AUDIENŢE. X Factor s-a auzit ceva mai tare în această săptămână. Talent show-ul a scos cifre mai bune faţă de ediţia difuzată marţea trecută. Antena 1 a reuşit să treacă peste Kanal D, dar a rămas sub Pro TV.
X Factor a fost pe poziţia a doua, pe toate targeturile. După Pro TV, dar înainte de Kanal D (săptămâna trecută, X Factor era pe trei, după postul turcesc, şi la nivelul întregii ţări, şi la oraşe).
Antena 1, cu X Factor, a strâns o audienţă medie de aproximativ un milion de telespectatori din întreaga ţară, în fiecare minut. Pro TV a avut, pe interval, o medie de aproximativ 1,7 milioane de telespectatori, în fiecare minut.
Săptămâna trecută show-ul prezentat de Mihai Bendeac şi Vlad Drăgulin s-a clasat pe trei în toată ţara şi la oraşe. Ediţia de aseară s-a regăsit pe locul secund în topul audienţelor, pe toate targeturile.
Pe interval, X Factor s-a intersectat cu serialul turcesc Mireasă din Istanbul, de la Kanal D, şi cu producţiile de pe Pro TV, Las Fierbinţi şi filmul Legea străzii.
Posturile de ştiri Antena 3 şi România TV au completat top cinci, la nivel naţional şi în mediul urban. Pe publicul comercial, Naţional TV şi Happy Channel s-au clasat pe locurile patru şi cinci.
Paginademedia.ro prezintă audienţele serii de marţi, pe intervalul X Factor:
NAŢIONAL. X Factor a avut cifre mai mari faţă de cele strânse săptămâna trecută. Aproximativ un milion de telespectatori s-au uitat, în fiecare minut, la emisiunea de talente (cu 200.000 peste ediţia trecută). Producţia a avut o cotă de piaţă de 10,8%.
Pro TV a fost liderul serii, cu producţiile Las Fierbinţi şi Legea străzii pe intervalul X Factor. Postul de televiziune a scos o audienţă de 1,7 milioane de telespectatori, în fiecare minut. De asemenea, a avut o cotă de piaţă de 13,0%.
Kanal D a ţinut aproape de Antena 1 şi s-a clasat pe trei, cu o medie de aproximativ 980.000 de telespectatori, în fiecare minut. Mireasă din Istanbul a avut o cotă de piaţă de 12,3%.
URBAN. La oraşe, emisiunea de talente a Antenei 1 a strâns o audienţă medie de aproape 590.000 de telespectatori, în fiecare minut.
Pro TV şi-a menţinut poziţia pe primul loc. Pe intervalul X Factor a avut o medie de aproximativ 770.000 de telespectatori, în fiecare minut.
Podiumul a fost completat de Kanal D, care a avut o medie de aproape jumătate de milion de telespectatori.
COMERCIAL. Pe publicul vârsta între 18 şi 49 de ani, Antena 1 a avut o medie de aproximativ 260.000 de telespectactori, în fiecare minut. Postul TV a avut o cotă de piaţă de 17,1%.
Pro TV a avut, la oraşe, o medie de aproape 400.000 de telespectatori, în fiecare minut. De asemenea, pe interval a avut o cotă de piaţă de 25,6%.
Kanal D a avut, pe intervalul X Factor, o medie de aproximativ 135.000 de telespectatori, în fiecare minut.
Audienţa posturilor TV marţi, 25 septembrie, pe intervalul X Factor (20.00-22.55), la nivel NAŢIONAL
NATIONAL | Nr. Persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.764.000 | 9.8 | 22.1 |
2 | Antena 1 | 1.035.000 | 5.8 | 13.0 |
3 | Kanal D | 978.000 | 5.5 | 12.3 |
4 | Romania TV | 371.000 | 2.1 | 4.6 |
5 | Antena 3 | 305.000 | 1.7 | 3.8 |
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
Audienţa posturilor TV marţi, 25 septembrie, pe intervalul X Factor (20.00-22.55), în mediul URBAN:
URBAN | Nr. Persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 766.000 | 8.0 | 18.4 |
2 | Antena 1 | 587.000 | 6.1 | 14.1 |
3 | Kanal D | 448.000 | 4.7 | 10.8 |
4 | Antena 3 | 239.000 | 2.5 | 5.8 |
5 | Romania TV | 179.000 | 1.9 | 4.3 |
Audienţa posturilor TV marţi, 25 septembrie, pe intervalul X Factor (20.00-22.55), pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL | Nr. Persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 397.000 | 9.0 | 25.6 |
2 | Antena 1 | 264.000 | 6.0 | 17.1 |
3 | Kanal D | 133.000 | 3.0 | 8.6 |
4 | National TV | 58.000 | 1.3 | 3.8 |
5 | Happy Channel | 53.000 | 1.2 | 3.4 |
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
Comentarii
La fel ca și mile, ai niște probleme clare. Am zis eu ca pro a făcut dublu? Am zis ca a făcut cu 50% mai mult. Nu e același lucru, dar se pare ca ești mai rau decât credeam. Așa ca da, mai mergi pe la școală. Nu sta doar pe antena și aici ca o sa ramai așa și o sa rada lumea de tine. :))
Apropo, asta cu covrigul este alta similara cu a lui mile. :)) tine covrigul pentru tine și pune mana pe carte. Nu doar la tv. Poate așa știi și tu ce înseamnă 50% și cum se calculează, fiindca da pro a avut cu 50% mai mult decât antena pe comercial. Spun în caz ca nu ești sigur. Incerc sa te ajut. Poate mai înveți și tu ceva ca ai nevoie. :)) nu vrei sa ramai așa.
Esti sigur ? Vad ca pe comercial pe intervalul "X Factor", "Pro TV" a avut 9 puncte rating, iar "Antena 1" doar 6.
Daca ne luam dupa site-ul "radardemedia": "Serialul Las Fierbinți a fost lider de audiență pe toate segmentele de public, înregistrând 9.7 puncte de rating și 26.7% share pe targetul comercial, format din public cu vârsta curpinsă între 18 și 49 de ani din mediul urban, în timp ce televiziunea clasată pe poziția secundă, ANTENA 1 avea 5.7 puncte de rating și 15.7% share."
Diferenta de 4 puncte rating pe comercial e destul de mare... Si eu vorbesc doar de comercial, nu ma intereseaza nationalul.