AUDIENŢE. Cum a debutat Visuri la cheie pe Pro TV, într-o seară cu Exatlon? Emisiunea de pe Pro TV a câştigat pe două targeturi: a avut mai mulţi telespectatori decât Kanal D la oraşe şi pe publcul comercial 18-49 de ani.
La nivelul întregii ţări, Exatlon a fost peste emisiunea de pe Pro.
Emisiunea de transformări a fost urmărită, la nivel naţional, de o medie de aproximativ 1,1 milioane de telespectatori. Pe prima poziţie, Exatlon a fost urmărit de aproximativ 1,2 milioane de telespectatori, în fiecare minut.
Antena 1 s-a clasat pe locul trei în topul naţional şi la oraşe. Pe publicul comercial, postul de televiziune din grupul Intact a urcat pe doi şi a avut o cotă o piaţă apropiată de prima poziţie, ocupată de Pro TV.
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de debut ale emisiunii Visuri la cheie:
NAŢIONAL. La nivelul întregii ţări, între Exatlon şi Visuri la cheie a fost o diferenţă de 100.000 de telespectatori. În favoarea Kanal D.
Antena 1 a fost postul de pe poziţia a treia. Serialul Fructul oprit a fost urmărit de peste un milion de telespectatori, la nivelul întregii ţări.
Antena 3 şi România TV au completat top cinci.
URBAN. În mediul urban cifrele au fost apropiate între primele posturi clasate. Pro TV a stat mai bine la oraşe, însă diferenţă faţă de Kanal D şi Antena 1, următoarele posturi din top, nu a fost considerabilă.
Atât Visuri la Cheie, cât şi Exatlon sau Fructul oprit au obţinut o medie de aproximativ jumătate de milion de telespectatori, în fiecare minut.
Antena 3 a fost urmărită şi la oraşe de aproximativ 400.000 de telespectatori. Happy Channel a prins top cinci în mediul urban, cu o medie de 200.000 de telespectatori.
COMERCIAL. Visuri la cheie, de pe Pro TV, s-a distanţat puţin pe publicul comercial, unde a fost a avut cifre de peste 300.000 de telespectatori. Postul de televiziune a avut o cotă de piaţă de 20,5%.
Antena 1 a urcat pe doi în ceea ce priveşte targetul cu vârsta între 18 şi 49 de ani. Fructul oprit a fost urmărit de aproximativ 260.000 de telespectatori, în fiecare minut.
Kanal D s-a clasat pe trei, cu o medie de puţin peste 200.000 de telespectatori, în fiecare minut.
GALERIE FOTO
Audienţa posturilor TV miercuri, 12 septembrie, pe intervalul Visuri la cheie (20.30-22.35), la nivel NAŢIONAL
NATIONAL | Nr. Persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Kanal D | 1.211.000 | 6.8 | 15.3 |
2 | Pro TV | 1.113.000 | 6.2 | 14.1 |
3 | Antena 1 | 1.072.000 | 6.0 | 13.5 |
4 | Antena 3 | 529.000 | 3.0 | 6.7 |
5 | Romania TV | 345.000 | 1.9 | 4.4 |
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
Audienţa posturilor TV miercuri, 12 septembrie, pe intervalul Visuri la cheie (20.30-22.35), în mediul URBAN:
URBAN | Nr. Persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 561.000 | 5.8 | 13.3 |
2 | Kanal D | 542.000 | 5.6 | 12.9 |
3 | Antena 1 | 537.000 | 5.6 | 12.7 |
4 | Antena 3 | 398.000 | 4.1 | 9.4 |
5 | Happy Channel | 190.000 | 2.0 | 4.5 |
Audienţa posturilor TV miercuri, 12 septembrie, pe intervalul Visuri la cheie (20.30-22.35), pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL | Nr. Persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 311.000 | 7.1 | 20.5 |
2 | Antena 1 | 260.000 | 5.9 | 17.1 |
3 | Kanal D | 203.000 | 4.6 | 13.4 |
4 | Happy Channel | 62.000 | 1.4 | 4.1 |
5 | Prima TV | 47.000 | 1.1 | 3.1 |
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
Comentarii
Acestea fiind spuse, nici Pro nu a avut o zi fericita. Visuri la cheie a fost sub filmul de saptamana trecuta. În general, audientele sunt ciudate toamna asta. Cred ca abia la începutul lui octombrie vom avea niste audiente mai stabile, clare. Pana atunci audientele Gospodar și Visuri sunt doar de trecere.