Skip to main content

AUDIENŢE. X Factor, mai bine decât săptămâna trecută. A trecut de Kanal D, dar a rămas sub Pro TV

 
AUDIENŢE. X Factor, mai bine decât săptămâna trecută. A trecut de Kanal D, dar a rămas sub Pro TV

AUDIENŢE. X Factor s-a auzit ceva mai tare în această săptămână. Talent show-ul a scos cifre mai bune faţă de ediţia difuzată marţea trecută. Antena 1 a reuşit să treacă peste Kanal D, dar a rămas sub Pro TV.

Publicitate

X Factor a fost pe poziţia a doua, pe toate targeturile. După Pro TV, dar înainte de Kanal D (săptămâna trecută, X Factor era pe trei, după postul turcesc, şi la nivelul întregii ţări, şi la oraşe).

Antena 1, cu X Factor, a strâns o audienţă medie de aproximativ un milion de telespectatori din întreaga ţară, în fiecare minut. Pro TV a avut, pe interval, o medie de aproximativ 1,7 milioane de telespectatori, în fiecare minut.

Săptămâna trecută show-ul prezentat de Mihai Bendeac şi Vlad Drăgulin s-a clasat pe trei în toată ţara şi la oraşe. Ediţia de aseară s-a regăsit pe locul secund în topul audienţelor, pe toate targeturile.

Pe interval, X Factor s-a intersectat cu serialul turcesc Mireasă din Istanbul, de la Kanal D, şi cu producţiile de pe Pro TV, Las Fierbinţi şi filmul Legea străzii.

Posturile de ştiri Antena 3 şi România TV au completat top cinci, la nivel naţional şi în mediul urban. Pe publicul comercial, Naţional TV şi Happy Channel s-au clasat pe locurile patru şi cinci.

Paginademedia.ro prezintă audienţele serii de marţi, pe intervalul X Factor:

NAŢIONAL. X Factor a avut cifre mai mari faţă de cele strânse săptămâna trecută. Aproximativ un milion de telespectatori s-au uitat, în fiecare minut, la emisiunea de talente (cu 200.000 peste ediţia trecută). Producţia a avut o cotă de piaţă de 10,8%.

Pro TV a fost liderul serii, cu producţiile Las Fierbinţi şi Legea străzii pe intervalul X Factor. Postul de televiziune a scos o audienţă de 1,7 milioane de telespectatori, în fiecare minut. De asemenea, a avut o cotă de piaţă de 13,0%.

Kanal D a ţinut aproape de Antena 1 şi s-a clasat pe trei, cu o medie de aproximativ 980.000 de telespectatori, în fiecare minut. Mireasă din Istanbul a avut o cotă de piaţă de 12,3%.

URBAN. La oraşe, emisiunea de talente a Antenei 1 a strâns o audienţă medie de aproape 590.000 de telespectatori, în fiecare minut.

Pro TV şi-a menţinut poziţia pe primul loc. Pe intervalul X Factor a avut o medie de aproximativ 770.000 de telespectatori, în fiecare minut.

Podiumul a fost completat de Kanal D, care a avut o medie de aproape jumătate de milion de telespectatori.

COMERCIAL. Pe publicul vârsta între 18 şi 49 de ani, Antena 1 a avut o medie de aproximativ 260.000 de telespectactori, în fiecare minut. Postul TV a avut o cotă de piaţă de 17,1%.

Pro TV a avut, la oraşe, o medie de aproape 400.000 de telespectatori, în fiecare minut. De asemenea, pe interval a avut o cotă de piaţă de 25,6%.

Kanal D a avut, pe intervalul X Factor, o medie de aproximativ 135.000 de telespectatori, în fiecare minut.

Audienţa posturilor TV marţi, 25 septembrie, pe intervalul X Factor (20.00-22.55), la nivel NAŢIONAL

NATIONAL Nr. Persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 1.764.000 9.8 22.1
2 Antena 1 1.035.000 5.8 13.0
3 Kanal D 978.000 5.5 12.3
4 Romania TV 371.000 2.1 4.6
5 Antena 3 305.000 1.7 3.8

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV marţi, 25 septembrie, pe intervalul X Factor (20.00-22.55), în mediul URBAN:

URBAN Nr. Persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 766.000 8.0 18.4
2 Antena 1 587.000 6.1 14.1
3 Kanal D 448.000 4.7 10.8
4 Antena 3 239.000 2.5 5.8
5 Romania TV 179.000 1.9 4.3

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraşe.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV marţi, 25 septembrie, pe intervalul X Factor (20.00-22.55), pe publicul COMERCIAL:

COMERCIAL Nr. Persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 397.000 9.0 25.6
2 Antena 1 264.000 6.0 17.1
3 Kanal D 133.000 3.0 8.6
4 National TV 58.000 1.3 3.8
5 Happy Channel 53.000 1.2 3.4

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Razvan Putina Razvan Putina
    Cifre bune pentru X -Factor, a crescut cu 200.000 de mii pe national, sunt bune cifrele, se vede ca usor usor vine toamna "adevarata" . Las Fierbinti ramane lider! Multumesc pentru audientele postate!
  • F F
    Simpatica situatia pe comercial. Fiecare televiziune are cu 3 mai mult.

Trimite un comentariu

sus