AUDIENŢE. Duminică seara s-a jucat prima confruntare dintre Exatlon, show-ul de aventură de pe Kanal D, şi Ninja Warrior, cel de pe Pro TV. Câştigător a ieşit Pro TV. Pe toate targeturile.
Show-ul Pro TV a „alergat” aseară alături de Exatlonul Kanal D şi de Insula iubirii de pe Antena 1. Reamintim că Antena 1 a înlocuit X Factor cu Insula Iubirii, săptămâna trecută.
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de debut ale Ninja Warrior:
NAŢIONAL. Ninja Warrior a fost urmărit de peste 1,3 milioane de persoane din întreaga ţară, în fiecare minut de difuzare. Locul secund i-a revenit postului Kanal D, cu peste 1,1 milioane de persoane, cu Exatlon pe interval.
Antena 1, care difuza Insula iubirii, a obţinut o medie de aproape 700.000 de persoane.
Locul cinci a fost al Prima TV, cu Schimb de mame (de la 20.30), ediţie redifuzată.
URBAN. Pro TV a condus detaşat şi pe publicul de la oraşe, unde a avut o medie de 710.000 de telespectatori, media. Locul secund a fost al Kanal D, cu Exatlon pe interval, urmărit în medie de aproape jumătate de milion de persoane.
Antena 1, cu Insula iubirii pe interval, avea o medie de aproape 360.000 de persoane.
COMERCIAL. Show-ul de aventură a pus Pro TV pe prima poziţie şi pe publicul comercial, al celor cu vârste între 18 şi 49 de ani. Pro TV a avut o medie de 377.000 de privitori şi o cotă de piaţă de 23,6%. Antena 1 a avut poziţia secundă, la distanţă în urma Pro-ului, cu o medie de 220.000 de privitori.
Kanal D a avut poziţia a treia cu aproape 180.000, media telespectatorilor tineri.
Audienţa posturilor TV duminică, 9 septembrie, pe intervalul Ninja Warrior (20.00-22.30), la nivel NAŢIONAL
NATIONAL | Nr persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.314.000 | 7.3 | 16.6 |
2 | Kanal D | 1.134.000 | 6.3 | 14.3 |
3 | Antena 1 | 692.000 | 3.9 | 8.8 |
4 | Romania TV | 492.000 | 2.7 | 6.2 |
5 | Prima TV | 476.000 | 2.7 | 6.0 |
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
Audienţa posturilor TV duminică, 9 septembrie, pe intervalul Ninja Warrior (20.00-22.30), în mediul URBAN:
URBAN | Nr persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 711.000 | 7.4 | 16.8 |
2 | Kanal D | 498.000 | 5.2 | 11.8 |
3 | Antena 1 | 358.000 | 3.7 | 8.5 |
4 | Antena 3 | 296.000 | 3.1 | 7.0 |
5 | Romania TV | 251.000 | 2.6 | 5.9 |
Audienţa posturilor TV duminică, 9 septembrie, pe intervalul Ninja Warrior (20.00-22.30),pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL | Nr persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 377.000 | 8.6 | 23.6 |
2 | Antena 1 | 217.000 | 4.9 | 13.6 |
3 | Kanal D | 177.000 | 4.0 | 11.1 |
4 | Prima TV | 68.000 | 1.5 | 4.3 |
5 | Antena 3 | 48.000 | 1.1 | 3.0 |
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
8,6 rating pe comercial, mai bun fata de primul episod din "Fructul Oprit".