AUDIENŢE. Kanal D a fost al doilea cel mai urmărit post de televiziune în topul audienţelor de aseară. A fost în spatele liderului incontestabil, Pro TV, dar peste Antena 1.
Episodul de aseară, din Exatlon, a marcat şi revenirea în competiţie a lui Giani Kiriţă, unul dintre cei mai contraversaţi concurenţi din sezonul trecut. Kiriţă a revenit în competiţie din poziţia de antrenor al echipei faimoşilor.
Câţi oameni au urmărit aseară revenirea lui Giani Kiriţă la Exatlon?
Kanal D a strâns o medie de audienţă de aproximativ 1,1 milioane de telespectatori din toată ţara, în fiecare minut. Diferenţa pâna la primul loc a fost aproximativ 300.000 de telespectatori.
Pro TV a avut o audienţă medie, pe intervalul Exatlon, de 1,4 milioane de telespectatori din toată ţara.
Deşi ambele posturi, Antena 1 şi Kanal D, au avut producţii asemănătoare - din curentul Exatlon - audienţa a fost cu postul Dogan. Ultimul trib şi Exatlon au început cam în acelaşi timp, la ora 20:00.
Producţiile Pro TV care s-au intersectat cu Exatlon au fost: Ştirile din sport şi rubrica meteo, Las Fierbinţi, Triplusec şi prima parte a filmului Jaf în stil italian, cu Jason Statham.
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele pe intervalul emisiunii Exatlon:
NAŢIONAL. Kanal D a ocupat locul secund în topul audienţelor, cu ediţia de aseară. Postul Dogan a obţinut o medie de 1,1 milioane de telespectatori şi o cotă de piaţă de 15,8%.
Pro TV a fost liderul detaşat al serii, pe intervalul Exatlon. Postul TV a strâns o medie de 1,4 milioane de telespectatori şi o cotă de piaţă de 18,9%.
Ultimul trib, de pe Antena 1, a fost lasat mult în spate de către Exatlon. Emisiunea prezentată de Octavian Strunilă a strâns aproximativ 620.000 de telespectatori, în fiecare minut. Producţia s-a intersesctat cu Exatlon pe aproape tot intervalul.
URBAN. În mediul urban, primele trei televiziuni şi-au păstrat poziţiile: Pro TV, Kanal D şi Antena 1. Pro TV a avut cifre de peste 700.000 de telespectatori, pe interval.
Kanal D, cu Exatlon, s-a departat mai mult de lider şi a avut o audienţă de 470.000 de telespectatori, în fiecare minut.
La oraşe, Antena 1 a avut cifre la jumătate faţă de lider. Pe intervalul Exatlon, a avut o medie de 315.000 de telespectatori, în fiecare minut.
COMERCIAL. Pe publicul cu vârsta între 18 şi 49 de ani scenariul s-a repetat. Pro TV a avut o cotă de piaţă cât Kanal D şi Antena 1 la un loc, adică 25,6%. Producţiile Pro TV, au avut pe intervalul Exatlon o medie de aproximativ 365.000 de telespectatori, în fiecare minut.
Kanal D a ocupat poziţia secundă cu cifre de aproape 180.000 de telespectatori şi o cotă de piaţă de 12,6%.
Ultimul Trib i-a suflat în ceafă Exatlonului pe comercial. Emisiunea postului Intact a avut, pe interval, o medie de 173.000 de telespectatori şi o cotă de piaţă de 12,1%.
Audienţa posturilor TV joi, 18 octombrie, pe intervalul Exatlon (19.55-23.20), la nivel NAŢIONAL
NATIONAL | Nr. Persoane | Rtg% | Shr% | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.403.000 | 7,8 | 18,9 |
2 | Kanal D | 1.169.000 | 6,5 | 15,8 |
3 | Antena 1 | 619.000 | 3,5 | 8,4 |
4 | National TV | 419.000 | 2,3 | 5,7 |
5 | Antena 3 | 408.000 | 2,3 | 5,5 |
6 | Romania TV | 365.000 | 2,0 | 4,9 |
7 | Antena Stars | 257.000 | 1,4 | 3,5 |
8 | Prima TV | 238.000 | 1,3 | 3,2 |
9 | Pro 2 | 175.000 | 1,0 | 2,4 |
10 | Happy Channel | 157.000 | 0,9 | 2,1 |
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
Audienţa posturilor TV joi, 18 octombrie, pe intervalul Exatlon (19.55-23.20), în mediul URBAN:
URBAN | Nr. Persoane | Rtg% | Shr% | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 726.000 | 7,6 | 18,8 |
2 | Kanal D | 471.000 | 4,9 | 12,2 |
3 | Antena 1 | 316.000 | 3,3 | 8,2 |
4 | Antena 3 | 283.000 | 2,9 | 7,3 |
5 | National TV | 227.000 | 2,4 | 5,9 |
6 | Romania TV | 162.000 | 1,7 | 4,2 |
7 | Prima TV | 115.000 | 1,2 | 3,0 |
8 | Pro 2 | 114.000 | 1,2 | 3,0 |
9 | Realitatea TV | 110.000 | 1,1 | 2,8 |
10 | Antena Stars | 96.000 | 1,0 | 2,5 |
Audienţa posturilor TV joi, 18 octombrie, pe intervalul Exatlon (19.55-23.20), pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL | Nr. Persoane | Rtg% | Shr% | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 365.000 | 8,3 | 25,6 |
2 | Kanal D | 179.000 | 4,1 | 12,6 |
3 | Antena 1 | 173.000 | 3,9 | 12,1 |
4 | National TV | 66.000 | 1,5 | 4,6 |
5 | Prima TV | 46.000 | 1,0 | 3,2 |
6 | Pro 2 | 45.000 | 1,0 | 3,1 |
7 | Antena 3 | 41.000 | 0,9 | 2,9 |
8 | Comedy Central | 34.000 | 0,8 | 2,4 |
9 | Diva | 27.000 | 0,6 | 1,9 |
10 | Realitatea TV | 27.000 | 0,6 | 1,9 |
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
Comentarii
Las Fierbinți și Triplusec!
Joi seară, românii s-au bucurat de comedie împreună cu personajele lor preferate din serialele Las Fierbinți și Triplusec. Distracția a atins cote maxime
aseară prin situațiile în care au ajuns Bobiță, Celentano, Aspirina și toți ceilalți fierbințeni, dar și prin prestația lui Nicu din Triplusec de pe scena
Vocea României. Cele două producții românești s-au clasat pe primul loc în preferințele telespectatorilor.
Serialul Las Fierbinți a fost lider de audiență pe toate segmentele de public. La nivel comercial, în rândul publicului cu vârsta curpinsă între 18 și
49 de ani, din mediul urban, producția a înregistrat 12.2 puncte de rating și 34.5%, în timp ce televiziunea de pe poziția secundă avea 4.3 puncte de rating
și 12.1% share. La nivel național, peste 2.2 milioane de telespectatori au urmărit, minut cu minut, episodul Las Fierbinți de joi seară. În minutul de
aur, de la ora 20.56, peste 2.7 milioane de telespectatori se distrau împreună cu fierbințenii.
Aseară, Nicu din Triplusec și-a încercat norocul la Vocea României, iar prietenii lui i-au dat o mână de ajutor pentru a trece cu bine de audițiile pe
nevăzute. Chiar dacă norocul nu a fost de partea lui și nu a reușit să întoarcă vreun scaun, băiatul a reușit să-și impresioneze apropiații, dar și pe
dirigintă. Episodul Triplusec de joi seară a fost lider de audiență înregistrând 6.6 puncte de rating și 19.8% share pe segmentul de public comercial,
în timp ce televiziunea de locul doi avea 4.4 puncte de rating și 13% share.
si-au bagat unghia in gat
Kanal D a scazut fata de editia de miercuri, 17 oct.