AUDIENŢE. Telespectatorii s-au împărţit, aseară, între trei posturi de televiziune. Pro TV, Kanal D şi Antena 1 s-au bătut pentru primele locuri în topul audienţelor. Toate cele trei posturi de televiziune au reuşit să adune, fiecare, cifre de peste 1,1 milioane de telespectatori, la nivel naţional.
Pro TV a condus topul audienţelor, cu o medie la nivel naţional de aproximativ 1,4 milioane de telespectatori, în fiecare minut, pe toate categoriile de public. Postul de televiziune a difuzat două producţii care s-au intersectat cu Fructul oprit: Las Fierbinţi şi filmul de acţiune Escape Plan.
Într-o seară cu Gabriela Firea în studio, Antena 3 a fost a patra cea mai urmărită televiziune, însă nu a prins top cinci pe publicul comercial. Pe publicul cu vârsta între 18 şi 49 de ani, Realitatea TV a fost cea mai urmărită televiziune de ştiri.
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de miercuri, 5 septembrie, pe intervalul Fructul Oprit, de pe Antena 1, interval aproape identic cu al emisiunii Exatlon, de pe Kanal D:
NAŢIONAL. Pro TV şi Kanal D au avut primele poziţii în topul audienţelor, la nivelul întregii ţări. Antena 1 a completat podiumul, la nivel naţional, cu al doilea episod al serialului Fructul oprit. Serialul produs de Ruxandra Ion a avut cifre apropiate de cele ale Exatlonului, de pe Kanal D.
Mai exact, a strans o medie de aproximativ 1,1 miliaone de telespectatori, în timp ce show-ul postului Dogan a obţinut aproape 1,2 milioane de telespectatori.
URBAN. Pe publicul de la oraşe, Pro TV şi-a adjudecat prima poziţie, urmat fiind de Antena 1, în timp ce Kanal D a avut poziţia a treia. Poziţiile doi şi trei, ocupate de Antena 1 şi Kanal D, au avut cifre apropiate: 560.000, media Antenei 1, respectiv, 530.000 la Kanal D.
COMERCIAL. Scenariul s-a menţinut şi pe publicul tânăr. Pro TV a condus şi pe targetul 18 - 49 de ani, fiind urmat la mică distanţă de Fructul oprit, de pe Antena 1, care a obţinut o medie de aproximativ 300.000 de telespectatori (20,1%, cotă de piaţă).
Happy Channel a prins din nou un loc în topul comercial, cu serialul Femeie în înfruntarea destinului. Producţia a fost difuzată la Antena 1, dar a fost mutată după debutul sezonului doi din Fructul oprit.
Audienţa posturilor TV, miercuri, 5 septembrie, pe intervalul Fructul Oprit (20:00 - 22:55), la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Nr. Persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.430.000 | 8.0 | 18.8 |
2 | Kanal D | 1.199.000 | 6.7 | 15.8 |
3 | Antena 1 | 1.115.000 | 6.2 | 14.7 |
4 | Antena 3 | 467.000 | 2.6 | 6.1 |
5 | Romania TV | 323.000 | 1.8 | 4.2 |
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV, miercuri, 5 septembrie, pe intervalul Fructul Oprit (20:00 - 22:55), în mediul URBAN:
URBAN | Nr. Persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 649.000 | 6.8 | 16.2 |
2 | Antena 1 | 561.000 | 5.8 | 14.0 |
3 | Kanal D | 530.000 | 5.5 | 13.3 |
4 | Antena 3 | 333.000 | 3.5 | 8.3 |
5 | Romania TV | 193.000 | 2.0 | 4.8 |
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV, miercuri, 5 septembrie, pe intervalul Fructul Oprit (20:00 - 22:55), pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL | Nr. Persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 337.000 | 7.7 | 22.3 |
2 | Antena 1 | 305.000 | 6.9 | 20.1 |
3 | Kanal D | 221.000 | 5.0 | 14.6 |
4 | Happy Channel | 61.000 | 1.4 | 4.0 |
5 | Realitatea TV | 44.000 | 1.0 | 2.9 |
Comentarii
mai bine sa si dea serialul de la ora 23
Si tu "Razvan", nu te vezi in oglinda ? Ca sa te citez in: https://www.paginademedia.ro/2018/08/audiente-debut-fructul-oprit-exatlon
"Bravo Antena 1 ..protevistii mor! Nu mai comentati acum ca a1 e pe 3 pe publicul comercial?"
"Iulian mori de ciuda! Actori de duzina zici! Da Las prajiti ai tai ce actori au ....vai de ***e ***! Vad ca crapi de ciuda! Va dau *** si tie si las prajitilor tai!"
"Razvan", noi vorbim aici de diferenta dintre primul si al doilea episod. Sa scazi cu 1.1 rating pe comercial acum o saptamana, e dezastru pentru "Antena 1"... Fata de "Pro TV" care a crescut cu 2 puncte rating.
Dra Bunea, in pofida entuziasmului dvs, cum ca realitatea a prins locul cinci pe comercial , sa stiti ca in continuare respectivul post, idolatrizat de rezistenti, refuza sa isi plateasca taxele si impozitele. In timp ce postul A3 continua sa si le plateasca la timp. In plus, ia sa vedem cine iese invingator la alegerile viitoare. Nationalul sau comercialul ? La televiziunile "politice" miza e nationalul. Cei patruj de mii de pe realitatea nu vor schimba nimic. Nici nu au cum, sunt o biata turma fara obiective, manati de ura si atat.
Si cum am zis pe alta stire; romanii nu prea gusta filmele de comedie. Saptamana trecuta filmul "Spioana" s-a plasat dupa serial cu 5.7 rating. Filmul de aseara de actiune 7.7 rating pe comercial.