în mediul urban şi pe publicul comercial, dar al doilea în toată ţara.
Antena 3 şi România TV ocupă locurile patru şi cinci, în toată ţara şi la oraşe. Pe publicul comercial remarcăm prezenţa în top cinci a posturilor Prima TV şi Realitatea TV.
Paginademedia.ro prezintă audienţele serii de marţi, pe intervalul Fructul Oprit:
NAŢIONAL. Antena 1 a avut cifre apropiate faţă de episodul difuzat săptămâna trecută, adică 1,1 milioane de telespectatori.
Exatlon, de pe Kanal D, a scos pe intervalul Fructul oprit o medie de aproximativ un milion de telespectatori, în fiecare minut. Ediţia a doua din Visuri la cheie, de pe Pro TV, a strâns tot o medie de aproximativ un milion de telespectatori.
Antena 1, Kanal D şi Pro TV au scos, la nivel naţional, o cotă de piaţă de 14,5%, 14,1% şi 13,8%.
URBAN. În mediul urban, Antena 1 şi-a păstrat poziţia. A obţinut o medie de aproximativ 560.000 de telespectatori, în fiecare minut.
Pro TV a trecut peste Kanal D, la oraşe, pe intervalul Fructul oprit. Postul de televiziune a strâns o medie de 480.000 de telespectatori, în fiecare minut.
Kanal D a obţinut o medie de 400.000 de privitori, în fiecare minut.
COMERCIAL. Pe publicul cu vârsta intre 18 şi 49 de ani, Antena 1 s-a desprins mai mult, diferenţa faţă de următoarele două psoturi fiind mai mare. Fructul oprit a fost urmărit de aproximativ 275.000 de telespectatori, în fiecare minut.
Producţia postului Intact a avut o cotă de piaţă de 20%, în timp ce Pro TV şi Kanal D au avut un share de 16,6% şi 11,1%.
Audienţa posturilor TV miercuri, 19 septembrie, pe intervalul Fructul oprit (20.00-22.55), la nivel NAŢIONAL
NATIONAL | Nr. Persoane | Rtg% | Shr% | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 1.097.000 | 6.1 | 14.5 |
2 | Kanal D | 1.067.000 | 6 | 14.1 |
3 | Pro TV | 1.044.000 | 5.8 | 13.8 |
4 | Antena 3 | 386.000 | 2.2 | 5.1 |
5 | Romania TV | 345.000 | 1.9 | 4.6 |
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
Audienţa posturilor TV miercuri, 19 septembrie, pe intervalul Fructul oprit (20.00-22.55), în mediul URBAN:
URBAN | Nr. Persoane | Rtg% | Shr% | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 563.000 | 5.9 | 14.5 |
2 | Pro TV | 478.000 | 5 | 12.3 |
3 | Kanal D | 401.000 | 4.2 | 10.3 |
4 | Antena 3 | 277.000 | 2.9 | 7.1 |
5 | Romania TV | 179.000 | 1.9 | 4.6 |
Audienţa posturilor TV miercuri, 19 septembrie, pe intervalul Fructul oprit (20.00-22.55), pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL | Nr. Persoane | Rtg% | Shr% | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 274.000 | 6.2 | 20 |
2 | Pro TV | 228.000 | 5.1 | 16.6 |
3 | Kanal D | 152.000 | 3.4 | 11.1 |
4 | Prima TV | 47.000 | 1.1 | 3.4 |
5 | Realitatea TV | 42.000 | 0.9 | 3 |
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
Comentarii
"Razvan", si atunci ce cauti pe site ? Calmeaza-te... Daca vad ca vorbesti civilizat, poate atunci nu iti mai raspund. Te-ai prins ?
"Iesi iar la atac ca eu sunt "mile" sau "mile" sunt eu! "
Pai eu ti-am raspuns la ce ai scris tu. Simplu.
"toamnă asta visuri la cheie la jumate cat anul trecut sau chiar mai putin"
"Mile", pai anul trecut "Kanal D" avea serial turcesc, nu "Exatlon". Iar "Antena 1" avea "The Wall" si "Baieti de oras" pe interval (doua productii slabe in audiente fata de "Fructul Oprit"). Ziua de miercuri pare cea mai competitiva.
"Visuri la cheie, un format de mare succes sezoanele trecute, e un mare esec in acest sezon, din cauza schimbarilor radicale. Observ ca Producatorii si managementul n-a invatat nimic din cazul Masterchef!"
"Expertul", sigur o sa ajunga ca "Masterchef". Acolo s-au schimbat toti "chefii"; aici s-au schimbat prezentatorul si trei arhitecti...
Pana una alta, "Antena 1" a "jucat" bine. A redus serialul turcesc "Femeie in infruntarea destinului" la un episod pe zi, ca publicul feminin sa se reintoarca la "Antena 1". De aici si cresterile treptate in audiente.
Revenind la discuții mai serioase, se pare ca Pro a mai distrus un format de succes prin modificările aduse. Nu știu de ce a plecat Dragos Bucur, dar sper ca s-a facut tot ce era posibil ca el sa rămână. Altfel, cine a luat decizia de înlocuire a lui trebuie sa zboare. Asta dacă nu a zburat deja. :))
Dincolo de faptul ca pro e pe 2, audientele rămân mediocre, așa cum am spus și luni când Pro era pe 1, și îngrijorătoare pentru toate cele 3 televiziuni. Măcar una din ele ar trebui sa fie mai aproape de 10.
"Razvan", sau "Mile", audienta ca saptamana trecuta, dar a fost pe locul 2 pe comercial... Si cum ti-am scris saptamana trecuta. Cand se termina serialul turcesc de pe "Happy Channel" (ajuns la un episod pe zi), publicul feminin "migreaza" pe "Antena 1". De aici cresterea...
"Ce o sa se faca de ras astăzi postacii, crize și ***"
"Mile", sau "Razvan", acum te poti bucura. A doua ora cand "Antena 1" a prins primul loc pe comercial. Celelalte productii din grila TV de toamna ce au facut ?
Ciudat ca voi doi ati postat la diferenta de cinci minute. Nu cumva sunteti una si aceeasi persoana ?