AUDIENŢE. Cum a debutat emisiunea Ultimul trib pe Antena 1? La distanţă faţă de Pro TV, mai aproape de Kanal D.
Pe Pro TV, s-a intersectat cu Las Fierbinţi şi cu Triplusec. Pe Kanal D, s-a bătut direct cu Exatlon, emisiunea care a lansat trendul în care se înscrie şi Ultimul trib.
Rezultatele:
Emisiunea filmată în Madagascar - cu Octavian Strunilă prezentator şi Daniela Crudu şi Dorian Popa printre concurenţi - a fost pe poziţia a treia la nivelul întregii ţări. La oraşe, a fost practic la egalitate cu Kanal D, iar pe publicul comercial a fost pe poziţia secundă (după Pro TV).
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de debut ale emisiunii Ultimul Trib (20.00-23.05):
NAŢIONAL. La nivelul întregii ţări, Ultimul trib a fost urmărit de 770.000 de români pe minut. Antena 1 a fost pe poziţia a treia, la distanţă de Pro TV (peste 1,1 milioane pe tot intervalul emisiunii) şi ceva mai aproape de Kanal D (870.000 de români la Exatlon).
De notat că diferenţa între Pro TV şi Antena 1 a fost mult mai mare în prima parte a emisiunii, când rula Las Fierbinţi. Pe intervalul serialului, Pro TV număra peste 1,7 milioane de români, în timp ce pe Exatlon erau peste 900.000, iar pe Antena 1, la Ultimul trib, se uitau 750.000.
URBAN. O medie de 384.000 de telespectatori de la oraşe la Ultimul trib. Pe publicul urban, Pro TV avea în faţa televizoarelor aproape 600.000 de telespectatori. Antena 1 a fost, practic, la egalitate cu Kanal D (diferenţa este de doar câteva mii de persoane în favoarea postului turcesc).
Şi pe acest segment, diferenţa mare a fost pe intervalul Las Fierbinţi: 800.000 de telespectatori avea serialul de pe Pro TV, de peste două ori mai mulţi decât Ultimul trib de pe Antena 1.
COMERCIAL. Un sfert din publicul comercial care se uita la televizor a ales Pro TV în seara premierei Ultimul trib. Mai exact, aproape 25% cotă de piaţă de 330.000 de telespectatori între 18 şi 49 de ani pentru Pro TV.
Ultimul trib a numărat, pe segmentul comercial, 200.000 de telespectatori (14,5% cotă de piaţă), fiind urmat de Exatlonul Kanal D - 160.000.
Audienţa posturilor TV joi, 13 septembrie, pe intervalul Ultimul Trib (20.00-23.00), la nivel NAŢIONAL
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.152.000 | 6.4 | 16.3 |
2 | Kanal D | 870.000 | 4.9 | 12.3 |
3 | Antena 1 | 772.000 | 4.3 | 10.9 |
4 | Antena 3 | 389.000 | 2.2 | 5.5 |
5 | National TV | 320.000 | 1.8 | 4.5 |
6 | Happy Channel | 310.000 | 1.7 | 4.4 |
7 | Romania TV | 243.000 | 1.4 | 3.4 |
8 | Antena Stars | 234.000 | 1.3 | 3.3 |
9 | Prima TV | 227.000 | 1.3 | 3.2 |
10 | Realitatea TV | 204.000 | 1.1 | 2.9 |
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
Audienţa posturilor TV joi, 13 septembrie, pe intervalul Ultimul Trib (20.00-23.00), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 592.000 | 6.2 | 15.4 |
2 | Kanal D | 388.000 | 4 | 10.1 |
3 | Antena 1 | 384.000 | 4 | 10 |
4 | Antena 3 | 303.000 | 3.2 | 7.9 |
5 | Happy Channel | 221.000 | 2.3 | 5.7 |
6 | National TV | 153.000 | 1.6 | 4 |
7 | Realitatea TV | 146.000 | 1.5 | 3.8 |
8 | Romania TV | 133.000 | 1.4 | 3.5 |
9 | Prima TV | 108.000 | 1.1 | 2.8 |
10 | Digi 24 | 87.000 | 0.9 | 2.3 |
Audienţa posturilor TV joi, 13 septembrie, pe intervalul Ultimul Trib (20.00-23.00), pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 332.000 | 7.5 | 24.2 |
2 | Antena 1 | 198.000 | 4.5 | 14.5 |
3 | Kanal D | 157.000 | 3.6 | 11.4 |
4 | Happy Channel | 83.000 | 1.9 | 6 |
5 | Antena 3 | 45.000 | 1 | 3.3 |
6 | National TV | 38.000 | 0.9 | 2.8 |
7 | Realitatea TV | 33.000 | 0.8 | 2.4 |
8 | Digi 24 | 29.000 | 0.7 | 2.1 |
9 | Pro 2 | 28.000 | 0.6 | 2.1 |
10 | Comedy Central | 26.000 | 0.6 | 1.9 |
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
Comentarii
"mile", tu gandesti inainte sa scrii ? "Insula Iubirii" nu a fost lider pe interval ? "Fructul Oprit" ? Chiar si "Te cunosc de undeva" a fost lider cateva zile. Cand am scris "Multe productii care erau pe primul loc pe interval"; m-am referit in anii trecuti.
"mile", nu iti face griji ca am criticat si "Exatlon". Dar mai grav e la "Antena 1". Multe productii care erau pe primul loc pe interval, au cam esuat...
Ce "Mile", te supara adevarul ? Cand "Antena 1" era lider tu scriai audientele inainte sa apara stirea. Ai uitat ?
Cifrele sunt cifre(doar daca,nu sunteti neam cu Liviu Pop).
Doar vi le masurati,in texte...a mea e mai mare...ba a mea e mai groasa...etc.
Telespectatorul,se uita la ce vrea,Oscar sau cat.B.
Peste tot vorbim de regie,una mai reusita,alta mai putin.
Castinguri,mai inspirate sau nu.
Iar cel mai important,BANII.Daca bagi 5 lei,nu e ca atunci cand bagi 100.
Comparand emisiunile,nu sunteti obiectivi,fiecare uitandu-se doar la ce vrea(e platit?)
In cel mai rau caz mutand,la publicitate,pe concurenta.Uitandu-te fragmentat...e rupt din context,dar el stie mai bine,cum a fost toata.
Mai apare si mama Omida,care n-a tras un cablu,un cadru,un card,n-a vazut un clip in montaj,dar el stie ca saptamana viitoare,atinge nori.
Dar,e un loc unde va puteti injura,si-i puteti umple de laturi si pe alti.
Eu prost,ca mai citesc comentariile,asteptand sa citesc ceva pertinent,despre o emisiune.
"Razvan", pentru televiziuni conteaza comercialul. Ce tot aduci in discutii nationalul ?
"Razvan", a rupt concurenta la sfarsit pentru ca "Exatlon" se termina, stiai deja castigatorul. Iar "Pro TV" avea reluari de seriale si filme redifuzate...
"De ce pierde televiziunea in fata internet-ului, HBO-ului,Netflix-ului? Raspunsul exista FIX in comentariile de pe acest site."
"Dobre Victor", gresit. Pentru ce ai enumerat tu mai sus, trebuie sa platesti in plus fata de TV sa vezi ce vrei, cand vrei. Cati romani sunt dispusi sa plateasca mai multi bani sa vada ceva ?
Ce "Gogu", te-ai suparat ?
""Gogu" fatalau e tactu' ! ***!"
"paginademedia.ro", comentariul a fost moderat ? Tot limbaj vulgar vad...
Atentie! Asta e varianta buna. Caci... Daca in spatele acestor comrntarii zac niste oameni care chiar au un rol pe bune sau sunt angajati (fereasca D-zeu chiar in fruntea televiziunilor) atunci avem imaginea groteasca a TV-ului romanesc.
Ca o concluzie acum...
E evident ca nici cel mai *** om nu-si imagineaza ca exista “ultrasi” televizionistici care abia asteapta sa comenteze pe site-uri de profil.
E evident ca fapturile umanoide de aici sunt niste biete fiinte platite sa posteze pe retele sociale si site-uri sau oameni de televiziune ironizandu-se sub masti agramate si anonime.
Dar nu uitati. Nu uitati ca e anul 2018 si nu avem late night show in Romania. Nu uitati ca e anul 2018 si mai nimeni nu face ce iubeste si ce-i dicteaza sufletul. Ci toata lumea face ceea ce crede ca se cere.
Pacat... Maaaaare pacat!
"Razvan", esti asa de sigur ? Crezi ca saptamana viitoare pe comercial "Pro TV" scade cu 3 puncte rating, iar "Antena 1" creste cu 3 puncte rating ? Cel mai probabil, scad serialele cu un punct, un punct si jumatate; iar emisiunea ta creste cu zero virgula ceva...