AUDIENŢE. Duminică seara s-a jucat prima confruntare dintre Exatlon, show-ul de aventură de pe Kanal D, şi Ninja Warrior, cel de pe Pro TV. Câştigător a ieşit Pro TV. Pe toate targeturile.
Show-ul Pro TV a „alergat” aseară alături de Exatlonul Kanal D şi de Insula iubirii de pe Antena 1. Reamintim că Antena 1 a înlocuit X Factor cu Insula Iubirii, săptămâna trecută.
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de debut ale Ninja Warrior:
NAŢIONAL. Ninja Warrior a fost urmărit de peste 1,3 milioane de persoane din întreaga ţară, în fiecare minut de difuzare. Locul secund i-a revenit postului Kanal D, cu peste 1,1 milioane de persoane, cu Exatlon pe interval.
Antena 1, care difuza Insula iubirii, a obţinut o medie de aproape 700.000 de persoane.
Locul cinci a fost al Prima TV, cu Schimb de mame (de la 20.30), ediţie redifuzată.
URBAN. Pro TV a condus detaşat şi pe publicul de la oraşe, unde a avut o medie de 710.000 de telespectatori, media. Locul secund a fost al Kanal D, cu Exatlon pe interval, urmărit în medie de aproape jumătate de milion de persoane.
Antena 1, cu Insula iubirii pe interval, avea o medie de aproape 360.000 de persoane.
COMERCIAL. Show-ul de aventură a pus Pro TV pe prima poziţie şi pe publicul comercial, al celor cu vârste între 18 şi 49 de ani. Pro TV a avut o medie de 377.000 de privitori şi o cotă de piaţă de 23,6%. Antena 1 a avut poziţia secundă, la distanţă în urma Pro-ului, cu o medie de 220.000 de privitori.
Kanal D a avut poziţia a treia cu aproape 180.000, media telespectatorilor tineri.
Audienţa posturilor TV duminică, 9 septembrie, pe intervalul Ninja Warrior (20.00-22.30), la nivel NAŢIONAL
NATIONAL | Nr persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.314.000 | 7.3 | 16.6 |
2 | Kanal D | 1.134.000 | 6.3 | 14.3 |
3 | Antena 1 | 692.000 | 3.9 | 8.8 |
4 | Romania TV | 492.000 | 2.7 | 6.2 |
5 | Prima TV | 476.000 | 2.7 | 6.0 |
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
Audienţa posturilor TV duminică, 9 septembrie, pe intervalul Ninja Warrior (20.00-22.30), în mediul URBAN:
URBAN | Nr persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 711.000 | 7.4 | 16.8 |
2 | Kanal D | 498.000 | 5.2 | 11.8 |
3 | Antena 1 | 358.000 | 3.7 | 8.5 |
4 | Antena 3 | 296.000 | 3.1 | 7.0 |
5 | Romania TV | 251.000 | 2.6 | 5.9 |
Audienţa posturilor TV duminică, 9 septembrie, pe intervalul Ninja Warrior (20.00-22.30),pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL | Nr persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 377.000 | 8.6 | 23.6 |
2 | Antena 1 | 217.000 | 4.9 | 13.6 |
3 | Kanal D | 177.000 | 4.0 | 11.1 |
4 | Prima TV | 68.000 | 1.5 | 4.3 |
5 | Antena 3 | 48.000 | 1.1 | 3.0 |
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
Comentarii
***
exatlonul pierde pe comercial grav. antena unu cred ca ar fi in interesul ei sa isi duca razboiul pt consolidarea locului doi. e un loc profitabil. apoi, daca si-l consolideaza, sa se gandeasca la o strategie de primul loc. acum nici macar de doi nu e sigura. bine, inca nu s-au intors greii, bucatarii, tribul....
Asteptam si tribul Antenei.
P.s.: Poate in toamna 2019 televiziunile vor incepe la final de septembrie. Motiv? Audiente mici pentru fiecare program in premiera.
Lumea încă mai profita de vremea buna și nu sta toată lumea in casa de aici și audiențele sub 500 de mii pe comercial
"Razvan", unde vezi tu dezastru ? A fost dublu pe comercial fata de "Exatlon" (principalul rival).
Ce "Razvan", te-ai suparat ? Apropo "paginademedia.ro", nu ati banat acest utilizator ?
Chiar e bine doar cu 8 editii. Ziceau unii pe aici pe site ca sunt prea putine... Pai la inceputul emisiunii se mentiona ca vor fi 5 etape, 2 semifinale si finala. Si cam 40 de concurenti pentru o editie sunt suficienti.