Skip to main content

AUDIENŢE. Exatlon sau Ninja Warrior? Cine a câştigat în competiţia show-urilor de aventură

 
AUDIENŢE. Exatlon sau Ninja Warrior? Cine a câştigat în competiţia show-urilor de aventură

AUDIENŢE. Duminică seara s-a jucat prima confruntare dintre Exatlon, show-ul de aventură de pe Kanal D, şi Ninja Warrior, cel de pe Pro TV. Câştigător a ieşit Pro TV. Pe toate targeturile.

Publicitate

Show-ul Pro TV a „alergat” aseară alături de Exatlonul Kanal D şi de Insula iubirii de pe Antena 1. Reamintim că Antena 1 a înlocuit X Factor cu Insula Iubirii, săptămâna trecută.

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de debut ale Ninja Warrior:

NAŢIONAL. Ninja Warrior a fost urmărit de peste 1,3 milioane de persoane din întreaga ţară, în fiecare minut de difuzare. Locul secund i-a revenit postului Kanal D, cu peste 1,1 milioane de persoane, cu Exatlon pe interval.

Antena 1, care difuza Insula iubirii, a obţinut o medie de aproape 700.000 de persoane.

Locul cinci a fost al Prima TV, cu Schimb de mame (de la 20.30), ediţie redifuzată.

URBAN. Pro TV a condus detaşat şi pe publicul de la oraşe, unde a avut o medie de 710.000 de telespectatori, media. Locul secund a fost al Kanal D, cu Exatlon pe interval, urmărit în medie de aproape jumătate de milion de persoane.

Antena 1, cu Insula iubirii pe interval, avea o medie de aproape 360.000 de persoane.

COMERCIAL. Show-ul de aventură a pus Pro TV pe prima poziţie şi pe publicul comercial, al celor cu vârste între 18 şi 49 de ani. Pro TV a avut o medie de 377.000 de privitori şi o cotă de piaţă de 23,6%. Antena 1 a avut poziţia secundă, la distanţă în urma Pro-ului, cu o medie de 220.000 de privitori.

Kanal D a avut poziţia a treia cu aproape 180.000, media telespectatorilor tineri.

Audienţa posturilor TV duminică, 9 septembrie, pe intervalul Ninja Warrior (20.00-22.30), la nivel NAŢIONAL

NATIONAL Nr persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 1.314.000 7.3 16.6
2 Kanal D 1.134.000 6.3 14.3
3 Antena 1 692.000 3.9 8.8
4 Romania TV 492.000 2.7 6.2
5 Prima TV 476.000 2.7 6.0

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV duminică, 9 septembrie, pe intervalul Ninja Warrior (20.00-22.30), în mediul URBAN:

URBAN Nr persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 711.000 7.4 16.8
2 Kanal D 498.000 5.2 11.8
3 Antena 1 358.000 3.7 8.5
4 Antena 3 296.000 3.1 7.0
5 Romania TV 251.000 2.6 5.9

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraşe.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV duminică, 9 septembrie, pe intervalul Ninja Warrior (20.00-22.30),pe publicul COMERCIAL:

COMERCIAL Nr persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 377.000 8.6 23.6
2 Antena 1 217.000 4.9 13.6
3 Kanal D 177.000 4.0 11.1
4 Prima TV 68.000 1.5 4.3
5 Antena 3 48.000 1.1 3.0

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Doru Doru
    Se pare ca "Ninja Warrior" e mai bun ca "Exatlon", daca ne luam dupa audiente. Sa vedem cum se descurca "Ultimul Trib"...
    8,6 rating pe comercial, mai bun fata de primul episod din "Fructul Oprit".
  • F F
    Ninja Warrior a fost o surpriza placuta. M-Am uitat de curiozitate, dar wow, câteva clase peste concurenta. Eu sunt uimit cum pro a reușit sa selecteze mai bine oamenii pentru niște apariții uneori de sub un minut. Cel mai mult îmi place ca nu va fi lungeala. Era clar și aseară ca puteau sa lălaie editia de ieri încă o ediție, dar au preferat sa nu o facă.

    Cat despre audiente, aproape dublu pe comercial este foarte bine, dar sincer la ce am văzut aseară mă așteptam la 10. Pana acum însă nimic nu a ajuns acolo, așa ca poate se schimba audientele.

Trimite un comentariu

sus