AUDIENŢE. Gospodar fără pereche a pus din nou Pro TV pe primul loc în topul audienţelor, pe toate categoriile de public. Emisiunea a scos cifre bune, iar la nivel naţional a avut o medie de audienţă de aproximativ 1,5 milioane de telespectatori, în fiecare minut.
Kanal D şi Antena 1 au fost posturile care şi-au disputat următoarele două poziţii. Kanal D, cu serialul Mireasă din Istanbul, a fost al doilea post în toaţă ţara şi la oraşe, iar Antena 1, cu Insula iubirii, s-a clasat pe doi pe publicul comercial.
Antena 3 şi Prima TV s-au clasat pe locurile patru şi cinci, la nivel naţional şi în mediul urban, cu o audienţă medie de peste 350.000 de telespectatori, fiecare.
Pe comercial, Prima TV a urcat pe patru, iar pe cinci s-a regăsit postul Pro Cinema, care a difuzat pe interval filmul Furtul de diamante.
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele emisiunii Gospodar fără pereche:
NAŢIONAL. Emisiunea prezentată de Anamaria Prodan, pe Pro TV, a fost urmărită de aproximativ 1,5 milioane de telespectatori şi a avut o cotă de piaţă de 19,7%.
Mireasă din Istanbul a avut, pe intervalul Gospodar fără pereche, o audienţă de medie de un milion de telespectatori, în fiecare minut. Serialul, de pe Kanal D, a avut o cotă de piaţă de 12,7%.
Pe intervalul Gospodar fără pereche, Insula iubirii a strâns în toată ţara o audienţă de aproxiamtiv 770.000 de telespectatori, în fiecare minut. Reality show-ul Antenei 1 a avut o cotă de piaţă de 9,7%.
URBAN. În mediul urban tot "dragostea rurală" a fost pe primul loc. Gospodar fără pereche a strâns o audienţă medie de 640.000 de telespectatori, în fiecare minut.
Mireasă din Istanbul a avut o medie de aproximativ 445.000 de privitori, în fiecare minut. Antena 1 a ţinut aproape la oraşe. Insula iubirii a strâns aproximativ 435.000 de telespectatori, în fiecare minut, în faţa televizoarelor.
COMERCIAL. Pro TV a condus şi pe publicul cu vârsta între 18 şi 49 de ani, însă Antena 1 i-a suflat în ceafă. Gospodar fără pereche a fost urmărit de aproximativ 300.000 de telespectatori şi a avut o cotă de piaţă de 19,2%.
Insula iubirii a strâns apoximativ 280.000 de privitori şi a avut o cotă de piaţă de 18,1%.
Kanal D a trecut pe trei, sub Antena 1. Serialul difuzat de postul Dogan a fost urmărit pe interval de aproximativ 130.000 de telespectatori, în fiecare minut.
Audienţa posturilor TV luni, 24 septembrie, pe intervalul Gospodar fără pereche (20.30-22.40), la nivel NAŢIONAL
NATIONAL | Nr. Persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.583.000 | 8.8 | 19.7 |
2 | Kanal D | 1.025.000 | 5.7 | 12.7 |
3 | Antena 1 | 779.000 | 4.3 | 9.7 |
4 | Antena 3 | 397.000 | 2.2 | 4.9 |
5 | Prima TV | 365.000 | 2.0 | 4.5 |
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
Audienţa posturilor TV luni, 24 septembrie, pe intervalul Gospodar fără pereche (20.30-22.40), în mediul URBAN:
URBAN | Nr. Persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 641.000 | 6.7 | 15.4 |
2 | Kanal D | 445.000 | 4.6 | 10.7 |
3 | Antena 1 | 435.000 | 4.5 | 10.4 |
4 | Antena 3 | 300.000 | 3.1 | 7.2 |
5 | Prima TV | 163.000 | 1.7 | 3.9 |
Audienţa posturilor TV luni, 24 septembrie, pe intervalul Gospodar fără pereche (20.30-22.40), pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL | Nr. Persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 298.000 | 6.8 | 19.2 |
2 | Antena 1 | 281.000 | 6.4 | 18.1 |
3 | Kanal D | 133.000 | 3.0 | 8.6 |
4 | Prima TV | 61.000 | 1.4 | 3.9 |
5 | Pro Cinema | 56.000 | 1.3 | 3.6 |
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
"Razvan Putina", sau "mile", ori "Mile", uite aici publicul batran de pe "Antena 1": https://www.paginademedia.ro/2018/09/audiente-te-cunosc-de-undeva-24-septembrie-2018
1.109.000 pe national fata de 212.000 pe comercial... Dar vezi tu, "Pro TV" aseara a fost lider si pe national, si pe comercial. "Antena 1" sambata doar pe national, comercial nu. Slab... Chiar tu ai laudat emisiunea, ca s-au uitat multi batrani:
"Razvan Putina
24.09.2018 @ 18:40
Da, în minuntul de aur de la ora ... atunci a atins 1.395.000."
"Bravo Antena 1 , audiente foarte bune pe comercial cu Insula Iubirii, înca un pic si este lider pe comercial!"
Degeaba, tot "Pro TV" e lider pe comercial. Apropo, toate cele trei posturi au crescut. S-a racit afara.
"Pro tv un post cu un public destul de batran avand în vedere cat are pe national si cat are pe comercial , un sfert din national e public tanar, de aici rezulta publicul batran pe care îl are!"
Interesant "Cosmin j."... Dar te astept sa postezi acelasi lucru si despre "Antena 1", unde a avut mai multi batrani fata de tineri pe aceasta stire:
https://www.paginademedia.ro/2018/09/audiente-te-cunosc-de-undeva-24-septembrie-2018