Skip to main content

AUDIENŢE. Visuri la cheie n-a ţinut piept Fructului oprit. Ce a făcut Exatlon

 
AUDIENŢE. Visuri la cheie n-a ţinut piept Fructului oprit. Ce a făcut Exatlon

AUDIENŢE. Antena 1 a surclasat Pro TV şi Kanal D în topul audienţelor. Serialul Fructul oprit a fost cel mai urmărit program al serii, peste Visuri la cheie şi Exatlon. Emisiunea de transformări, de la Pro TV, s-a clasat pe locul al treilea în toată ţara şi a fost a doua producţie la oraşe şi pe publicul comercial.

Publicitate

Pro TV a avut o audienţă medie, la nivel naţional, de aproximativ 1,1 milioane de telespectatori. A fost aproape la egalitate cu Kanal D, postul de pe locul doi.

Pe acelaşi interval, Antena 1 a strâns o medie de audienţă de aproximativ 1,3 milioane de telespectatori din toată ţara, în fiecare minut.

Naţional TV şi România TV s-au clasat pe locul patru, respectiv cinci, la nivel naţional.

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele pe intervalul emisiunii Visuri la cheie:

NAŢIONAL. Visuri la cheie a fost sub Fructul oprit şi a fost aproape la egalitate cu Exatlon, dar pe locul trei. Emisiunea de la Pro TV a avut o medie de audienţă de aproximativ 1,1 milioane de telespectatori. Pro TV şi Kanal D au avut o cotă de piaţă de 13,5%, respectiv 13,9%.

Antena 1, liderul serii, a avut o audienţă medie 1,3 milioane de telespectatori şi o cotă de piaţă de 16,4%.

URBAN. În mediul urban, Pro TV a urcat pe locul doi. Visuri la cheie a avut o medie de audienţă de aproximativ jumătate de milion de telespectatori.

Fructul oprit a avut, pe intervalul Visuri la cheie, o audienţă medie de aproximativ 700.000 de telespectatori, în fiecare minut.

Kanal D a terminat pe locul trei, cu o audienţă medie de aproxiamativ 420.000 de telespectatori, în fiecare minut.

COMERCIAL. Pe publicul cu vârsta între 18 şi 49 de ani, Pro TV a ocupat tot pozoţia secundă sub Antena 1. Visuri la cheie a avut o medie de audienţă de aproximativ 260.000 de telespectatori în fiecare minut şi o cotă de piaţă de 16,4%.

Serialul Fructul oprit a avut, pe intervalul Visuri la cheie, o medie de aproximativ 340.000 de telespectatori şi o cotă de piaţă de 21,5%.

Kanal D a strâns, pe acelaşi interval, o medie de aproximativ 150.000 de telespectatori şi o cotă de piaţă de 9,6%.

Audienţa posturilor TV miercuri, 26 septembrie, pe intervalul Visuri la cheie (20.30-22.35), la nivel NAŢIONAL

NATIONAL Nr. Persoane Rtg% Shr%
1 Antena 1 1.342.000 7.5 16.4
2 Kanal D 1.136.000 6.3 13.9
3 Pro TV 1.103.000 6.2 13.5
4 National TV 440.000 2.5 5.4
5 Romania TV 406.000 2.3 5

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV miercuri, 26 septembrie, pe intervalul Visuri la cheie (20.30-22.35), în mediul URBAN:

URBAN Nr. Persoane Rtg% Shr%
1 Antena 1 689.000 7.2 16.4
2 Pro TV 525.000 5.5 12.5
3 Kanal D 419.000 4.4 9.9
4 Antena 3 279.000 2.9 6.6
5 Romania TV 179.000 1.9 4.3

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraşe.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV miercuri, 26 septembrie, pe intervalul Visuri la cheie (20.30-22.35), pe publicul COMERCIAL:

COMERCIAL Nr. Persoane Rtg% Shr%
1 Antena 1 341.000 7.7 21.5
2 Pro TV 260.000 5.9 16.4
3 Kanal D 153.000 3.5 9.6
4 National TV 78.000 1.8 4.9
5 Pro 2 52.000 1.2 3.3

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Ciprian Ciprian
    Acum Pro 2 este în top cinci pe Comercial.
  • Doru Doru
    "mile", poftim audientele de aseara de pe "radardemedia":
    "Cea de-a cincea ediție a sezonului 8 Vocea României a fost lider de audiență pe toate segmentele de public! Pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, show-ul a înregistrat 11.2 puncte de rating și 33.5% share, față de postul de televiziune clasat pe locul doi, KANAL D, care a obţinut 3 puncte de rating și 8.9% share."
    Daca vineri "Antena 1" a fost pe 3 pe comercial, inseamana ca si joi a fost pe 3. Cum a aparut stirea tot pe acelasi site, in care scria: "Joi, 27 septembrie, Antena 1 a difuzat cea de-a patra ediție a show-ului „ULTIMUL TRIB: MADAGASCAR” cu rezultate slabe, obținând locul trei în toate targeturile de referință."
    Nu degeaba "paginademedia" a postat audienta pe intervalul serialelor. Saptamana trecuta a postat audienta pe intervalul emisiunii...
  • mile mile
    tocmai ca cei kanal d au plictisit lumea cu prea multe editii si zile la rand
  • Doru Doru
    "de ce a scazut exatlon atat de mult acum, aici trbuie sa aduci explicatii"
    Probabil doua sezoane pe an e prea mult. Si ca mai sunt inca doua emisiuni cam de acelasi format in grila de tomana. S-au "impartit" taberele. "Exatlon" a "rupt" tot la inceputul anului, de multe ori a prins primul loc pe comercial. Nu acelasi lucru il pot spune despre "Ultimul Trib".
    Pana si "Ninja Warrior" se descurca mai bine... Daca luam audientele de saptamana trecuta, "Pro TV" pe comercial a avut 6,7 duminica, "Antena 1" 4,4 joi. Stiu ca sunt zile diferite, dar eu vorbesc de concurenta directa intre cele 3 emisiuni sportive.
  • mile mile
    de ce a scazut exatlon atat de mult acum, aici trbuie sa aduci explicatii
  • Doru Doru
    "E peste exatlon cu olimpici cu crudu"
    Daca pentru tine sa te situezi pe locul 2 pe toate target-urile inseamna ca "rupi" tot... Cu noua emisiune trebuie sa fie lider postul TV, cum facea "Exatlon" la inceputul anului.
  • Mile Mile
    E peste exatlon cu olimpici cu crudu
  • Doru Doru
    "Mile", "Nu ne spui mai bine ce a facut "Ultimul Trib" ? Spuneai ca "rupe" tot, ca are multe "vedete"..."
  • Mile Mile
    Doru, greseala, te-ai bucurat ca prostu
  • Doru Doru
    "dar comercialul l-a avut Antena 1 !"
    Unde ? Ai intrat pe "radardemedia" pe stirea "„ULTIMUL TRIB: Madagascar” de la Antena 1, pe locul trei în audiențe! Vezi aici clasamentul serii." ?
    Locul 3 pe comercial...

    "nu te mai ambala , ca nu esti platit de pro tv sa te oftici atat"
    Ce "mile" ? Sau "Ravan Putina" ? Ai revenit ? Nu te-am vazut comentand de cateva zile... Ciudat ca voi doi ati postat la diferenta de 4 minute.
    Nu ne spui mai bine ce a facut "Ultimul Trib" ? Spuneai ca "rupe" tot, ca are multe "vedete"...
  • mile mile
    doru, nu te mai ambala , ca nu esti platit de pro tv sa te oftici atat
  • Razvan Putina Razvan Putina
    Doru m-am referit la targeturile national si urban, dar comercialul
    l-a avut Antena 1 !
  • Doru Doru
    "Iar pe locul secund s-a clasat Kanal D"
    Cine sa te mai inteleaga si pe tine... Aici zici ca, "Kanal D" pe locul 2; pe cealalta stire "Antena 1" pe locul 2.
  • Razvan Putina Razvan Putina
    Doru a avut un share de 32,2 , asta am crezut la început , ca o sa spulbere audienta ,dar se pare ca m-am înselat. Concurentii sunt foarte enervanti si e mai mult vorbaraie decat probe sportive , de aici si audienta foarte foarte mica, si dupa parerea mea cred ca în show-ul acesta au bagat cel mai mult ( bani).
  • Doru Doru
    "Radar de media scrie ca Pro tv a avut pe intervalul Las Fierbinti 11.9 puncte de rating si un share de 30, 2 cam asa ceva daca am retinut bine minte! Iar pe locul secund s-a clasat Kanal D"
    Da, acum am vazut. Deci "Ultimul Trib" mai slab ca "Exatlon" pe comercial. Si erau unii pe aici de comentau pana sa inceapa grilele TV, ca noua emisiune de pe "Antena 1" o sa "rupa" tot.

Trimite un comentariu

sus