AUDIENŢE. Antena 1 a surclasat Pro TV şi Kanal D în topul audienţelor. Serialul Fructul oprit a fost cel mai urmărit program al serii, peste Visuri la cheie şi Exatlon. Emisiunea de transformări, de la Pro TV, s-a clasat pe locul al treilea în toată ţara şi a fost a doua producţie la oraşe şi pe publicul comercial.
Pro TV a avut o audienţă medie, la nivel naţional, de aproximativ 1,1 milioane de telespectatori. A fost aproape la egalitate cu Kanal D, postul de pe locul doi.
Pe acelaşi interval, Antena 1 a strâns o medie de audienţă de aproximativ 1,3 milioane de telespectatori din toată ţara, în fiecare minut.
Naţional TV şi România TV s-au clasat pe locul patru, respectiv cinci, la nivel naţional.
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele pe intervalul emisiunii Visuri la cheie:
NAŢIONAL. Visuri la cheie a fost sub Fructul oprit şi a fost aproape la egalitate cu Exatlon, dar pe locul trei. Emisiunea de la Pro TV a avut o medie de audienţă de aproximativ 1,1 milioane de telespectatori. Pro TV şi Kanal D au avut o cotă de piaţă de 13,5%, respectiv 13,9%.
Antena 1, liderul serii, a avut o audienţă medie 1,3 milioane de telespectatori şi o cotă de piaţă de 16,4%.
URBAN. În mediul urban, Pro TV a urcat pe locul doi. Visuri la cheie a avut o medie de audienţă de aproximativ jumătate de milion de telespectatori.
Fructul oprit a avut, pe intervalul Visuri la cheie, o audienţă medie de aproximativ 700.000 de telespectatori, în fiecare minut.
Kanal D a terminat pe locul trei, cu o audienţă medie de aproxiamativ 420.000 de telespectatori, în fiecare minut.
COMERCIAL. Pe publicul cu vârsta între 18 şi 49 de ani, Pro TV a ocupat tot pozoţia secundă sub Antena 1. Visuri la cheie a avut o medie de audienţă de aproximativ 260.000 de telespectatori în fiecare minut şi o cotă de piaţă de 16,4%.
Serialul Fructul oprit a avut, pe intervalul Visuri la cheie, o medie de aproximativ 340.000 de telespectatori şi o cotă de piaţă de 21,5%.
Kanal D a strâns, pe acelaşi interval, o medie de aproximativ 150.000 de telespectatori şi o cotă de piaţă de 9,6%.
Audienţa posturilor TV miercuri, 26 septembrie, pe intervalul Visuri la cheie (20.30-22.35), la nivel NAŢIONAL
NATIONAL | Nr. Persoane | Rtg% | Shr% | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 1.342.000 | 7.5 | 16.4 |
2 | Kanal D | 1.136.000 | 6.3 | 13.9 |
3 | Pro TV | 1.103.000 | 6.2 | 13.5 |
4 | National TV | 440.000 | 2.5 | 5.4 |
5 | Romania TV | 406.000 | 2.3 | 5 |
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
Audienţa posturilor TV miercuri, 26 septembrie, pe intervalul Visuri la cheie (20.30-22.35), în mediul URBAN:
URBAN | Nr. Persoane | Rtg% | Shr% | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 689.000 | 7.2 | 16.4 |
2 | Pro TV | 525.000 | 5.5 | 12.5 |
3 | Kanal D | 419.000 | 4.4 | 9.9 |
4 | Antena 3 | 279.000 | 2.9 | 6.6 |
5 | Romania TV | 179.000 | 1.9 | 4.3 |
Audienţa posturilor TV miercuri, 26 septembrie, pe intervalul Visuri la cheie (20.30-22.35), pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL | Nr. Persoane | Rtg% | Shr% | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 341.000 | 7.7 | 21.5 |
2 | Pro TV | 260.000 | 5.9 | 16.4 |
3 | Kanal D | 153.000 | 3.5 | 9.6 |
4 | National TV | 78.000 | 1.8 | 4.9 |
5 | Pro 2 | 52.000 | 1.2 | 3.3 |
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
"Razvan Putina", ti-am raspuns pe cealalta stire: "Singurul "produs" din "ograda" "Antena 1" ce mai prinde locul 1. Acum, iar urmeaza o saptamana pe locul 2, pana miercuri..."
Daca postul "Antena 1" se multumeste sa fie lider doar o zi din sapte...
Acum vad "Pro 2" in top 5. Nu mai apare "Happy Channel".