AUDIENŢE. Ultimul trib a repetat scenariul ediţiei de debut, în ceea ce priveşte cifrele de audienţă. Al doilea episod al reality show-ului de la Antena 1 a fost pe locul trei în toată ţara şi la oraşe, dar pe doi pe publicul comercial. Pro TV a fost lider pe toate targeturile.
Antena 1 a strâns în faţa televizoarelor, la nivel naţional, o medie de aproximativ 680.000 de telespectatori, în fiecare minut.
Emisiunea o prezentată de Octavian Strunilă s-a intersectat cu Exatlonul, de la Kanal D, pe aproape tot intervalul orar. Producţiile Las Fierbinţi şi Triplusec, de la Pro TV, au început de la ora 20:30 pană la 22:30, când a început filmul de acţiune Ţinta: Preşedintele.
Posturile de ştiri Antena 3 şi România TV se regăsesc pe locurile patru şi cinci în toată ţara şi la oraşe. Pe publicul comercial, cele două locuri au fost înlocuite de Naţional TV şi Happy Channel.
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele emisiunii Ultimul Trib (20.00-22.55):
NAŢIONAL. Pro TV a fost liderul serii, pe intervalul Ultimul Trib, cu o medie de peste 1,1 milioane de persoane în fiecare minut. Pro TV a avut pe interval ştirile din sport, Las Fierbinţi şi Triplusec.
Exatlonul Kanal D a avut poziţia secundă, cu aproape un milion de oameni, în timp ce Antena 1 a fost pe trei cu aproape 680.000 de persoane.
URBAN. Pro TV a fost lider şi la oraşe, în timp ce Kanal D şi Antena 1 au fost umăr la umăr, cu cifre apropiate: 370.000, media Kanal D, versus 360.000, la Antena 1.
COMERCIAL. Ultimul trib a avut poziţia secundă pe publicul tânăr, al celor cu vârste între 18 şi 49 de ani. Liderul a fost tot Pro TV, care s-a apropiat de 280.000 de persoane.
Audienţa posturilor TV joi, 20 septembrie, pe intervalul Ultimul Trib (20.00-22.55), la nivel NAŢIONAL
NATIONAL | Nr. Persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.110.000 | 6.2 | 15.6 |
2 | Kanal D | 964.000 | 5.4 | 13.6 |
3 | Antena 1 | 676.000 | 3.8 | 9.5 |
4 | Antena 3 | 417.000 | 2.3 | 5.9 |
5 | Romania TV | 383.000 | 2.1 | 5.4 |
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
Audienţa posturilor TV joi, 20 septembrie, pe intervalul Ultimul Trib (20.00-22.55), în mediul URBAN:
URBAN | Nr. Persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 537.000 | 5.6 | 15.0 |
2 | Kanal D | 373.000 | 3.9 | 10.4 |
3 | Antena 1 | 356.000 | 3.7 | 9.9 |
4 | Antena 3 | 271.000 | 2.8 | 7.6 |
5 | Romania TV | 191.000 | 2.0 | 5.3 |
Audienţa posturilor TV joi, 20 septembrie, pe intervalul Ultimul Trib (20.00-22.55), pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL | Nr. Persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 276.000 | 6.3 | 21.5 |
2 | Antena 1 | 196.000 | 4.4 | 15.3 |
3 | Kanal D | 138.000 | 3.1 | 10.7 |
4 | National TV | 64.000 | 1.4 | 5.0 |
5 | Happy Channel | 34.000 | 0.8 | 2.7 |
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
Comentarii