AUDIENŢE. Pro TV a dat cel mai urmărit program al serii - finala fără premiu a show-ului Ninja Warrior. Emisiunea bazată pe probe sportive a condus topul audienţelor, pe toate targeturile. Concurenţa i-a suflat în ceafă, cu cifre apropiate. La nivel naţional, Exatlonul de pe Kanal D s-a clasat pe locul secund.
Finala difuzată de Pro TV a strâns o medie de audienţă de aproximativ 1,3 milioane de telespectatori din toată ţara.
Show-ul a a avut doar un câştigător „onorific", deoarece niciun concurent nu a reuşit să termine traseul şi să urce ultimul obstacol - Muntele Midoriyama. George Mariş a fost desemnat cel mai bun concurent din emisiune şi a fost premiat cu o medalie.
Kanal D s-a clasat la mică distanţă, cu o medie asemănătoare la nivelul întregii ţari - puţin peste 1,3 milioane de telespectatori.
Antena 1 a completat top trei în toată ţara, cu Insula iubirii. De asemenea, pe publicul comercial postul Intact s-a clasat pe doi, peste Kanal D.
Ultima ediţie de la Ninja Warrior s-a intersectat aproape pe tot intervalul cu Insula iubirii şi Exatlon. Cele două producţii s-au încheiat la aproximativ o oră după show-ul de la Pro TV.
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele pe intervalul finalei Ninja Warrior:
NAŢIONAL. Show-urile bazate pe probe sportive, de la Pro TV şi Kanal D, au fost aproapiate în ceea ce priveşte cifrele din toată ţara. Ninja Warrior şi Exatlon au avut aproximativ aceeaşi audienţă medie - 1,3 milioane de telespectatori - cu o diferenţă mică în favoarea concursului de la Pro TV.
Antena 1 s-a poziţionat pe locul trei. A strâns o medie de audienţă de aproximativ 780.000 de privitori, în fiecare minut.
URBAN. La oraşe, Ninja Warrior s-a desprins puţin mai mult faţă de Kanal D. A avut o medie de 650.000 de telespectatori. Kanal D, post ul de pe locul doi, a scos o medie de jumătate de milion de telespectatori.
Antena 1 a rămas pe trei şi în mediul urban. A avut o audienţă medie de 450.000 de telespectatori, în fiecare minut.
COMERCIAL. Pe publicul cu vârsta între 18 şi 49 de ani lider a fost tot Pro TV. A scos cifre de aproximativ 330.000 de telespecatori şi o cotă de piaţă de 19,3%.
Antena 1 a trecut peste Kanal D la oraşe. Postul Intact a avut o audienţă medie de 270.000 de telespectatori, în fiecare minut.
Kanal D a avut cifre de puţin peste 200.000 de privitori, în fiecare minut.
GALERIE FOTO
Audienţa posturilor TV duminică, 28 octombrie, pe intervalul finalei Ninja Warrior (20.00-22.15), la nivel NAŢIONAL
NATIONAL | Nr. Persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.377.000 | 7.7 | 15.9 |
2 | Kanal D | 1.318.000 | 7.4 | 15.2 |
3 | Antena 1 | 780.000 | 4.4 | 9.0 |
4 | Prima TV | 626.000 | 3.5 | 7.2 |
5 | Antena 3 | 445.000 | 2.5 | 5.1 |
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
Audienţa posturilor TV duminică, 28 octombrie, pe intervalul finalei Ninja Warrior (20.00-22.15), în mediul URBAN:
URBAN | Nr. Persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 654.000 | 6.8 | 14.3 |
2 | Kanal D | 525.000 | 5.5 | 11.5 |
3 | Antena 1 | 449.000 | 4.7 | 9.8 |
4 | Antena 3 | 287.000 | 3.0 | 6.3 |
5 | Romania TV | 257.000 | 2.7 | 5.6 |
Audienţa posturilor TV duminică, 28 octombrie, pe intervalul finalei Ninja Warrior (20.00-22.15), pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL | Nr. Persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 334.000 | 7.6 | 19.3 |
2 | Antena 1 | 268.000 | 6.1 | 15.5 |
3 | Kanal D | 206.000 | 4.7 | 11.9 |
4 | DigiSport 1 | 74.000 | 1.7 | 4.3 |
5 | Prima TV | 50.000 | 1.1 | 2.9 |
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
Comentarii
Dar acum pe bune,a cam fost gândită asta.Nici daca ai fi stat in cap și ai fi terminat acel traseu in 2 minute
am stat pe youtube si m-am distrat mai mult decat in fata tv-ului
Dacă bucătarii nu fac ceva, e foarte posibil ca Antena să termine anul pe locul 3 pe national.