Skip to main content

AUDIENŢE. România a remizat, iar Pro TV a bătut detaşat. În audienţe. Două milioane de oameni au urmărit meciul cu Serbia

 
Sursa foto | Hepta
Sursa foto | Hepta

AUDIENŢE. Tricolorii au bifat încă un rezultat pozitiv în meciul contra Serbiei, din Nations League, difuzat la Pro TV. Un rezultat pozitiv doar în audienţe, pentru că meciul a fost egal. Remiza obţinută de naţionala de fotbal a României a condus detaşat topul audienţelor, pe interval.

Publicitate

Aproape două milioane de telespectatori au urmărit ce de a doua partidă a tricolorilor, din Nations League. În minutul de aur, de la 21:55, aproximativ 2,3 milioane de telespectatori urmăreau meciul de fotbal.

Diferenţa dintre Pro TV şi Antena 1, următorul post clasat a fost de aproximativ 1,1 milioane de telespectatori. Ultima parte din emisiunea Insula iubirii şi Xtra Night Show au fost producţiile Antenei 1, care s-au intersectat cu partida României. Pe interval, Antena 1 a avut o medie de aproximativ 800.000 de telespectatori, în fiecare minut, la nivel naţional.

În mediul urban, partida a fost urmărită de aproximativ un milion de telespectatori, în fiecare minut. Meciul a avut o cotă de piaţă de aproximativ 29,5%, adică de trei ori mai mult faţă de următoarele două posturi clasate, Antena 1 şi Kanal D.

Meciul a stat bine şi pe publicul cu vârsta între 18 şi 49 de ani. Aproximativ jumătate de milion de telespectatori au urmărit, în fiecare minut, partida. Pe comercial, meciul a avut un vârf de audienţă de aproximativ 600.000 de telespectatori, la ora 23:35.

Paginademedia.ro vă prezintă cifrele meciului, în continuare:

Audienţa posturilor TV luni, 10 septembrie, pe intervalul meciului Serbia - România (21.45-23.40), la nivel NAŢIONAL

NATIONAL Nr. Persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 1.957.000 10.9 29.4
2 Antena 1 787.000 4.4 11.8
3 Kanal D 777.000 4.3 11.7
4 Antena 3 430.000 2.4 6.4
5 Prima TV 347.000 1.9 5.2

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV luni, 10 septembrie, pe intervalul meciului Serbia - România (21.45-23.40), în mediul URBAN:

URBAN Nr. Persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 1.089.000 11.3 29.5
2 Antena 1 432.000 4.5 11.7
3 Kanal D 388.000 4.0 10.5
4 Antena 3 307.000 3.2 8.3
5 Prima TV 157.000 1.6 4.3

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraşe.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV luni, 10 septembrie, pe intervalul meciului Serbia - România (21.45-23.40) pe publicul COMERCIAL:

COMERCIAL Nr. Persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 504.000 11.4 34.1
2 Antena 1 261.000 5.9 17.7
3 Kanal D 114.000 2.6 7.7
4 Prima TV 56.000 1.3 3.8
5 Paramount 38.000 0.9 2.6

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Ciprian Ciprian
    Kanal D pe locul trei cu "Mireasa din Istanbul". Nici serialele turcești nu o mai duc așa bine la Kanal D.
  • Razvan Razvan
    Audiente foarte bune si pentru Antena 1,chiar daca n-a fost pe locul 1.
  • Adi Adi
    Nu scăpăm de Costi Mocanu.Mare belea pe capul nostru! Aseară sunea că e primul punct caștigat de Romania.Uitase că acum doar 3 zile mai luasem un punct.Tot cu el la microfon.Din păcate.Nu credeam că se poate mai răubdecat comentatorii de la TVR.Ba se poate.

Trimite un comentariu

sus