AUDIENŢE. Toamna începe să se simtă în audienţe. Pro TV a obţinut cu ediţia de aseară a Vocii României cele mai bune cifre din acest sezon, pe toate targeturile de audienţă.
Televiziunea din Pache Protopopescu a avut cifre şi de trei ori mai mari faţă de Antena 1 şi de Kanal D, la oraşe şi pe publicul comercial.
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de vineri, 28 septembrie, pe intervalul Vocea României (20.30-23.05):
NAŢIONAL. Peste 1,7 milioane de persoane din întreaga ţară au urmărit aseară Vocea României, media în fiecare minut de difuzare. În acelaşi interval, Kanal D avea aproape 1,1 milioane de privitorim cu show Exatlon.
Antena 1 a avut poziţia a treia, cu aproape 600.000 de privitori, media. Top cinci este completat de televiziunile de ştiri Antena 3 şi România TV.
URBAN. Show-ul Pro TV a fost urmărit de puţin peste un milion de persoane de la oraşe. Kanal D a fost pe poziţia secundă şi în mediul urban, cu aproape 400.000 de persoane, media, în timp ce Antena 1 a fost urmărit în medie de aproape 280.000 de privitori.
COMERCIAL. Vocea României s-a auzit şi pe publicul comercial, cu aproape jumătate de milion de privitori şi o cotă de piaţă de 33,5%. Antena 1 şi Kanal D şi-au disputat următoarele două poziţii cu cifre de trei ori mai mici faţă de lider.
Audienţa posturilor TV vineri, 28 septembrie, pe intervalul Vocea României (20.30-23.05), la nivel NAŢIONAL
NATIONAL | Nr persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.728.000 | 9.6 | 23.0 |
2 | Kanal D | 1.080.000 | 6.0 | 14.4 |
3 | Antena 1 | 588.000 | 3.3 | 7.8 |
4 | Antena 3 | 345.000 | 1.9 | 4.6 |
5 | Romania TV | 283.000 | 1.6 | 3.8 |
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
Audienţa posturilor TV vineri, 28 septembrie, pe intervalul Vocea României (20.30-23.05), în mediul URBAN:
URBAN | Nr persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.026.000 | 10.7 | 26.2 |
2 | Kanal D | 394.000 | 4.1 | 10.1 |
3 | Antena 1 | 276.000 | 2.9 | 7.0 |
4 | Antena 3 | 219.000 | 2.3 | 5.6 |
5 | Romania TV | 165.000 | 1.7 | 4.2 |
Audienţa posturilor TV vineri, 28 septembrie, pe intervalul Vocea României (20.30-23.05),pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL | Nr persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 493.000 | 11.2 | 33.5 |
2 | Antena 1 | 131.000 | 3.0 | 8.9 |
3 | Kanal D | 122.000 | 2.8 | 8.3 |
4 | National TV | 56.000 | 1.3 | 3.8 |
5 | DigiSport 1 | 50.000 | 1.1 | 3.4 |
Comentarii
Se pare ca "cearta" asta intre jurati si Andra a prins la public. Emisiunea pe comercial e cam cat "Las Fierbinti".
Kanal D trebuia sa facă o pauza cu Exatlon și sa nu fie dat de doua ori in aceeași an... însă sa grăbit și a stricat tot! Dacă începea din Ianuarie 2019 cum a fost primul sezon sunt sigur ca avea audiență însă sau grăbit sa fie doua sezoane in aceeași an și au stricat tot ce au făcut! Sau speriat de exatloanele pro-unui și Antenei sau nu știu de ce însă in aceasta situație și-a pierdut și o parte din public care probabil sa îndreptat spre happy channel etc...