Skip to main content

AUDIENŢE. Când Fructul oprit şi Exatlon se bat, câştigă Pro TV. Cifrele serii.

 
AUDIENŢE. Când Fructul oprit şi Exatlon se bat, câştigă Pro TV. Cifrele serii.

AUDIENŢE. Telespectatorii s-au împărţit, aseară, între trei posturi de televiziune. Pro TV, Kanal D şi Antena 1 s-au bătut pentru primele locuri în topul audienţelor. Toate cele trei posturi de televiziune au reuşit să adune, fiecare, cifre de peste 1,1 milioane de telespectatori, la nivel naţional.

Publicitate

Pro TV a condus topul audienţelor, cu o medie la nivel naţional de aproximativ 1,4 milioane de telespectatori, în fiecare minut, pe toate categoriile de public. Postul de televiziune a difuzat două producţii care s-au intersectat cu Fructul oprit: Las Fierbinţi şi filmul de acţiune Escape Plan.

Într-o seară cu Gabriela Firea în studio, Antena 3 a fost a patra cea mai urmărită televiziune, însă nu a prins top cinci pe publicul comercial. Pe publicul cu vârsta între 18 şi 49 de ani, Realitatea TV a fost cea mai urmărită televiziune de ştiri.

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de miercuri, 5 septembrie, pe intervalul Fructul Oprit, de pe Antena 1, interval aproape identic cu al emisiunii Exatlon, de pe Kanal D:

NAŢIONAL. Pro TV şi Kanal D au avut primele poziţii în topul audienţelor, la nivelul întregii ţări. Antena 1 a completat podiumul, la nivel naţional, cu al doilea episod al serialului Fructul oprit. Serialul produs de Ruxandra Ion a avut cifre apropiate de cele ale Exatlonului, de pe Kanal D.

Mai exact, a strans o medie de aproximativ 1,1 miliaone de telespectatori, în timp ce show-ul postului Dogan a obţinut aproape 1,2 milioane de telespectatori.

URBAN. Pe publicul de la oraşe, Pro TV şi-a adjudecat prima poziţie, urmat fiind de Antena 1, în timp ce Kanal D a avut poziţia a treia. Poziţiile doi şi trei, ocupate de Antena 1 şi Kanal D, au avut cifre apropiate: 560.000, media Antenei 1, respectiv, 530.000 la Kanal D.

COMERCIAL. Scenariul s-a menţinut şi pe publicul tânăr. Pro TV a condus şi pe targetul 18 - 49 de ani, fiind urmat la mică distanţă de Fructul oprit, de pe Antena 1, care a obţinut o medie de aproximativ 300.000 de telespectatori (20,1%, cotă de piaţă).

Happy Channel a prins din nou un loc în topul comercial, cu serialul Femeie în înfruntarea destinului. Producţia a fost difuzată la Antena 1, dar a fost mutată după debutul sezonului doi din Fructul oprit.

Audienţa posturilor TV, miercuri, 5 septembrie, pe intervalul Fructul Oprit (20:00 - 22:55), la nivel NAŢIONAL:

NATIONAL Nr. Persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 1.430.000 8.0 18.8
2 Kanal D 1.199.000 6.7 15.8
3 Antena 1 1.115.000 6.2 14.7
4 Antena 3 467.000 2.6 6.1
5 Romania TV 323.000 1.8 4.2

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV, miercuri, 5 septembrie, pe intervalul Fructul Oprit (20:00 - 22:55), în mediul URBAN:

URBAN Nr. Persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 649.000 6.8 16.2
2 Antena 1 561.000 5.8 14.0
3 Kanal D 530.000 5.5 13.3
4 Antena 3 333.000 3.5 8.3
5 Romania TV 193.000 2.0 4.8

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV, miercuri, 5 septembrie, pe intervalul Fructul Oprit (20:00 - 22:55), pe publicul COMERCIAL:

COMERCIAL Nr. Persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 337.000 7.7 22.3
2 Antena 1 305.000 6.9 20.1
3 Kanal D 221.000 5.0 14.6
4 Happy Channel 61.000 1.4 4.0
5 Realitatea TV 44.000 1.0 2.9

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Vali Vali
    Va rog sa postati top 30 al serialelor pe luna august.

Trimite un comentariu

sus