AUDIENŢE. Pro TV a revenit în poziţia de lider, la nivel naţional, cu Ninja Warrior. Show-ul de pe Pro TV a avut o mică creştere, faţă de săptămâna trecută. Atunci, Exatlon, de pe Kanal D, a depăşit Ninja Warrior la nivel naţional.
Aseară, emisiunea prezentată de Daniel Niţoiu şi Costi Mocanu a fost urmărită, la nivelul întregii ţări, de aproximativ 1,2 milioane de telespectatori, în fiecare minut.
Kanal D şi Antena 1 şi-au disputat următoarele două locuri în clasament. Spre deosebire de lunea trecută, Exatlon a pierdut locul doi din mediul urban în faţa emisiunii Insula iubirii.
Prima TV s-a clasat pe locul patru în toată ţara, cu emisiunea Schimb de mame. Digi Sport 1 s-a regăsit în top cinci în mediul urban şi pe publicul comericial. Postul a difuzat, de la ora 21:00, meciul de fotbal FCSB - Dunărea Călăraşi (2-0).
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele Ninja Warrior, episodul trei (20.00-22.10):
NAŢIONAL. Ninja Warrior a crescut de la 1,1 milioane de telespectatori săptămâna trecută la 1,2 milioane de telespectatori cu ediţia de aseară.
Exatlon, de pe Kanal D, a fost urmărit de aproximativ un milion de telespectatori, în fiecare minut. Săptămâna trecută, emisiunea era pe primul loc şi avea o audienţă de 1,2 milioane de telespectatori.
Insula iubirii, de pe Antena 1, a fost urmărită de o medie de aproximativ 770.000 de telespectatori, în fiecare minut.
URBAN. În mediul urban, Ninja Warrior a strâns o medie de aproximativ jumătate de milion de telespectatori, în fiecare minut.
Antena 1 a trecut la oraşe peste Kanal D. Insula iubirii a avut o medie de aproximativ 435.000 de telespectatori.
Exatlon a fost urmărit de aproxiamtiv 400.000 de privitori, în fiecare minut.
COMERCIAL. Pe publicul cu vârsta cuprinsă între 18 şi 49 de ani, Ninja Warrior a avut o audienţă medie de aprope 300.000 de telespectatori şi o cotă de piaţă de 18,2%.
Insula iubirii a fost urmărită de 230.000 de telespectatori, în fiecare minut. Reality show-ul a avut o cotă de piaţă de 14,4%.
Exatlon s-a clasat pe poziţia a treia, cu o medie de 160.000 de telespectatori, în fiecare minut.
Audienţa posturilor TV duminică, 23 septembrie, pe intervalul Ninja Warrior (20.00-22.10), la nivel NAŢIONAL
NATIONAL | Nr.Persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.258.000 | 7 | 15.2 |
2 | Kanal D | 1.019.000 | 5.7 | 12.3 |
3 | Antena 1 | 770.000 | 4.3 | 9.3 |
4 | Prima TV | 562.000 | 3.1 | 6.8 |
5 | Romania TV | 446.000 | 2.5 | 5.4 |
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
Audienţa posturilor TV duminică, 23 septembrie, pe intervalul Ninja Warrior (20.00-22.10), în mediul URBAN:
URBAN | Nr. Persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 574.000 | 6.0 | 13.6 |
2 | Antena 1 | 435.000 | 4.5 | 10.3 |
3 | Kanal D | 392.000 | 4.1 | 9.3 |
4 | Antena 3 | 295.000 | 3.1 | 7.0 |
5 | DigiSport 1 | 222.000 | 2.3 | 5.3 |
Audienţa posturilor TV joi, 23 septembrie, pe intervalul Ninja Warrior (20.00-22.10), pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL | Nr. Persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 295.000 | 6.7 | 18.2 |
2 | Antena 1 | 232.000 | 5.2 | 14.4 |
3 | Kanal D | 157.000 | 3.5 | 9.7 |
4 | Prima TV | 100.000 | 2.3 | 6.2 |
5 | DigiSport 1 | 94.000 | 2.1 | 5.8 |
Citeşte şi:
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
Vezi ca si "Antena 1" a scazut pe comercial fata de duminica trecuta, cu 0,7 rating; exact ca si "Pro TV". Casca ochii mai bine cand citesti.