Skip to main content

AUDIENŢE. Antena 1 şi Pro TV s-au bătut pentru primele locuri în audienţe. Fructul oprit a câştigat, dar Visuri la cheie a ţinut aproape

 
AUDIENŢE. Antena 1 şi Pro TV s-au bătut pentru primele locuri în audienţe. Fructul oprit a câştigat, dar Visuri la cheie a ţinut aproape

AUDIENŢE. Fructul oprit a stat mai bine în topul audienţelor ca Visuri la cheie. Antena 1 s-a clasat pe primul loc în topul audienţelor de aseară, cu serialul Fructul Oprit. Următoarele două posturi clasate au fost Pro TV şi Kanal D.

Publicitate

Antena 1 a obţinut o audienţă medie de aproximativ 1,2 milioane de telespectatori din toată ţara, în fiecare minut. Pe interval, serialul Fructul oprit a ocupat primul loc pe toate targeturile.

Visuri la cheie, de pe Pro TV, şi Exatlon, de pe Kanal D, au fost următoarele două producţii din topul audienţelor, pe intervalul Fructul oprit. De menţional că show-ul postului Dogan a început aproximativ în acelaşi timp cu serialul produs de Ruxandra Ion, iar emisiunea de transformări de la Pro TV a început jumătate de oră mai târziu, de la 20:30.

Antena 1 a condus şi pe intervalul Visuri la cheie, diferenţa fiind doar pe publicul comercial. Acolo, Pro TV şi Antena 1 au făcut schimb de locuri, însă cifrele au fost foarte apropiate. Visuri la cheie a fost cel mai urmărit program, cu o cotă de piaţă de 18,5 %, iar Fructul oprit a ocupat locul secund cu o cotă de piaţă de 18%.

Paginademedia.ro prezintă audienţele serii de miercuri, pe intervalul Fructul Oprit:

NAŢIONAL. Pe intervalul Fructul oprit, primele trei posturi de televiziune au obţinut, în toată ţara, cifre de peste un milion de telespectatori. Antena 1 s-a poziţionat pe primul loc cu o medie de 1,2 milioane de telespectatori, în fiecare minut.

Pro TV s-a poziţionat pe locul secund, cu o audienţă medie de aproxiamativ un milion de telespectatori, în fiecare minut.

Kanal D a completat podiumul cu cifre apropiate de cele ale Pro TV-ului, adică aproximativ un milion de telespectatori.

URBAN. În mediul urban, Antena 1 a fost tot pe primul loc, cu o medie de jumătate de milion de privitori în fiecare minut. Pro TV a fost al doilea post de la oraşe, cu o audienţă medie de aproximativ jumătate de milion de telespectatori.

Kanal D s-a clasat pe trei, cu o medie de peste 450.000 de telespectatori, în fiecare minut.

COMERCIAL. Pe publicul cu vârsta între 18 şi 49 de ani, Antena 1 a fost primul post din clasament, pe interval. A obţinut o cotă de piaţă de 18,6%. Pe intervalul Visuri la cheie, postul Intact a obţinut o cotă de piaţă de 18%.

Pe intervalul Fructul oprit, Pro TV a avut o cotă de piaţă de 17,8%. După ce a început emisiunea Visuri la cheie, a avut o cotă de piaţă de 18,5%.

Audienţa posturilor TV miercuri, 3 octombrie, pe intervalul Fructul oprit (20.00-22.55), la nivel NAŢIONAL

NATIONAL Nr. Persoane Rtg% Shr%
1 Antena 1 1.248.000 7 15.7
2 Pro TV 1.069.000 6 13.4
3 Kanal D 1.052.000 5.9 13.2
4 Antena 3 467.000 2.6 5.9
5 Romania TV 370.000 2.1 4.6

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV miercuri, 3 octombrie, pe intervalul Fructul oprit (20.00-22.55), în mediul URBAN:

URBAN Nr. Persoane Rtg% Shr%
1 Antena 1 588.000 6.1 14.2
2 Pro TV 543.000 5.7 13.1
3 Kanal D 465.000 4.8 11.2
4 Antena 3 317.000 3.3 7.6
5 Romania TV 190.000 2 4.6

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraşe.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV miercuri, 3 octombrie, pe intervalul Fructul oprit (20.00-22.55), pe publicul COMERCIAL:

COMERCIAL Nr. Persoane Rtg% Shr%
1 Antena 1 289.000 6.6 18.6
2 Pro TV 277.000 6.3 17.8
3 Kanal D 180.000 4.1 11.5
4 DigiSport 1 80.000 1.8 5.1
5 National TV 67.000 1.5 4.3

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • cristi cristi
    "Fructul oprit a stat mai bine în topul audiențelor ca Visuri la cheie."
    Invatam si noi ceva gramatica inainte de a ne apuca de scris articole?
  • F F
    @ Alin T : știi sa citești? Fructul oprit a fost pe 1 pe inervalul sau. Visuri la cheie a fost și el pe 1 pe propiul interval.
  • marian marian
    UMILINTA TOTALA PENTRU ANTENUTA , SAH -MAT DE LA PRO TV , SURSA CAPITAL
  • Ciprian Ciprian
    Așteptăm și audiențele emisiunilor TV pe luna septembrie.
  • Doru Doru
    "ce conteaza daca au in acest an concurenta sau nu (Visuri la cheie)?"
    Conteaza concurenta, draga "Iuli". De ce crezi ca "Antena 1" a mutat "X Factor" marti ? Sau "Insula Iubirii" (au mutat o editie duminica).

    "Exatlon sta prost in audiente, deci nu il luam in calcul."
    Dar pe comercial sta mai bine ca un serial turcesc. Asta conteaza... Anul trecut 3,3 pe comercial. Cu "Exatlon", miercuri a avut 4,1.

    "Iar Fructul oprit.. nu e la aceeasi audienta pe care o avea Visuri la cheie in 2017"
    Tu trebuie sa compari "Fructul Oprit" cu ce productii avea "Antena 1" acum un an (The Wall și Băieți de oraș). Nu cu "Visuri la cheie"... Serialul a prins multe zile locul 1 pe toate target-urile. "The Wall și Băieți de oraș", nici o zi.

    "Si nu mai copia tot ce spunem noi, crezi ca nu stim sa citim?"
    Pai eu "copiez" la ce iti raspund. Probleme ?
  • Iuli Iuli
    @Doru, ce conteaza daca au in acest an concurenta sau nu (Visuri la cheie)? Exatlon sta prost in audiente, deci nu il luam in calcul. Iar Fructul oprit.. nu e la aceeasi audienta pe care o avea Visuri la cheie in 2017: 2mil pe National, 1 mil pe Urban si 500 pe Comercial.

    Visuri la cheie a scazut din cauza schimbarilor. La fel ca si MasterChef.

    Hell's Kitchen vs. Masterchef (cu Foa, Patritia si Hadean), castigator: MasterChef.

    Chefi la cutite (sezonul 1) vs. Masterchef (noul juriu), castigator: Chefi la cutite.

    Si nu mai copia tot ce spunem noi, crezi ca nu stim sa citim?
  • Alin T Alin T
    "Geo" nene esti tu, ba ***, se vede foarte clar cine e pe locul 1 la stirea unde ai comentat tu, om *** ce esti, pro *** vostru a luat-o tare de la Fructul Oprit
  • geo geo
    Alin T are aceeasi exprimare și acelasi limbaj jignitor ca a lui Razavan zis si Mile ! Mai, nene, lasa-ne cu Antenuta ta, audientele vorbesc si, deocamdata, A 1 este pe locul 2.
  • marian marian
    Serialul este foarte bun doar ca nu este facut pentru uni care habarnau pe ce lume traieste , si va asigur ca tot cele doua vor fi pe comercial pe primul loc , nu merita sa te uiti la tribul lui codruta , este emisiune pentru si numai pentru antenisti ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
  • Ioana@@ Ioana@@
    "Razvan Putina" cred ca ai dreptate, serialul mediocru "Triplusec" nu merge deloc bine. Eu unul cred ca o sa aleg sa ma uit la "Ultimul Trib"
  • Alin T. Alin T.
    "***" eu *** *** *** , ***, nu priveşti nici Antena 1 nici Pro tv-ul dar îl *** în ***, *** *** *** ***!
  • Razvan Putina Razvan Putina
    Sa vedem ce face disera Triplusec, dupa parerea mea va fi dupa Antena 1, sunt sigur ca Ultimul Trib va creste în audiente diseara ,am vazut un promo si sunt probe mişto ,se bat pentru teritoriu si eliminare.
  • geo geo
    Razvan / Mile bucurati-va unul de altul in *** vostru tembel care dureaza doar doua din cele sapte seri ale saptamanii...pentru ca in celelalte cinci serici Pro tv va da ...ie. V-o zice unul care nu prea priveste nici A 1 si nici Pro tv.
  • Alin T. Alin T.
    "geo" stai linistit baiatule, Pro tv-ul chiar are public batran!
  • geo geo
    Alin T. daca esti prost stai jos.
    Era o replica ptr Mile care ieri a postat pe unde a apucat pe acest site ca ”Pensionarii se uita la Pro tv” pentru ca Pro TV a ocupat pozitia de lider pe national.

Trimite un comentariu

sus