AUDIENŢE. Pro TV a condus detaşat topul audienţelor de aseară, cu Las Fierbinţi. Pe interval, Kanal D a ocupat locul secund, iar Antena 1 s-a clasat pe trei în toată ţara. Serialul de comedie s-a intersectat timp de o oră cu producţiile Exatlon şi Ultimul Trib, de la Kanal D şi Antena 1.
În medie, peste 2,2 milioane oameni au urmărit, în fiecare minut, serialul de comedie Las Fierbinţi. Postul de televiziune a avut o cotă de piaţă dublă faţă de Kanal D, postul clasat pe poziţia a doua.
În minutul de aur, la 21:04, peste 2,7 milioane de telespectatori din toată ţara urmăreau Las Fierbinţi.
Show-urile de la Kanal D şi Antena 1 au început de la ora 19:45, respectiv ora 20:00. Naţional TV, cu serialul Dragoste şi ură, a ocupat locul patru în toată ţara, iar România TV s-a clasat pe locul cinci pe intervalul Las Fierbinţi.
Pe tronsonul Triplusec lucrurile au stat uşor diferit. Kanal D a condus în toată ţara şi la oraşe, dar a fost sub Pro TV şi Antena 1 pe comercial.
Paginademedia.ro prezintă audienţele serii de marţi, pe intervalul X Factor:
NAŢIONAL. Ţara a ars-o pe comedie. Pro TV a condus topul audienţelor pe tronsonul orar în care a difuzat Las Fierbinţi. Pro TV a avut o audienţă medie de aproximativ 2,2 milioane de telespectatori, în fiecare minut. Producţia a avut o cotă de piaţă de 25,1%.
Kanal D s-a clasat pe locul secund. Postul Dogan a avut o medie de audienţă de aproximativ un milion de telespectatori, în fiecare minut.
Antena 1 a ocupat poziţia a treia, pe tronsonul Las Fierbinţi. Postul TV a avut o audienţă medie de aproximativ 600.000 de telespectatori.
URBAN. În mediul urban, Las Fierbinţi a ocupat prima poziţie, cu o medie de aproximativ un milion de telespectatori.
Kanal D a avut, pe interval, o medie de audienţă de aproximativ 380.000 de telespctatori, în fiecare minut. Antena 1 a avut pe acelaşi tronson o medie de aproximativ 315.000 de telespectatori, în fiecare minut.
Antena 3 s-a clasat pe locul patru, la oraşe. Happy channel s-a poziţionat pe cinci, pe acelaşi tronson.
COMERCIAL. Pe publicul comercial, Las Fierbinţi a strâns o medie de aproximativ jumătate de milion de telespectatori, în fiecare minut. Pro TV a avut o cotă de piaţă, pe interval, de 32,2%, triplu faţă de următoarea clasată.
Antena 1 a trecut peste Kanal D pe publicul cu vârsta între 18 şi 49 de ani. Postul TV a avut, pe intervalul Las Fierbinţi, o audienţă medie de aproximativ 170.000 de telespectatori. De asemenea, a avut o cotă de piaţă de 10,3%.
Audienţa posturilor TV joi, 27 septembrie, pe intervalul Las Fierbinţi (20.30-21.25), la nivel NAŢIONAL
NATIONAL | Nr. Persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 2.245.000 | 12.5 | 25.6 |
2 | Kanal D | 986.000 | 5.5 | 11.3 |
3 | Antena 1 | 625.000 | 3.5 | 7.1 |
4 | National TV | 421.000 | 2.3 | 4.8 |
5 | Romania TV | 360.000 | 2.0 | 4.1 |
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
Audienţa posturilor TV joi, 27 septembrie, pe intervalul Las Fierbinţi (20.30-21.25), în mediul URBAN:
URBAN | Nr. Persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.092.000 | 11.4 | 25.1 |
2 | Kanal D | 381.000 | 4.0 | 8.7 |
3 | Antena 1 | 316.000 | 3.3 | 7.3 |
4 | Antena 3 | 232.000 | 2.4 | 5.3 |
5 | Happy Channel | 221.000 | 2.3 | 5.1 |
Audienţa posturilor TV joi, 27 septembrie, pe intervalul Las Fierbinţi (20.30-21.25), pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL | Nr. Persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 525.000 | 11.9 | 32.2 |
2 | Antena 1 | 167.000 | 3.8 | 10.3 |
3 | Kanal D | 138.000 | 3.1 | 8.5 |
4 | Happy Channel | 84.000 | 1.9 | 5.2 |
5 | National TV | 58.000 | 1.3 | 3.6 |
Intervalul Triplusec
Kanal D a condus clasamentul la nivelul întregii ţări şi în mediul urban, pe intervalul Triplusec. Pe publicul comercial, Pro TV a fost lider.
Postul Dogan, cu Exatlon, a avut o medie de audienţă de aproximativ 1,3 milioane de telespectatori din toată ţara, pe tronsonul Triplusec. De asemenea, a avut o cotă de piaţă de 17,1%.
La nivel naţional, Pro TV s-a clasat pe doi, cu o medie de aproximativ 850.000 de telespectatori. Antena 1 s-a clasat pe locul trei şi a strâns o medie de 625.000 de telespectatori, în fiecare minut.
Pe publicul cu vârsta între 18 şi 49 de ani clasamentul s-a schimbat: Pro TV a trecut pe prima poziţie, Antena 1 a urcat pe doi, iar Kanal D a coborât pe trei.
Pro TV, cu Triplusec, a avut pe comercial o emdie de aproximativ 236.000 de telespectatori, în fiecare minut. Antena 1 i-a suflat în ceafă, cu o audienţă medie de aproximativ 213.000 de telespectatori.
Audienţa posturilor TV joi, 27 septembrie, pe intervalul Triplusec (21.25-22.20), la nivel NAŢIONAL
NATIONAL | Nr. Persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Kanal D | 1.327.000 | 7.4 | 17.1 |
2 | Pro TV | 857.000 | 4.8 | 11.1 |
3 | Antena 1 | 625.000 | 3.5 | 8.1 |
4 | Antena 3 | 450.000 | 2.5 | 5.8 |
5 | Romania TV | 428.000 | 2.4 | 5.5 |
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
Audienţa posturilor TV joi, 27 septembrie, pe intervalul Triplusec (21.25-22.20), în mediul URBAN:
URBAN | Nr. Persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Kanal D | 494.000 | 5.1 | 12.4 |
2 | Pro TV | 452.000 | 4.7 | 11.3 |
3 | Antena 1 | 359.000 | 3.7 | 9.0 |
4 | Antena 3 | 296.000 | 3.1 | 7.4 |
5 | DigiSport 1 | 246.000 | 2.6 | 6.2 |
Audienţa posturilor TV joi, 27 septembrie, pe intervalul Triplusec (21.25-22.20), pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL | Nr. Persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 236.000 | 5.3 | 15.4 |
2 | Antena 1 | 213.000 | 4.8 | 13.9 |
3 | Kanal D | 170.000 | 3.9 | 11.1 |
4 | DigiSport 1 | 101.000 | 2.3 | 6.6 |
5 | National TV | 81.000 | 1.8 | 5.3 |
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
Comentarii
"Mile", prima oara trebuie sa ai incredere in persoana ta, pe urma in ceilalti.
Sunt seriale, nu filme... Si ti-am explicat mai jos. Pe locul 2 pe intervalul serialelor. Dar pe intervalul "Ultimul Trib" (19:58-23:09), "Antena 1" a fost pe 3. Nu degeaba "paginademedia" a postat audientele pe intervalul serialelor (saptamana trecuta pe intervalul emisiunii).
"O prostie , au ametit tabelul ala"
Ciudat, pai si cum explici ca pe urban pe locul 5 apare "Romania TV", si pe comercial pe locul 5 apare "DigiSport 1" ?
Pentru ca s-a gresit scrierea tabelului. Simplu. Vezi si pe stirea cu audienta serialelor pe "radardemedia": "Serialul Las Fierbinți a fost lider de audiență înregistrând 11.9 puncte de rating și 32.2% share pe segmentul de public comercial, format din persoane cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, din mediul urban, în timp ce televiziunea de pe poziția secundă, KANAL D avea doar 3.8 puncte de rating și 10.3% share." si "Episodul Triplusec de joi seară a fost lider de audiență pe segmentul de public comercial cu 5.3 puncte de rating și 15.4% share, în timp ce televiziunea de pe poziția secundă, KANAL D avea 4.8 puncte de rating și 13.9% share."
Acum, depinde de tine ce site consider ca e "de incredere". Un site pune "Antena 1" pe locul 2; alt site pune "Kanal D" pe locul 2.
"Cat despre Exatlon sta extrem de rau pe comercial, filmul turcesc face mai mult rating pe comercial decat Exatlon !"
Esti sigur ? Luni si marti serialul a facut 3. Unde vezi "mai mult rating" ?
Penibilule, unde vezi tu locul 2 "Antena 1" ? Si eu vorbesc de intervalul emisiunii "Ultimul Trib" (19:58-23:09). Nu pe intervalul serialelor (20:30-22:20). Casca ochii inainte sa scrii ceva.
Dar ce conteaza e ca si "Las Fierbinti", si nou serial au fost peste noua emisiune de pe "Antena 1".
Cat despre Ultimul trib.. de ce se mai difuzeaza? La aceste audiente mediocre ar trebui zburat dupa 12 noaptea, la fel si restul emisiunilor. Un film mai nou ar face audiente mai bune.