AUDIENŢE. Telespectatorii s-au împărţit, aseară, între trei posturi de televiziune. Pro TV, Kanal D şi Antena 1 s-au bătut pentru primele locuri în topul audienţelor. Toate cele trei posturi de televiziune au reuşit să adune, fiecare, cifre de peste 1,1 milioane de telespectatori, la nivel naţional.
Pro TV a condus topul audienţelor, cu o medie la nivel naţional de aproximativ 1,4 milioane de telespectatori, în fiecare minut, pe toate categoriile de public. Postul de televiziune a difuzat două producţii care s-au intersectat cu Fructul oprit: Las Fierbinţi şi filmul de acţiune Escape Plan.
Într-o seară cu Gabriela Firea în studio, Antena 3 a fost a patra cea mai urmărită televiziune, însă nu a prins top cinci pe publicul comercial. Pe publicul cu vârsta între 18 şi 49 de ani, Realitatea TV a fost cea mai urmărită televiziune de ştiri.
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de miercuri, 5 septembrie, pe intervalul Fructul Oprit, de pe Antena 1, interval aproape identic cu al emisiunii Exatlon, de pe Kanal D:
NAŢIONAL. Pro TV şi Kanal D au avut primele poziţii în topul audienţelor, la nivelul întregii ţări. Antena 1 a completat podiumul, la nivel naţional, cu al doilea episod al serialului Fructul oprit. Serialul produs de Ruxandra Ion a avut cifre apropiate de cele ale Exatlonului, de pe Kanal D.
Mai exact, a strans o medie de aproximativ 1,1 miliaone de telespectatori, în timp ce show-ul postului Dogan a obţinut aproape 1,2 milioane de telespectatori.
URBAN. Pe publicul de la oraşe, Pro TV şi-a adjudecat prima poziţie, urmat fiind de Antena 1, în timp ce Kanal D a avut poziţia a treia. Poziţiile doi şi trei, ocupate de Antena 1 şi Kanal D, au avut cifre apropiate: 560.000, media Antenei 1, respectiv, 530.000 la Kanal D.
COMERCIAL. Scenariul s-a menţinut şi pe publicul tânăr. Pro TV a condus şi pe targetul 18 - 49 de ani, fiind urmat la mică distanţă de Fructul oprit, de pe Antena 1, care a obţinut o medie de aproximativ 300.000 de telespectatori (20,1%, cotă de piaţă).
Happy Channel a prins din nou un loc în topul comercial, cu serialul Femeie în înfruntarea destinului. Producţia a fost difuzată la Antena 1, dar a fost mutată după debutul sezonului doi din Fructul oprit.
Audienţa posturilor TV, miercuri, 5 septembrie, pe intervalul Fructul Oprit (20:00 - 22:55), la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Nr. Persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.430.000 | 8.0 | 18.8 |
2 | Kanal D | 1.199.000 | 6.7 | 15.8 |
3 | Antena 1 | 1.115.000 | 6.2 | 14.7 |
4 | Antena 3 | 467.000 | 2.6 | 6.1 |
5 | Romania TV | 323.000 | 1.8 | 4.2 |
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV, miercuri, 5 septembrie, pe intervalul Fructul Oprit (20:00 - 22:55), în mediul URBAN:
URBAN | Nr. Persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 649.000 | 6.8 | 16.2 |
2 | Antena 1 | 561.000 | 5.8 | 14.0 |
3 | Kanal D | 530.000 | 5.5 | 13.3 |
4 | Antena 3 | 333.000 | 3.5 | 8.3 |
5 | Romania TV | 193.000 | 2.0 | 4.8 |
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV, miercuri, 5 septembrie, pe intervalul Fructul Oprit (20:00 - 22:55), pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL | Nr. Persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 337.000 | 7.7 | 22.3 |
2 | Antena 1 | 305.000 | 6.9 | 20.1 |
3 | Kanal D | 221.000 | 5.0 | 14.6 |
4 | Happy Channel | 61.000 | 1.4 | 4.0 |
5 | Realitatea TV | 44.000 | 1.0 | 2.9 |
Comentarii
Poate ne lasi!
uite ce fain scrie antenistul dupa ce bea ceva.
recunoasterea ca antenuta va fi doar pe locul 2 sau 3 este de salutat.
totusi 20 % din cei care au tv se uita si la antenuta, nu-i de colo, reclamele la medicamente sunt specifice antenutei.
Mda... Ma intreb ce moderatori sunt pe acest site, daca acel cuvant vulgar nu a fost blurat.
Pana una alta, "Antena 1" a fost aseara pe locul 3 pe comercial, sub "Exatlon".
Eu nu stiu ce sa cred despre tine "mile", sau "Razvan". Esti atat de penibil incat scrii cu doua nume diferite...
Eu am mai zis-o. Au început audientele. Cifrele sunt clare și este simplu de văzut cine bate pe cine. Antena momentan si-a început grila mai devreme doar ca sa ia bataie de la reluari. Singura excepție a fost primul episod. Sa speram pentru antena ca nu va fi singura.