AUDIENŢE. Pro TV a condus detaşat topul audienţelor de aseară, cu Las Fierbinţi. Pe interval, Kanal D a ocupat locul secund, iar Antena 1 s-a clasat pe trei în toată ţara. Serialul de comedie s-a intersectat timp de o oră cu producţiile Exatlon şi Ultimul Trib, de la Kanal D şi Antena 1.
În medie, peste 2,2 milioane oameni au urmărit, în fiecare minut, serialul de comedie Las Fierbinţi. Postul de televiziune a avut o cotă de piaţă dublă faţă de Kanal D, postul clasat pe poziţia a doua.
În minutul de aur, la 21:04, peste 2,7 milioane de telespectatori din toată ţara urmăreau Las Fierbinţi.
Show-urile de la Kanal D şi Antena 1 au început de la ora 19:45, respectiv ora 20:00. Naţional TV, cu serialul Dragoste şi ură, a ocupat locul patru în toată ţara, iar România TV s-a clasat pe locul cinci pe intervalul Las Fierbinţi.
Pe tronsonul Triplusec lucrurile au stat uşor diferit. Kanal D a condus în toată ţara şi la oraşe, dar a fost sub Pro TV şi Antena 1 pe comercial.
Paginademedia.ro prezintă audienţele serii de marţi, pe intervalul X Factor:
NAŢIONAL. Ţara a ars-o pe comedie. Pro TV a condus topul audienţelor pe tronsonul orar în care a difuzat Las Fierbinţi. Pro TV a avut o audienţă medie de aproximativ 2,2 milioane de telespectatori, în fiecare minut. Producţia a avut o cotă de piaţă de 25,1%.
Kanal D s-a clasat pe locul secund. Postul Dogan a avut o medie de audienţă de aproximativ un milion de telespectatori, în fiecare minut.
Antena 1 a ocupat poziţia a treia, pe tronsonul Las Fierbinţi. Postul TV a avut o audienţă medie de aproximativ 600.000 de telespectatori.
URBAN. În mediul urban, Las Fierbinţi a ocupat prima poziţie, cu o medie de aproximativ un milion de telespectatori.
Kanal D a avut, pe interval, o medie de audienţă de aproximativ 380.000 de telespctatori, în fiecare minut. Antena 1 a avut pe acelaşi tronson o medie de aproximativ 315.000 de telespectatori, în fiecare minut.
Antena 3 s-a clasat pe locul patru, la oraşe. Happy channel s-a poziţionat pe cinci, pe acelaşi tronson.
COMERCIAL. Pe publicul comercial, Las Fierbinţi a strâns o medie de aproximativ jumătate de milion de telespectatori, în fiecare minut. Pro TV a avut o cotă de piaţă, pe interval, de 32,2%, triplu faţă de următoarea clasată.
Antena 1 a trecut peste Kanal D pe publicul cu vârsta între 18 şi 49 de ani. Postul TV a avut, pe intervalul Las Fierbinţi, o audienţă medie de aproximativ 170.000 de telespectatori. De asemenea, a avut o cotă de piaţă de 10,3%.
Audienţa posturilor TV joi, 27 septembrie, pe intervalul Las Fierbinţi (20.30-21.25), la nivel NAŢIONAL
NATIONAL | Nr. Persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 2.245.000 | 12.5 | 25.6 |
2 | Kanal D | 986.000 | 5.5 | 11.3 |
3 | Antena 1 | 625.000 | 3.5 | 7.1 |
4 | National TV | 421.000 | 2.3 | 4.8 |
5 | Romania TV | 360.000 | 2.0 | 4.1 |
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
Audienţa posturilor TV joi, 27 septembrie, pe intervalul Las Fierbinţi (20.30-21.25), în mediul URBAN:
URBAN | Nr. Persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.092.000 | 11.4 | 25.1 |
2 | Kanal D | 381.000 | 4.0 | 8.7 |
3 | Antena 1 | 316.000 | 3.3 | 7.3 |
4 | Antena 3 | 232.000 | 2.4 | 5.3 |
5 | Happy Channel | 221.000 | 2.3 | 5.1 |
Audienţa posturilor TV joi, 27 septembrie, pe intervalul Las Fierbinţi (20.30-21.25), pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL | Nr. Persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 525.000 | 11.9 | 32.2 |
2 | Antena 1 | 167.000 | 3.8 | 10.3 |
3 | Kanal D | 138.000 | 3.1 | 8.5 |
4 | Happy Channel | 84.000 | 1.9 | 5.2 |
5 | National TV | 58.000 | 1.3 | 3.6 |
Intervalul Triplusec
Kanal D a condus clasamentul la nivelul întregii ţări şi în mediul urban, pe intervalul Triplusec. Pe publicul comercial, Pro TV a fost lider.
Postul Dogan, cu Exatlon, a avut o medie de audienţă de aproximativ 1,3 milioane de telespectatori din toată ţara, pe tronsonul Triplusec. De asemenea, a avut o cotă de piaţă de 17,1%.
La nivel naţional, Pro TV s-a clasat pe doi, cu o medie de aproximativ 850.000 de telespectatori. Antena 1 s-a clasat pe locul trei şi a strâns o medie de 625.000 de telespectatori, în fiecare minut.
Pe publicul cu vârsta între 18 şi 49 de ani clasamentul s-a schimbat: Pro TV a trecut pe prima poziţie, Antena 1 a urcat pe doi, iar Kanal D a coborât pe trei.
Pro TV, cu Triplusec, a avut pe comercial o emdie de aproximativ 236.000 de telespectatori, în fiecare minut. Antena 1 i-a suflat în ceafă, cu o audienţă medie de aproximativ 213.000 de telespectatori.
Audienţa posturilor TV joi, 27 septembrie, pe intervalul Triplusec (21.25-22.20), la nivel NAŢIONAL
NATIONAL | Nr. Persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Kanal D | 1.327.000 | 7.4 | 17.1 |
2 | Pro TV | 857.000 | 4.8 | 11.1 |
3 | Antena 1 | 625.000 | 3.5 | 8.1 |
4 | Antena 3 | 450.000 | 2.5 | 5.8 |
5 | Romania TV | 428.000 | 2.4 | 5.5 |
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
Audienţa posturilor TV joi, 27 septembrie, pe intervalul Triplusec (21.25-22.20), în mediul URBAN:
URBAN | Nr. Persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Kanal D | 494.000 | 5.1 | 12.4 |
2 | Pro TV | 452.000 | 4.7 | 11.3 |
3 | Antena 1 | 359.000 | 3.7 | 9.0 |
4 | Antena 3 | 296.000 | 3.1 | 7.4 |
5 | DigiSport 1 | 246.000 | 2.6 | 6.2 |
Audienţa posturilor TV joi, 27 septembrie, pe intervalul Triplusec (21.25-22.20), pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL | Nr. Persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 236.000 | 5.3 | 15.4 |
2 | Antena 1 | 213.000 | 4.8 | 13.9 |
3 | Kanal D | 170.000 | 3.9 | 11.1 |
4 | DigiSport 1 | 101.000 | 2.3 | 6.6 |
5 | National TV | 81.000 | 1.8 | 5.3 |
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
Penibilule, pe intervalul "Ultimul Trib", "Kanal D" a fost pe locul doi pe comercial cu 4,1 rating, fata de "Antena 1" cu 3,3 rating. Unde vezi tu ca sta mai bine ?