Skip to main content

AUDIENTE. Pro TV a fost lider pe toate targeturile cu a doua ediţie România, te iubesc. Kanal D, locul doi în toată ţara şi la oraşe

 
AUDIENTE. Pro TV a fost lider pe toate targeturile cu a doua ediţie România, te iubesc. Kanal D, locul doi în toată ţara şi la oraşe

AUDIENŢE. România, te iubesc a scos cifre bune şi cu ediţia a doua din acest sezon. Emisiunea de anchete şi reportaje a poziţionat Pro TV pe locul întâi în topul audienţelor de duminică seara. Cifrele de audienţă au fost apropiate de cele pe care producţia le-a scos săptămâna trecută, la debutul noului sezon.

Publicitate

Pro TV a fost lider la nivel naţional, cu o audienţă medie de aproximativ 638.000 de telespectatori, în fiecare minut şi o cotă de piaţă de 13,6%, adică aproape dublu faţă de următorele două posturi clasate, Kanal D şi Antena 1.

În mediul urban, emisiunea de reportaje a fost urmărită, în medie, de aproximativ 350.000 de telespectatori, în fiecare minut.

Pe publicul cu vârsta între 18 şi 49 de ani, Pro TV a avut o audienţă medie de aproximativ 166.000 de telespectatori şi o cotă de piaţă de 18,9%. Antena 1 şi Kanal D, umătoarele posturi clasate au avu o cotă de piaţă de 9,4%, respectiv 6,2%.

În emisiunea de aseară, reportajul difuzat a tratat povestea româncelor plecate la muncă în străinătate pentru a avea grijă de bătrâni. Materialul Sindromul Italia a fost semnat de Rareş Năstase.

Producţiile care s-au intersectat cu România, te iubesc, pe interval, au fost Aventura cu 4 stele - prezentată de Cosmin Seleşi, în reluare pe Antena 1, şi ultima parte din emisiunea Asta-i România, de la Kanal D. Duminica trecută, Antena 1 a avut o ediţie, în reluare, a emisiunii Ultimul Trib.

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele România, te iubesc din 23 septembrie 2018:

Audienţa posturilor TV duminică, 23 septembrie, pe intervalul România, te iubesc (18.00 - 19.00), la nivel NAŢIONAL

NATIONAL Nr. Persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 638.000 3.6 13.6
2 Kanal D 371.000 2.1 7.9
3 Antena 1 337.000 1.9 7.2
4 Romania TV 330.000 1.8 7.0
5 Antena 3 262.000 1.5 5.6

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV duminică, 23 septembrie, pe intervalul România, te iubesc (18.00 - 19.00),în mediul URBAN

URBAN Nr. Perosane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 346.000 3.6 13.3
2 Kanal D 189.000 2.0 7.3
3 Antena 3 180.000 1.9 6.9
4 Antena 1 156.000 1.6 6.0
5 Romania TV 133.000 1.4 5.1

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV duminică, 23 septembrie, pe intervalul România, te iubesc (18.00 - 19.00), pe publicul COMERCIAL

COMERCIAL Nr. Persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 166.000 3.7 18.9
2 Antena 1 83.000 1.9 9.4
3 Kanal D 55.000 1.2 6.2
4 Prima TV 39.000 0.9 4.4
5 Romania TV 30.000 0.7 3.4
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • an an
    au si cu ce... gasesc de fiecare data subiecte importante si interesante... la fel si Carmen Avram face subiecte tari pe Antena 3... daca vroiau sa o puna in valoare puteau sa o mute si ei pe Antena 1

Trimite un comentariu

sus